niedziela, 17 maja 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 19)

Witajcie

Dzisiaj zobaczycie jaki ze mnie żarłok :) Żadnych selfie, zero siłki, zero ciekawych zdjęć- samo jedzenie :P 

 Miałam dość bananów i jabłek, więc do owsianki rozmroziłam ostatnią paczkę truskawek 

 Truskaweczki wkręciłam też w omleta :D

 Owsianka czeko z czerwonymi winogronami- zmusiłam rodziców do kupowania innych owoców niż banany i jabłka ;D

 I w końcu doczekałam się tegorocznych truskaweczek :) Omlet z nimi to najlepsza rzecz na początek dnia !

 A tu omlet klasyka, wręcz specjalność zakładu- cynamonowy z bananem :D

 Przekąska :)

Potreningowa micha, jogurt naturalny z brzoskwinią z puszki i suszoną żurawiną :)

I w sumie znowu wyszło mi mega śniadaniowo :) Nic nie poradzę, że śniadaniożerca gigant jestem, po prostu to mój ulubiony posiłek i zawsze musi być najlepszy :) W zeszłym tygodniu miałam się uczyć co wyszło mi raczej w stopniu mniejszym niż większym, ale udało się za to ukulturalnić i obejrzeć całe 2 filmy :D

28 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam śniadania! Twoje wyglądają pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wreszcie się przełamać i spróbować zrobić omlet na słodko :D Tym bardziej, że skoro tak bardzo przepadam za słodkim, to powinny mi one zdecydowanie zasmakować, tylko mimo że widziałam już tyle zdjęć i przepisów omletów w takim wydaniu, to dalej nie potrafię sobie wyobrazić tego smaku i mam wrażenie, że to musi być po prostu niedobre...:D
    Przede mną iście naukowy tydzień, ale jeśli dobrze pójdzie, to będzie to ostatni taki tydzień nauki przed sesją, więc liczę na to, że niedługo troszkę sobie odetchnę przed poważnym zapierniczem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób, rób, bo dobry :P Ja mam wrażenie, że masakra będzie straszna, moj chłopak przyjeżdża a ja mam albo odrabiania laborek albo kolosy ^^

      Usuń
  3. oj bosiu ale truskaweczki smakowite:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, która jest teraz godzina? 21 a ja oglądam jedzenie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publikowałam rano, trza być na czasie moja Droga :D

      Usuń
  5. Ostatnio też sobie podjadam winogrona jako przekoskę :)
    www.kaskawsieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszności:) Ja jestem rano tak zaspana że jedynie co jestem w stanie zrobić to zalać owsiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o mój boże jak u Ciebie jest przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ile tych owoców! No proszę, nawet w omlecie, a ja takich omletów nigdy jadłam, nawet nie wiedziłam, że tak się je przyrządza...

    OdpowiedzUsuń
  9. każde śniadanie zjadłabym z ogromnym apetytem, pysznie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sie przekonać do omletów...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko wygląda mega smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to wszystko z jednego dnia? ale pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. oo, teraz doczytałam, że z tygodnia :) hihi, zmęczenie mnie chyba już bierze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedzonko wygląda znakomicie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham śniadania <3 To mój ulubiony posiłek w ciągu dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śniadanie to najlepszy posiłek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko takie smakowite, aż ciekanie mi ślinka. :o

    OdpowiedzUsuń
  18. te omlecik z truskawkami wygląda tak, że aż ślinka cieknie ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale smakołyki ! Owsianka mi narobiła apetytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nie przekonuje mnie omlet z truskawkami, a owsianki też nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz