niedziela, 19 kwietnia 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 15)

Dzień dobry

Nawet nie wiem kiedy minął mi ten tydzień i wyszło jakoś tak, że nie udokumentowałam zbyt wielu momentów :) Dlatego dzisiaj będzie bardzo ekspresowy tydzień w zdjęciach :D

Mam taką tradycję- odlot z Dublina nie może obejść się bez kawy w Starbucksie :)

 Siłownia o 7:30 jest cudownie pusta

 Omlecior po powrocie do Polski musiał być :)

 Selfie ;d

 Owsianeczka kakaowa- ulubiona :)

Nowe pazury, tym razem neonowo i radośnie :)

W tym tygodniu muszę zdecydowanie bardziej pamiętać o robieniu zdjęć :) Miłej niedzieli Kochani :)

29 komentarzy:

  1. Cudowne paznokcie + ja uwielbiam jak siłownia jest pusta i nie muszę się czaić na swoje ulubiony maszyny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można się zmieniać na serie, często stosuję :D

      Usuń
  2. mieć taką prywatną siłownie tylko dla siebie, takie moje marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony fajnie, ale z drugiej strony tak całe życie na pustej siłce? Jak są ludzie to są i śmieszne sytuacje i jest zabawa :D

      Usuń
    2. Prywatna siłownia w domu to niekoniecznie dobry pomysł. :D
      Dobrze, jak można wyjść na tą siłownię i z ludźmi czasem poćwiczyć. ;)

      Usuń
    3. Dokładnie :P czasami trzeba się powkurzać na bydło, ale czasami to tych ludzi brakuje :)

      Usuń
  3. Może i mało zdjęć, ale za to jakie efektowne!! Paznokcie boskie, siłownia ranem <3 Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście mało zdjęć, bu, ale jakoś to przeboleję i poczekam do przyszłego tygodnia, nadrabiając sobie podziwianiem Twoich świetnych paznokci :D Aż mnie kusi, żeby wypróbować żele, bo do tej pory miałam jedynie hybrydy, ale na nich niestety aż tak bardzo nie da się szaleć ze wzorkami :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, obiecuję poprawę w przyszłym tygodniu Kochana ! :D A co do żeli, próbuj, bo ceną zazwyczaj są tylko trochę droższe od hybryd (ja płacę 60 zł), a trzymają mi się 4-6 tygodni, zależy jak mam wizytę :) No tylko wiadomo, paznokcie się niszczą po ściągnięciu, ale da się żyć :D

      Usuń
  5. Lubię takie posty z mixem różnych zdjęć ;)
    omlecik i owsianka również często u mnie goszczą

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetnie wyposażona siłownia!
    a pazurki przykuwają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie od rana siłownia jest pusta, więc zdecydowanie bardziej wolę wstać o tej 5:40 niż popołudniu się wkurzać bo nie idzie się dopchać do żadnej maszyny a ciężary znikają w mgnieniu oka...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to czasem o tej 7:30 to jednak można się zdziwić :D raz przyszłam o 7:30 i tłok był jak po południu :D ale jak wiem, że nie mogę inaczej to wstaję rano, bo co trening to trening

      Usuń
  8. fajna ta siłka !!! pazury świetne <3 no i omleciooor mniam <3 az zglodnialam wiec ide spac :P buzka

    OdpowiedzUsuń
  9. Co zrobić, że się w końcu do tej owsianki przekonać ;)???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, mnie nie trzeba było przekonywać :P proponuję próbować zrobić tak, żeby była smaczna :D

      Usuń
    2. Ja na początku za nic nie mogłam tego jeść, z pierwszej torebki płatków w końcu ciasteczka owsiane zrobiłam. Udało się za drugim podejściem - zaczęłam od szukania fajnych przepisów, a jest ich zatrzęsienie. Teraz lubię z malinami i mlekiem sojowym czekoladowym, posypaną prażonymi płatkami migdałów. Z bananami też moze być. Już truskawek nie mogę się doczekać!

      Usuń
  10. zdecydowanie siłownia rano jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać czyjeś zdjęcia :)
    Ale bym wypiła kawkę ze Starbucks'u, mam okazję ją pić tylko raz na rok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz pazurki :). Siłowni to normalnie zazdroszczę, jak ja chodziłam to takie tłoki były... Udanego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba skuszę się dzisiaj na owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nice, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te wrapy, są przepyszne :)
    Pozdrawiam :)
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super paznokcie, idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz