niedziela, 3 maja 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 17)

Witajcie

Majówka dobiega końca, moja była pracowita ;) ale w tym i kolejnym tygodniu przez dni dziekańskie wypadło mi tyle wolnego, że będę miała majówkę razy dwa :D Masa dobiegła końca, więc możecie spodziewać się w najbliższym tygodniu efektów i nowego planu treningowego. A dzisiaj relacja z ostatniego tygodnia.

 Poniedziałek zaczęłam beznadziejnie- obudziłam się o wiele za późno i w biegu zamiast śniadania zjadłam tylko serek. Z tego względu wtorek musiał zacząć się o wiele lepiej :)

Wtorkowy poranek był też bardzo słoneczny, zadowolona ubrałam trampeczki, a potem byłam wdzięczna, że jednak jestem samochodem, bo zaczęło lać...

 Poza tym we wtorek dostałam paczkę od Galaxy Active Wear z legginsami i opaską :) Więcej tutaj

W opasce nie wyglądam jednak najlepiej :P


Chodziło za mną coś dobrego :D Buła na ciepło z pesto, serkiem pleśniowym, szyneczką i jajem

Do spróbowania dostałam nowego Redd'sa :) Piłam już kiedyś drinka z chilli i był smaczny, Redd's jest w porządku, na początku słodka gruszka, a potem ostre chilli. Jednak alkohol i ostre przyprawy to u mnie szybka droga do zgagi, wolałabym samą gruszkę :P

 Pyszna kawka w czasie oczekiwania na kosmetyczkę :) Moje brwi w końcu wyglądają ludzko...

 Omlet z odrobiną Nutelli - mniam :) Nie jadłam jej wieki, a nie miałam w domu dżemu ani miodu do omleta

 Po przeczytaniu tej 'złotej myśli' w Joy'u z przerażeniem stwierdziłam, że mam w telefonie 40 kontaktów z czego połowa to rodzina i lekarze :D no cóż, mam -100 do poziomu zajebistości :D właśnie z powodu takich artykułów nie kupuję już babskich gazet, wolę pooglądać sobie mięśnie w KiF'ie ;d

Selfie z okazji ostatniego dnia z aparatem ;) jutro ściągam < 3 pewnie będzie jakiś pamiętnik byłej aparatki, jeżeli jesteście zainteresowani oczywiście

Dajcie znać jak wam minął tydzień i majówka :) Życzę wam udanego kolejnego tygodnia !

14 komentarzy:

  1. omlet z nutellą i reds coś pysznego ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wyglądają te Twoje omlety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz w tej czapce :) Gratuluję wytrwałości w noszeniu aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu nowy redd's .. bede musiala wyprobowac, moje smaki, aczkolwiek nie wiem jak polaczenie;p
    gdybym ja miala zroic tydzien w zdjeciach to bylby wstyd, tak sobie pozwalalam w ten dlugi weekend;p

    OdpowiedzUsuń
  5. wtorek rzeczywiście zaskoczył nas pogodą >.<
    oby ten tydzień był ładniejszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne te legginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ściągnięcia aparatu, a reddsa wypiję, po moim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam moje szczęście po ściągnięciu aparatu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz