piątek, 3 kwietnia 2015

Recenzja SmartShakera

Witajcie

Na walentynki od mojego chłopaka dostałam shakera firmy Smart Shaker i wiem, że wielu z was było zainteresowanych recenzją. Niedługo później dostałam od sklepu kulturystyka.sklep.com gainera Whey Gainer do testów i mogłam przejść do intensywnego sprawdzania jak sprawuje się mój Smart.

 source: SmartShake

source: SmartShake

Smart Shaker

- funkcjonalność- w tym celu został stworzony, mamy 3 'piętra'- pierwszy na płyn, ma miarkę do 400 ml, ale można go dopełnić nawet do 600 ml, druga z podziałką na tabletki, jeżeli przyjmujemy suplementy w tej formie, ale podziałka da się wyjąć i mamy dodatkowe miejsce, które jest przydatne jeżeli np. przed treningiem pijemy preworkout'a, na samym dole mamy większą przegródkę na odżywki czy gainera, więc jeżeli przyjmujemy coś przed i po treningu to nie ma problemu z przyniesieniem tego na siłownię
- design- Smart Shakery mają piękne neonowe kolory i producent wymyślił sobie to tak, że możemy swój Shaker spersonalizować mieszając kolory pięter. Oczywiście w tym celu niezbędne jest kupienie drugiego shakera w innym kolorze, ale jeżeli np. ktoś znajomy też planuje zakup to można powymieniać się elementami :)
- sitko rozdrabniające- w komorze głównej mamy oczywiście sitko, które znacznie ułatwia rozpuszczenie odżywki w wodzie
- porządne zamknięcie- zamknięcie z góry wydaje się być bardzo szczelne, nie miałam problemu z tym, żeby pozostałości po wypiciu (takie na jeden łyk :D) wydostały się z shakera w torbie, ale bardziej ekstremalnych prób nie prowadziłam
- można go myć w zmywarce
- nie zawiera bisfenolu (BPA), czyli szkodliwej substancji, która znajduje się w plastiku
- do shakera producent dodaje dwa karabińczyki, dzięki czemu możemy go podpiąć do plecaka
- cena to około 35 zł, nie wiem ile normalnie kosztują shakery innych firm, ale nie wydaje mi się wygórowana
- do wyboru mamy 10 kolorów w serii podstawowej, 9 w wersji slim i 4 w wersji signature
- wygodnie się z niego pije




Dajcie znać czy używacie shakerów i jakie firmy polecacie :)

18 komentarzy:

  1. Ja mam shaker z firmy "aptonia" kupiony w decathlonie za grosze, no i niestety NIE POLECAM, bo po przechyleniu się wszystko z niego wypływa, czyli beznadzieja. Mój drugi shaker z gymhero.eu póki co jest zarąbisty, pierwsze co zrobiłam to wypełniłam go wodą i przechyliłam - SZCZELNY. Zobaczymy czy wytrzymały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, że GymHero ma bardzo ładne, ale nic nie słyszałam o funkcjonalności :)

      Usuń
  2. ładny :) muszę pomyśleć nad kupieniem podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam z Olimpa :) Za 18 zł. Sitko, metalowe mieszadło. Szczelny. Bez udziwnień. Raczej nie myję go w zmywarce. Jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to Smart nie ma mieszadła i wychodzi na to, że w Polsce nie jest taki tani jak mi się wydawało :)

      Usuń
  4. Ja nie używam, ale bardzo mi się one podobają ;) moze kiedyś jak będę miała potrzebę to kupie sobie taki śliczny jak Ty masz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. HA! weszłam w idealne miejsce o idealnej porze:) dziś miałam pochodzić po sklepach i szukać takiego :D ale już wiem że chce taki mieć :D a kolor idealny po prostu ;)
    zapraszam Cie do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę ;) na internecie można bez problemu dostać Smarta

      Usuń
  6. chyba go sobie sprawię niedługo na urodziny, bo wygląda super! :D już sobie zapisałam ten wpis w zakładkach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie poluję na taki idealny shaker, trzeba przyznać, że gama kolorystyczna jest imponująca! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się zastanawiam nad shakerem z GymHero :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdę mówiąc nie używam, bo nie potrzebuję, ale to ciekawa, hm.. "rzecz". ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki fajny! Ale mogę się tylko pozachwycać, bo nie mam potrzeby używania tego cudeńka ;) No, chyba że wreszcie porządnie poczytam o alternatywnych źródłach białka i okaże się, że mogę się poratować jakąś odżywką białkową :D
    Sam shaker bardzo sympatyczny, bez wątpienia funkcjonalny, a cena rzeczywiście nie wygórowana, ba, nawet bardzo, ale to bardzo przystępna! Będę o nim pamiętać, kiedy okaże się, że taki gadżet jest mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz problem z wyrobieniem sobie dziennie białka albo po prostu nie jesteś w siebie w stanie wcisnąć kalorii na masie to warto spojrzeć po odżywkach :)

      Usuń
  11. ja mam z tej samej firmy, ale rozowy;p jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz