wtorek, 28 kwietnia 2015

Legginsy i opaska od Galaxy Active Wear

Witajcie

Paczka od Galaxy Active Wear wpadła w moje łapki dzisiaj, ale nie mogę się powstrzymać przed pokazaniem wam jej zawartości :) W mojej paczce znajdowały się legginsy oraz opaska na włosy. Ubolewam jedynie nad tym, że nie mam pod ręką fotografa, który mógłby zrobić godne zdjęcia tych cudeniek :D Przez najbliższe tygodnie mam zamiar konkretnie je przetestować i wtedy na pewno dam wam jeszcze znać co o nich sądzę :)

Wybrany przeze mnie model to LGL018, a rozmiar XS. Wcześniej zamówiłam S (sugerowałam się obwodem pasa podanym przez producenta) i musiałam je odesłać, bo były za duże. Legginsy są przyjemne w dotyku, wygodne, wykonane z poliestru i co dla mnie jest bardzo miłą niespodzianką- wyprodukowane w Polsce.

Przyznam szczerze, że od dawna marzyłam o legginsach z wzorem galaxy, miałam nawet pomysł, ze na Sylwestra zostanę Drogą Mleczną (mój chłopak kazał mi się puknąć w czoło), no i teraz mogę być Drogą Mleczną na siłowni :D Teraz nie ma wątpliwości kto jest największą gwiazdą leg day'a :D

 Mam wrażenie, że w rzeczywistości kolor jest cieplejszy, ale dobrze jest sprawdzić też jak one wyglądają na stronie producenta, czyli tutaj, u mnie dzisiaj średnie światło i ciężko było oddać ich piękno :D


 Ciężko nie przyznać im eksponowania tyłka :D Zwłaszcza z tymi gwiazdkami na samym środku :P Coś czuję, że nie pozostanie niezauważony w czasie leg day'a :P

 Kolor ciemniejszy i chłodniejszy niż w realu, ze względu na światło i filtr 

Opaska jest strasznie szeroka i mam wrażenie, że wyglądam w niej trochę jakbym była upośledzona... Z drugiej strony jak będzie wiało po uszkach w zimie to nie będę wybrzydzać :D

Legginsy kosztują 179 zł, a cena opaski to 24,49 zł w promocji. Wszystko możecie dostać w sklepie Galaxy.

Dajcie znać co sądzicie o moich nowych dzieciach :D Przygarnęłybyście czy może wzór jest trochę zbyt odważny?

31 komentarzy:

  1. Zdecydowanie rzucają się w oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. co ja bym dała za takie legginsy :D cudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te legginsy, w ogóle uwielbiam wzory na legginsach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jakie piękne <3 mam słabość do takich leginsów, szkoda, że do moich najeczek musiałabym szelki nosić, żeby w nich trenować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku myślałam, że kupiłaś te leginsy normalnie do chodzenia, ale jak przeczytałam i dowiedziałam się, że są na siłownie, to stwierdziłam, że świetne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że gdybym miała nieco bardziej sportowy styl to takie same, ale z innego materiału i bez napisów też chętnie bym kupiła :D

      Usuń
  6. Ja tam lubię odważne kolory i wzory moim zdaniem super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, robisz dużo przysiadów czy to magia tych legginsów?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 serie po 8-12 powtorzen w tygodniu, wygląda coraz lepiej, ale tutaj to trochę kwestia ustawienia, no i legginsów też :)

      Usuń
  8. Genialne są! Ja tez kiedys miałam legginsy we wzór galaxy ale chodziłam w nich na codzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! super są i bardzo fajnie podkreślają Twoją sportową sylwetkę, świetne są

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie świetne kosmo-leginsy! A stwierdzenie, że chciałaś zostać Drogą Mleczną rozłożyło mnie na łopatki :D Z opaską (na zdjęciu wydawało mi się, że to czapka - faktycznie szeeeeeroka) i leginsami byłabyś wspaniałą galaktyką :D Sama nie wiem, czy zdecydowałabym się na taki wzór... Jakoś tak jednak wolę mniej wzorzyste ciuszki sportowe, za to w intensywnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tak, spełniłam marzenie sprzed kilku tygodni :D gwiazda siłowni haha :D

      Usuń
  11. Legginsy są rewelacyjne :D !

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama zwróciłam uwagę na te gwiazdki na pupie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak bardzo rzucają się w oczy koksom na siłce :P

      Usuń
  13. Wiesz co no ta opaska fakt...nie zbyt twarzowa :) W pierwszej chwili myślałam, że to czapka, ale ładnemu we wszystkim ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha czyli jednak wyglądam jak upośledzona ? :D dzięki :*

      Usuń
    2. Spoko zawsze możesz na mnie liczyć :D :*

      Usuń
  14. Uwielbiam motyw galaxy, a w opasce wyglądasz ładnie (i całkiem normalnie :D)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzór odważny, ale na pewno przykuwa uwagę. No i na Tobie wygląda fajnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym przygarnęła, szkoda, że urodziny dopiero późną jesienią, bo sama raczej sobie nie kupię takich legginsów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Motyw galaxy chyba nigdy mi się nie znudzi! :) Piękna opaska i leginsy super wyglądają na Twoich nogach!
    Udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne legginsy. Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś młodą osobą więc w modzie prawie wszystko dozwolone :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mój styl, ale muszę przyznać, że Tobie bardzo pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten galaktyczny print. Chyba się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! To aż nie możliwe, że na zdjęciu masz XS. I jak tu kupować w Internecie, kiedy nawet metki się nie zgadzają. Dobrze, że nie miałaś problemów z wymianą. Kłopoty z takimi sprawami zawsze skutecznie mnie zniechęcają od zakupów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz