niedziela, 22 marca 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 11)

Witajcie

W tym tygodniu chyba jakoś przysnęłam, bo zdjęć mam strasznie mało :) Także dzisiaj ubogo, ale zawsze to coś :)
Gainer od kulturystyka.sklep.pl przyszedł na początku tygodnia :) Smak czekoladowy, całkiem niezły jest :) Poza tym masa ruszyła w górę 

 Rękawiczki wypróbowane w boju, wszystkie odciski zniknęły :)

W końcu wypróbowałam też mojego SmartShakera, na pewno będzie recenzja :)

 Weekend pod znakiem skoków! Ostatni, ulubiony konkurs sezonu- Planica ! :) Skoki to sport, któremu zawsze będzie oddane moje serce, sama nigdy nie spróbuję, ale fanem jestem i to takim na medal. Tego nie mogłabym przepuścić!

Omlet jaglany z konfiturą wiśniową- pycha !

 Budyń jaglany z wykorzystaniem gainera- czekajcie na przepis :)

Omlet z kaszką manną, konfiturą wiśniową i kiwi- faworyt tygodnia :)

 Dzisiaj poszłam na siłownię z koleżanką, która ciśnie klatkę jak niejeden chłop :D Niestety się zagapiłyśmy i nie mamy żadnego wspólnego zdjęcia :( Szkoda, że chodzimy na inne siłownie, bo miło jest poćwiczyć z asekuracją :) Za to po siłowni wpadłyśmy na zieloną herbatę i ploty ;D

Jak widać zdjęć mało, więc obiecuję poprawę w tym tygodniu :) W sumie wyszło bardzo jedzeniowo, taki ze mnie żarłok :D Ćwiczenia przynoszą efekty, dieta też- 0,5 kg w górę na wadze! A Magda stwierdziła, że jest pompa przy bicku, także nic tylko się cieszyć :D

14 komentarzy:

  1. Też muszę zamówić te rękawiczki bo mam straszne odciski :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bicek rośnie! :D Kiedy mój choć odrobinę się pokazał, strasznie się cieszyłam, bo zawsze miałam (i póki co dalej mam) bardzo słabe ręce, a tu proszę, jednak teraz widać, że jednak mam na nich jakieś mięśnie ;)
    Rękawiczki także całkiem niedawno sobie sprawiłam i jest o niebo lepiej. Co prawda na razie nie dźwigam nie wiadomo ile i odciski nie robiły mi się tyle od gryfu, co od nieudolnego podciągania na metalowym drążku. Teraz odcisków nie ma, a i podciąga się o wiele wygodniej :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podciągasz się na drążku? <3 ja ciągle nad tym pracuję

      Usuń
  3. też muszę zainwestoiwać w rękawiczki do treningów :) jestem bardzo ciekawa przepisu na budyń jaglany, choć nieznoszę kaszy jaglanej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Jesteś pierwszą osobą o której wiem, że nie lubi tej kaszy, ja nie przepadam za gryczaną

      Usuń
  4. Ja korzystałam z rękawiczek do roweru, też się sprawdzały. Czy pocą ci się ręce w tych twoich?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest Twój SmartShaker :) Jedzonko wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Są fit, więc nie trzeba nawet grzeszyć :D

      Usuń
  7. O właśnie,przypomniałaś mi że muszę kupić rękawiczki bo moje się już trochę starły:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiwi wygląda naprawdę super! Przychylam się, że to faworyt tygodnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam z niecierpliwością na recenzję shakera, bo mój niestety zaczął z niewiadomych przyczyn przeciekać (doprowadza mnie to do szewskiej pasji). Zastanawiam się właśnie nad SmartShake, tylko robię rozeznanie bo nie chcę, by był do charzanu po paru miesiącach użytkowania. Jednak kolory tego shakera są obłędne (znalazłam taki neonowo-zielony <3) :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to w sumie zależy jak go używasz, bo SmartShaker podobno nie jest ideałem w tej kwestii. Ja noszę odżywkę na sucho, potem zalewam po treningu i piję, w shakerze zostaje resztka płynu, ale jeszcze nigdy nie przeciekła. Jak na razie ze swojego jestem zadowolona, wygląda dosyć szczelnie, ale nie wiem czy będę robić jakieś większe testy :P

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz