wtorek, 17 marca 2015

Nowy plan treningowy

Witajcie

Już jakiś czas temu pisałam, że zabieram się za nowy plan treningowy :) Ten jest znacznie bardziej przemyślany i ambitny, grzebiąc na forum kfd szukałam informacji na temat tego jak powinno to wyglądać. Finalnie konsultowałam plan z Kingą z bloga bodybuilding is a lifestyle, która jest trenerką i która bardzo, ale to bardzo mi pomogła :* Dzięki Kochana jeszcze raz za wszystkie wskazówki ! (poza tym teraz jak na siłowni ktoś ma jakieś uwagi do mojego planu to mówię 'Sory, ale tak kazała mi trenerka' haha ;d).

Poza planem treningowym jest trochę rygorów w diecie, które nie są związane tak bardzo z treningami, jak ze stanem mojej skóry. Ostatnio odnotowałam pogorszenie się i chcę spróbować własnych sił, zanim znowu wydam kilkaset złotych u dermatologa, na marne.
Jeśli chodzi o obecny cel treningowy to masa, a jak masa to żarcie, więc jestem szczęśliwa :D (płakać będę na redukcji ;p)

Rozpisane mam typowe 3 treningi siłowe i jeden 'ogólnorozwojowy', tak bardzo polubiłam bosu i inne sprzęty, że nie mogłam go po prostu nie uwzględnić. Poza tym taki trening świetnie działa na zdolność równowagi, a także rozwija mięśnie głębokie, które przydają mi się chociażby na snowboardzie.
Ponadto sporo u mnie biegania, chciałabym na wiosnę wziąć w końcu udział w jakimś biegu. Niestety nie wiem jak się będzie miało bieganie do robienia masy, ale myślę, że jakoś dam radę :)


Ten trening robię w środę lub czwartek (częściej czwartek)






Proszę się nie śmiać z moich fit kapciuszków i mojej jakże skupionej miny, bo ciężko było sie przełamać, żeby opublikować te zdjęcia :P Brzuch wyglądał jakiś czas temu lepiej, ale że udało mi się odzyskać 3 kg, które 'zjadł' stres to jest trochę gorzej :P


 Zaatakowała mnie szafka w Pure- dlatego mam siniaka ;d

Jestem już w połowie 2go tygodnia planu i bardzo go sobie chwalę :) Jedynie plan biegowy jest nieco odłożony w czasie ze względu na korzoki. Dajcie znać co ćwiczycie obecnie i co macie w planach.

A ja jeszcze raz dziękuję Kindze za pomoc ! :*

33 komentarze:

  1. Powoodzenia! A sinior zejdzie :D Mnie wyciąg zaatakował przy kolanie haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja to jestem dużym dzieckiem, wiek metaboliczny to mi się zgadza, tylko ten w metryce coś nie teges :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Podobno niższego wskazania Tanita nie ma :P

      Usuń
  4. Powodzenie trzymam za Ciebie kciuki :) Trening masz wymagający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja jakoś nie czuję, że wymagający, bardzo mi spasował chyba

      Usuń
  5. Mocny i wymagający ten twój Plan. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze skrojony bym powiedziała :D Każde obciążenie sobie sprawdzałam czy dam radę i mam ustawione na miarę możliwości wszystko :P Nie ma co podziwiać, trzeba pracować!

      Usuń
  6. Powodzenia :) Trzymam kciuki :) Śliczna jesteś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, dziewczyna z Politechniki, jak i ja. Na dodatek tej samej Politechniki! :)
    Bardzo starannie rozpisany plan treningowy, kurczaczki, chyba będę musiała porządnie zastanowić się nad moim (a raczej dopiero go sobie ułożyć, bo tak naprawdę stwierdzam brak jakiegokolwiek planu) i przeorganizować swój wolny czas, bo obecnie nasza ukochana polibuda żyć mi nie daje. No ale wszystko to jest kwestią dobrej organizacji! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, organizacja to podstawa i przekonałam się o tym w styczniu :D Dałam radę przy najgorszej sesji w życiu (sama sesja w sumie spoko, ale projekty robiłam dniami i nocami), ogólnie zeszły semestr miałam ciężki. Teraz na specjalce to mam w sumie luzy, a przynajmniej organizacji się nauczyłam tak, że czasu starcza. A jaki wydział i kierunek ? :D

      Usuń
    2. Zdecydowanie muszę rozpocząć pracę nad organizacją, zaraz chyba siądę nad pisaniem posta na ten temat ^^ A studiuję technologię chemiczną i też już teraz jestem na specjalizacji, aczkolwiek mam wrażenie, że jednak jeszcze nie jest luźniej... Chyba jedynie zmienił się stosunek prowadzących. Zaczynają nas wreszcie traktować jak ludzi, a nie jak nie powiem co, żeby brzydko się nie wyrażać ;p

      Usuń
  8. widzę, że na treningu nie ma opierdzielania! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No no ;) Życzę powodzenia, a co do planu wg mnie jest genialny. Wszystko zaplanowane w najmniejszych detalach, a to już samo w sobie motywuje. Coś co mamy na papierze oddziałuje na nas mocniej bo nie zmienimy tego tak, jak to często robimy w myślach ;) Powodzenia i pochwal się efektami za jakiś czas! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) budowałam go wg rad z kfd, a później konsultowałam z Kingą :) na pewno napiszę o efektach, o ile będą :D

      Usuń
  10. Jaki ambitny plan - ciekawe czy ja sie keidyś dorobię takiej rozpiski treningowej. Za bardzo unikam ćwiczeń w domu, a ostatnio zainwestowałam w basen, czyli siłka odpada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez rozpiski jestem nie do ogarnięcia :D basen to super sprawa, pływaj jak najczęściej a na pewno będą efekty ! :) To może rower albo bieganie jak nie lubisz ćwiczeń w domu ?

      Usuń
  11. Bardzo fajny plan, mój plan treningowy to 4 treningi siłowe w tygodniu (każdy dzień przeznaczony na inną partię mięśniową) + 30-40 minut treningu aerobowego po :). Z dodatkowych aktywności jakieś szybkie marsze i rezygnacja z tramwaju w drodze na uczelnię :)
    Bardzo fajnie sobie to rozplanowałaś i rozpisałaś - też lubię mieć wszystko poukładane i rozpisane, bo jak papier coś przyjął to nie ma przebacz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że kolejny plan będę miała rozpisany na 4-5 treningów siłowych :) aeroby też jeżeli mam w jednym dniu z siłówką to robie je po :D poza tym jeszcze teraz zaczynam jeździc na siłownię na rowerze :D
      Bez rozpiski ani rusz, chodzę w kółko i nici z treningu albo robię ulubione nogi :D a jak mam przynajmniej zarys to już o niebo lepiej się ćwiczy

      Usuń
  12. Plan prawie cały sama ułożyłaś kochana, więc żadna w tym moja zasługa :)) powodzenia i pamietaj wszystko na 100% :D ciśnij!!!! buzia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie Ty to bym szrugsy cisnęła :P a poza tym to cisnę na sto pro :D dzięki Kochana :*

      Usuń
  13. widzę, że ostry trening :D powodzenia Kochana! :) zdawaj nam relacje na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ambitnie u Ciebie.:) Powodzenia! :) Fajna sylwetka, a będzie tylko lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ciało! Laska!
    Trzymam kciuki w dalszej realizacji planów, ja ostatnio się cieszę, że zdążyłam poćwiczyć z 30 minut z MelB, więc się nie odzywam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha z tym ciałem to nie żartuj :P długa droga przede mną ;) a 30 minut to już trening jest, więc nie ma co marudzić, dobrze, że znalazłaś chociaż tyle czasu :) sama wiem jak czasami jest ciężko!

      Usuń
  16. Jak tak się przyglądam to podziwiam. Dieta, ćwiczenia , ciało też chociaż jego bardziej zazdroszczę ;) A te plany ćwiczeń mnie rozwaliły. Ja po 2 dzieci (ostatnie w grudniu) staram się zorganizować w świecie i włączyc jakąkolwiek aktywność;)

    Pozdrawiam
    http://angee-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co podziwiać :) nigdy nie miałam problemu z wagą, więc ciało zawsze jako-tako wyglądało, a co do diety to też nie zawsze u mnie tak idealnie :) Trzeba spiąć tyłek i walczyć Kochana :D Mam nadzieję, że dasz radę z dzieciakami, zawsze można robić z nimi mini treningi :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz