wtorek, 7 lipca 2015

Obecny plan treningowy

Witajcie

W zeszłym tygodniu wdrożyłam nowy plan treningowy i jak na razie jestem bardzo zadowolona. Bliżej mi obecnie do redukcji, dlatego staram się, aby w planie nie zabrakło dużej ilości aerobów. Mam także nadzieję, że uda mi się zmobilizować do powrotu do rozciągania :)

Dieta
Na początku miałam ograniczać owoce i jeść je tylko do pierwszego posiłku oraz ewentualnie po treningu. Obecnie jednak wyszło tak, że nie mogę się nimi nacieszyć i jem je znacznie częściej :) Dietę rozpisałam na około 1900 kcal i będę obserwować czy waga pójdzie w dół, co wydaje mi się bardzo prawdopodobne, bo nie chciałabym już bardziej ciąć. Rozkład btw wygląda mniej więcej tak: białko 108g, tłuszcze 64g, węglowodany 224g. Mam mały problem z wyrobieniem dziennie odpowiedniej ilości węgli złożonych, ale ciągle nad tym pracuję. Odżywka białkowa to dla mnie kwestia awaryjna, korzystam z tego dobrodziejstwa jeżeli wiem, że nie będzie zbyt wiele mięsa w ciągu dnia i nie dam rady z białkiem. Staram się także na razie nie pić w ogóle alkoholu, ponieważ wiem, że będę miała imprezowy tydzień od 17 do 25 lipca (wypad w góry plus świętowanie urodzin) . To samo dotyczy się obecnie cheat meali, staram się póki co iść czysto :)

Treningi
Najmniej zmieniło się chyba w treningu klaty, próbowałam zamienić rozpiętki na coś innego, ale to po prostu nie działało. Zmienię może tylko kolejność ćwiczeń, żeby nie było nudno :) Będę się starała także nieco więcej poza planem pracować nad brzuchem, bo mój abs to zdecydowanie słaby punkt ! Zamieniłam jednak wyciskanie francuskie na ściąganie linki wyciągu górnego przy tricepsie, a cardio mam od poniedziałku do piątku, bo do pracy dojeżdżam na rowerze ;) Zdecydowałam się na 4 treningi w 4 dni pod rząd. Uznałam, że chcę trochę pokombinować i dlatego nie robiłam 5 treningów. W tygodniu najłatwiej dotrzeć mi na siłownię, a w weekendy są teraz bardzo ograniczone godziny otwarcia, a z drugiej strony żałowałabym zmarnowanego treningu przez niedzielny wypad w góry, dlatego wszystkie treningi są w tygodniu.






Mądrzejsi napiszcie co myślicie :)

14 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twój plan treningowy. Też mam trochę do zrzucenia, więc może się trochę Tobą zainspiruję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pamiętaj, że nie jestem ekspertem :) ale krzywdy sobie raczej nie zrobisz :)

      Usuń
  2. Ale mi narobiłaś smaka na siłkę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle to wygląda :) Ja w tym tygodniu zaczęłam Insanity, więc trochę inaczej, ale wspólnie będziemy się męczyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju dziewczyno szacun :) Świetnie Ci to idzie

    OdpowiedzUsuń
  5. No nieźle :) I powiedz mi, Ty sobie sama tak to wszystko pięknie układasz i rozpisujesz? Coś mi się wydaje, że tak i już teraz jestem pełna podziwu.
    Dzisiaj nie będzie długiego komentarza. Mam takie zakwasy na bickach i przedramionach, że boli jak piszę :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama sama ;) ale czasem przydałoby się chłodne spojrzenie trenera z boku ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajny plan :) Nieźle go sobie rozpisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! U mnie tydzień lenistwa minął i wrócić trzeba do codziennych ćwiczeń i pilnowania diety. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja zaczęłam biegać :D i staram się nie jeść chipsów, czekolady oraz ograniczam masło orzechowe ;) zobaczymy co z tego będzie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz