niedziela, 8 marca 2015

Przegląd tygodnia (Week 9) i ulubieńcy lutego

Witajcie

W tym tygodniu jakoś bardzo biednie z tymi zdjęciami, a że nie było ulubieńców lutego to dzisiaj postanowiłam to nadrobić :)

 Zdarzało mi się w tym tygodniu zastanawiać czy aby na pewno jestem na dobrej specjalce ;d Tak wyglądają moje laboratoria z maszyn i urządzeń

 I znowu rozpusta u Chińczyka ;)

 Poszłam do Pure'a raz, nie wrócę. A dlaczego dowiecie się już niedługo :)

 Mój pomiar na Tanicie, jestem zaskoczona body fatem, no i metabolicznie mam 12 lat ;d

 Z okazji Dnia Kobiet w moim fitness klubie organizowano darmowe zajęcia, wybrałam się na pole dance

 Poszłam również na cardio pump i to jest miłość !

Od jednego z klientów w pracy dostałam czekoladę na Dzień Kobiet ;)

Ulubieńcy lutego

Serial/program
Po przeczytaniu książek Masy dosłownie połknęłam w dwa dni cały 'Alfabet mafii', który jest serialem dokumentalnym opowiadającym o czołowych postaciach polskiej mafii. Przyznam szczerze, że temat bardzo mnie zafascynował, a zawsze to jakaś lekcja niekonwencjonalnej historii. Polecam jednak przeczytać książki Masy, a sama będę jeszcze drążyć ten temat ze względu na to, że każde źródło podaje pewne fakty ze swojej perspektywy ;)


Trening
Ulubiony trening to snowboard! Spędziłam na przełomie lutego i marca 5 dni na desce i wiem, że to jest miłość mojego życia :) Najlepszy trening cardio jaki mogę sobie wyobrazić, a z roku na rok widzę postępy.


Piosenka
Muzycznie sporo się u mnie działo, mam dla was 3 piosenki, a docenić chciałabym także cały soundtrack z '50 twarzy Grey'a', trzeba przyznać, że dali radę!

Aron Chupa- I'm an Albatraoz

Igor Herbut- Nie ufaj m
i

Common, John Legend- Glory

Najlepszy przykład na to, że piosenka może 'zrobić' film! Zdecydowanie miałam ciary w kinie kiedy usłyszałam tę piosenkę :) Z tego co wiem to dostali za nią Oskara.

Film
Obejrzałam w lutym aż dwa i ulubieńcem zdecydowanie nie jest Grey :D Na 'Selmie' byłam w kinie, jak już wspominałam wcześniej, muzyka w filmie była świetna. Sam film to niezła lekcja historii, lubię takie filmy, które informują mnie o czymś o czym wiedziałam niewiele, a taką postacią był dla mnie Martin Luther King- niby znałam, ale nie do końca. A o samej Selmie (miasto w Stanach) nie miałam zielonego pojęcia. Poza tym dla mnie była to nie najgorsza lekcja angielskiego, dałam radę zrozumieć sens bez napisów polskich (byłam w Dublinie) i tylko kilka razy upewniałam się, pytając mojego chłopaka czy dobrze rozumiem ;)

Jedzenie
Zdecydowanie słodkie buchty (kluski/bułki na parze, nadziewane dżemem/marmoladą z sosem waniliowym i makiem lub roztopionym masłem i kakao) oraz pierogi z bryndzą- moje dwa hity, które muszę zaliczyć kiedy jestem na Słowacji :)


Książka
Miesiąc podbiły książki Masy- 'Masa o kobietach polskiej mafii' i 'Masa o pieniądzach polskiej mafii', polecam wam obie.

Kosmetyk
Tutaj chyba nie mam niczego szczególnego, używałam tego co zwykle i nie ma zachwytów ;d

Odkrycie
W tej kategorii także cisza :)

Zapach
Zamówiłam próbkę perfum Yodeyma- Adriana, która jest odpowiednikiem Si od Armaniego. Są cudowne ! A na temat Yodeyma napiszę wam posta ;)

Kanał/filmik na yt
Chciałabym wam polecić satyryczny kanał, założony przez moich znajomych z gimnazjum :) Kanał nazywa się Maszrums i możemy u nich znaleźć jak na razie tylko kilka zabawnych filmików, które w sposób zabawny (ale i lekko brutalny) pokazują sytuacje dnia codziennego :D Jestem ciekawa co jeszcze pokażą i trzymam za nich kciuki :) W mój humor trafiają idealnie, ale wiem, ze nie jest to humor dla każdego :)


Linki

Kiedy zobaczyłam te zdjęcia byłam totalnie oczarowana! Jak dla mnie najfajniejszy ślub ever :)

Ala pisze dużo mądrych rzeczy na temat racjonalnego podejścia do diety, treningu i życia. Polecam lekturę tego posta, a także przejrzenie całego bloga.

Kolejny post w takiej tematyce, czyli 'Jak żyć zdrowo' u LifeManagerki. Po przeczytaniu co Aga ma do powiedzenia muszę przyznać, że wyjęła mi te słowa z ust :)

Na koniec tego posta moje drogie Panie chciałam wam złożyć życzenia z okazji naszego święta ! :) Życzę wam uśmiechu, siły do walki i niekończącej się motywacji z okazji Dnia Kobiet :) Przesyłam milion buziaków i mam nadzieję, że uczcicie odpowiednio ten dzień :)


15 komentarzy:

  1. jedzonko jedzonko a ja na diecie!

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, przerażające te laboratoria :D co studiujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inżynierię Środowiska, ale mam dosyć specyficzną specjalkę zwaną 'motorkami', a o nazwę lub jej skrót nie pytaj, bo nie jestem w stanie jej zapamiętać :D

      Usuń
  3. Jestem ciekawa dlaczego nie wrócisz do Pura, bo ja przez długi czas chodziłam i byłam bardzo zadowolona, oczywiście sprzęt i te sprawy super, ale obsługa była koszmarna, ciągle się musiałam wykłócać o wszystko bo pobierali za dużo kasy i nawet o tym nie informowali :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, ze to trochę z winy mojego charakteru :P w tym tygodniu na pewno pojawi się ten post, ale dokładnie nie wiem kiedy, bo to zależy czy czytelnicy wyrażą chęć obejrzenia mojego planu treningowego czy może właśnie tej relacji :D

      Usuń
  4. I jak Ci się podobały zajęcia na pole dance? bo ja jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uciekłam z krzykiem, ale po konsultacji z dziewczynami uznałam, że to wina zajęć ;d trzeba dorosnąć, znaleźć dobrą szkołę i te sprawy ;)

      Usuń
    2. oj, to chyba ktoś przesadził prowadząc zajęcia, bo nie wyglądasz na płochliwą ;)

      Usuń
    3. Jak weszłam to zobaczyłam dwie wymalowane dziewczyny, w świecącej bieliźnie i na szpilkach i już nie wiedziałam czy to pole dance czy jednak go-go :P a poza tym to nie były pierwsze zajęcia grupy początkującej, więc się gubiłam, a że tancerka ze mnie żadna to już w ogóle wyszła katastrofa :D sztanga chyba jednak jest moim przeznaczeniem

      Usuń
  5. CHINOL ! Moja wielka miłość kulinarna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby to bylo tofu? Ja jadlam wczoraj 😀

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz