niedziela, 28 czerwca 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 20)

Witajcie

Jak pewnie zauważyliście przez kilka ostatnich tygodni nie było postów z tej serii, bo niestety nie miałam czasu na publikację. Obiecuję poprawę, bo przez kilka kolejnych nie zapowiada się na szczególnie zabiegane niedziele :)

 Śniadanie mistrzów przed najgorszym egzaminem- zdany na 4 ;d

 Jogurt, granola i truskawki :)

 Bez kresek na powiekach wyglądam jak dzieciak :D a potem dziw, że bez dowodu nie sprzedają mi alkoholu :)

 Dorwałam bataty w Biedronce, musiały być więc moje ulubione frytki :)

Czekoladowa owsianka z masłem orzechowym i mini truskaweczkami :)

Nowe, neonowe paznokcie :)

 Krem czekoladowy z batatów, przepis tutaj 

Prezent od Ofeminin

 Wylansowana pod kolor haha ;D

 Dobroci z Ukrainy :) Brałam na chybił trafił i do końca nie wiem co kupiłam :D

Wczorajsze figle z Bogdanem ;)

Dajcie znać jak wam minął ostatni tydzień :) Ja mam zamiar zająć się blogiem i komentowaniem waszych postów, ponieważ zapowiada mi się luźny tydzień. Ostatnie kolokwium w piątek, a później już wakacje :)

20 komentarzy:

  1. super zdjęcia. zwłaszcza Bogdan <3 kocham koty :) i nie martw się. ja z makijażem, czy bez, wyglądam jak dziecko i wiem co to za ból, gdy nawet kupując Redds'a muszę pokazać dowód;p

    OdpowiedzUsuń
  2. same pysznosci, piekne pazurki i przeslodka ta kicia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim przypadku ostatni egzamin także w piątek, już nie mogę się doczekać, kiedy będę miała go za sobą :) A póki co na blogach udaję, że mnie nie ma.
    Zacznę od końca, jak przystało na stuprocentową kociarę i wyrażę mój zachwyt: o rany, co za słodkie maleństwo! Chcę wymiziać Bogdana i go wycałować! Wytulić i wybawić!
    A teraz już nieco poważniej ^^ Świetne paznokcie, aż chyba z okazji nadchodzących wakacji sama zaszaleję sobie z jakimiś żelami. Do tej pory miałam tylko hybrydy, ale w ich przypadku nie można liczyć na aż takie cudne wzorki. Bataty są wciąż na mojej liście rzeczy do spróbowania. I jak widać pożywne śniadanko przed egzaminem pomogło szarym komórkom w pracy, gratuluję czwóreczki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj batatów, za piątaka dostałam dwa średnie także na eksperymenty dla jednej osoby na pewno wystarczy :) o widzisz, to kończymy sesję podobnie :) można by zorganizować jakieś małe blogowe spotkanie po sesji :D

      Usuń
    2. Ale tak serio, serio? :D

      Usuń
  4. Same pyszności, a pazurki świetne :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. kot Bogdan to mój ulubieniec :D ale pyszności u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot wygląda na niezłego figuranta <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pazurki świetne i tulę kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kociak jest boski, a jedzenie jak zawsze po prostu mega smakowite!

    A propos pytania o ciężar na donkey kicks - zwykle zakładam dwie lub trzy sztachetki na wyciągu, tj chyba 10 kg, ostatnio jednak musiałam zmniejszyć ciężar ze względu na kontuzję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź :) spróbuję na sobie i będę wiedziała, koleżanka polecała mi 5 kg na początek :D

      Usuń
  9. Krem czekoladowy z batatów wow muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Bogdan wymiata, taki słodki maluch :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz