niedziela, 5 lipca 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 21)

Witajcie

Kolejny tydzień minął jak z bicza :) Na szczęście sesja już zamknięta, mogę więc od czasu do czasu odrobinę poleżeć na słońcu i się poopalać. Od jutra zaczynam 3 miesięczny staż, ale nie zamierzam odpuszczać treningów.

Narzekałam na naukę w sesji? :D to będę się uczyć przez całe wakacje

 Pierwszy koszyczek malin w sezonie 

Woda, woda, w upały tylko woda 

\
Słoneczny omlet :)

 Nogi i dupka skatowane ;)

Najlepszy shake proteinowy ! Karmelowo-mleczne wpc, truskawki i mleko, niebo w gębie ;)

 Bicku gdzie jesteś?

Owsianka :)

 Nareszcie wyszły! Placki z twarogu

Poszłam do Lidla po spodenki rowerowe, a wyszłam z masłem :D

Śniadanie mistrz na lato- pudding z kaszki :)

 Plany na sobotę :)

 Obiadek :) Kurczak, placki z kalafiora i brokuły, a do tego ukochane tzaziki 

Ukochany czeko omlet z kaszką manną :) Plus serek straciatella i owocki

 Niedzielne wygrzewanko

 Fanta dzielnie opalała się ze mną :)

Opalanko, opalanko :) Trochę mnie złapało, więc nie jestem już taki białas

Tydzień minął szybko i byłby zdecydowanie przyjemniejszy, gdyby nie piątkowe kolokwium. Nie uczyłam się szczególnie dużo, ale jednak nie wystawiałam nosa z domu, bo przecież trzeba się uczyć. Na szczęście prawdopodobnie zdałam i teraz mam już wakacje :)

Zapraszam na mój instagram 

21 komentarzy:

  1. u mnie też już wakacje pełno parą, a sesja to tylko wspomnienie :)
    gdzieś czytałam o placuszkach z twarogu. u Ciebie wyglądają całkiem smakowicie.
    lato - super, że masz możliwość spożywania posiłków na dworze, w ogródku :)
    tzatzinki - idealny na upały :)
    świetnie wyszłaś na ostatnim zdjęciu :)
    powodzenia na stażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szczęście (czasem nieszczęście) mieszkać na wsi, więc często jadam na dworze :) dziękuję :)

      Usuń
  2. ja też uwielbiam tzatzyki <3 maaalinnyyy - i jak tu nie kochać lata? :D omlet z kaszą manną? miazga! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, kocham lato i nie narzekam na upały <3

      Usuń
  3. Ile owoców i pysznych śniadanek! No i zazdroszczę słońca w PL!! Ja też w końcu chciałabym się opalić, strasznie blada jestem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z jednej strony przykro, że całe wakacje w Polsce, a nie w Irlandii, ale w końcu będę mogła się porządnie poopalać, no i wsunąć kilogramy owoców ;)

      Usuń
  4. Mmm malinki :) Moje ukochane :) Ja dzisiejszy dzień także spędziłam na opalaniu, czego moje plecy zaczynają troszkę żałować, a chłodzące balsamy po opalaniu poszły w ruch i to proszę, przy SPV 30, widać plecy za rzadko smarowałam. Cóż, przynajmniej wreszcie nie jestem taka blada, że straszę swoim wyglądem ;)
    Powodzenia z angielskim! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę przypaliłam udka, które w sumie za rzadko smarowałam :P Ale u mnie to nie ma tragedii, 2 dni i będzie brąz :) a nie jestem już taki bladzioch. Dzięki, kompletnie zapomniałam, że miałam napisać do Ciebie mejla

      Usuń
  5. tego omleta z kaszką muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia, bardzo inspirujące :) pierwszy raz widzę takiego omleta z bananami jutro spróbuję zrobić takiego na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega prosta sprawa :) dolej trochę mleka do jajek, a na górę koniecznie cynamon i miodek ;)

      Usuń
  7. Twoje jedzonko jest takie kuszące, mniaaaaam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle zdjęcia pełne pyszności <3 zjadłabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie jak zawsze piękne zdjęcia 😊 ahh zazdroszczę tego, ze jeszcze studiujesz i masz takie długie wakacje😉 u mnie niestety juz tylko 26 dni w całym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 miesiące mam staż, także wakacji jako takich też niestety brak

      Usuń
  10. też jestem wielbicielką masła orzechowego :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam masło orzechowe, najlepiej domowej roboty, ale ten z Lidla też jest przepyszny :) Cudne zdjęcia, czuć w nich lato!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz