niedziela, 15 marca 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 10)

Witajcie

Czas ostatnio leci jak szalony, kolejny tydzień za mną :) Niedzielne popołudnie, a ja zamiast się uczyć piszę dla was posty :P Obiecuję, że zaraz instrukcje do laborek będę umiała na pamięć!

 Darmowa kawka w Macu ;)

Sok za trójkę- skład bardzo na tak i orzechy brazylijskie za niecałe 8 zł- promocje w Rossmanie

 Jeżeli ktoś nie zna historii z fejsbuka (zrobiła furrorę!)- rano uznałam, że co za różnica, że są różne, w butach przecież nie widać, a popołudniu w szatni na siłowni nieco zmieniłam zdanie na ten temat ;d

 Ostatnio była faza na malinową mambę, teraz znalazłam coś co pachnie jak pomarańczowa mamba! Szkoda tylko, że nie czuć w pomieszczeniu :(

Jak widać Reserved też wprowadził kolekcję sportową, ciuchy bardzo ładne, jednak ceny jak dla mnie średnie :(

Nowe paznokcie :) A poza tym kupiłam też rękawiczki na siłownię, pierwszy raz moja lista must have została zrealizowana tak szybko!

 Omlet jabłkowy z masłem orzechowym

 Dupa na miejscu ;d

Brzuch do poprawy :D

 Kupiłam KiF'a i jestem mega zadowolona :) Jak widać wzorki na kawie wychodzą mi coraz lepiej

Kolacyjka- sałatka i wędzony łosoś


 Niedzielny trening ;) 


Przerwy między obwodami mam chyba za długie haha- za dużo czasu na selfie ;d

A jutro blog obchodzi 2 urodziny :) DZIĘKUJĘ!

Dajcie znać jak wam minął ten tydzień, a ja lecę się uczyć :)

21 komentarzy:

  1. na kawke mam smaka:) masz cudne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli widać intensywnie spędzony tydzień ;) Siłownia na którą chodzisz to jakaś sieciówka? Ciekawie wygląda ta sala, no i sprzęt tez zadbany. Czas na selfie między obwodami zawsze się znajdzie ;) Ja (niestety) znajduje go czasami nawet podczas biegania :D Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, chodzę na małą, lokalną siłownię :) Tzn. jak dla mnie jest ok- większa salka fitness, mini salka fitness, siłownia i dwa korty do squasha, za to mój chłopak na jej widok zaczął się śmiać, bo u niego bywa czasami na samej siłowni po 200 osób :D

      Usuń
    2. Im mniejsza siłownia, tym mniejszy tłok i kolejki do sprzętu (zazwyczaj) ;). Z tego co potrafię zobaczyć na zdjęciach, to i tak jest nieźle - widać że salka zadbana i dobre światło, sprzęt zadbany. Nie zawsze większe znaczy lepsze :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny wzorek na paznokciach. :-) Kurczę, zrobiłaś mi apetyt na łososia... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te kolekcje :) jest cudna,.Ale ceny już nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Rękawiczki super, sama na dniach kupuje nowe sobie :D z mojej listy must have zostało jeszcze obuwie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam swoje pierwsze <3 a butów mam na razie dwie pary i starcza mi spokojnie :) w sumie nowa lista mi się tworzy, zawsze czegoś sportowego brakuje haha :D

      Usuń
  6. Ciekawy mix zdjęć. Ale bym zjadła takiego łososia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fotki, bardzo ładne paznokcie i te rękawice też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że mój semestr nie jest wymagający. :D
    Rzeczy piękne, sama chciałabym takie super mega fajne legginsy do biegania, ale ceny przerażają.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój w sumie też średnio wymagający, ale wolę nie wypadać z obiegu :D

      Usuń
  9. paznokcie megamegamega piękne! <3
    narobiłaś mi smaka na łososia ;c
    oo, też chcę takie rękawiczki! właśnie takich kolorów szukałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 37 zł dałam, także cena bardzo w porządku :) niebieskie też chyba są

      Usuń
  10. Widzę, że kolor rękawiczek idealnie dobrany do koloru butów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Smacznie wygląda kolacja, uwielbiam łososia w każdej formie :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne masz paznokcie!! I już fajną sylwetkę :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście kolekcja reserved fajna, ale jak zobaczyłam ceny to stwierdziłam, ze wolę dołożyć kasę i kupić nike. Z tańszych cen fajne rzeczy są w New Yorkerze, HM i Lidlu :)
    Kawa z Maca najlepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O New Yorkerze to nie miałam pojęcia :) ja kupuję sporo w Primarku jak jestem za granicą albo w TkMaxx, ale HM też bardzo na tak !

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz