niedziela, 12 lipca 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 22)

Witajcie

Kolejny tydzień za mną, dużo się działo, a zdjęć tyle co nic :) Od poniedziałku rozpoczęłam staż i jak na razie jestem bardzo zadowolona z jego przebiegu, 3 miesiące powinny upłynąć mi szybko i w przyjemnej atmosferze. W środę przez Śląsk przeszła ogromna nawałnica, przez 3 dni byliśmy bez prądu, dlatego nie mam ani zdjęć jedzenia, ani też nic specjalnego nie jadłam. W piątek zepsuł mi się rower, więc podsumowując- nie był to najbardziej udany tydzień :(

 Niedzielny grill ;)

 Tak cudnie się jeździło rano na rowerze do pracy, aż tu się zepsuł :( O tam pracuję, tam :D

 Siłka musi być !

 Buuu ;(

 W czwartek pojechałam ze znajomymi do Wisły na basen, a po basenie był cheat :D


Dzisiejsze opalanko :) łapię słońce kiedy mogę, bo straszny ze mnie bladzioch :)

Miłego tygodnia Kochani ! :) Bądźcie aktywni :)

13 komentarzy:

  1. Hm, wielce prawdopodobne, że te kominy widać z mojego balkonu - mieszkam na 10 piętrze, więc widoki mam naprawdę rozległe ;) U mnie na szczęście podczas nawałnicy jedynie światło ograniczyło się do migania, później prąd był, ale to, jak wyglądało miasto... wszędzie połamane drzewa.
    Ja już planuję opalanko w tym tygodniu, oby tylko pogoda dopisała :) I na przyszły tydzień w zdjęciach poproszę więcej zdjęć! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też na cheata wybieram pizze :D tak z ciekawości, zjadasz całą czy ile? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to samo :D jak cheat to pizza! i lody :D

      Usuń
    2. Tą ze zdjęcia zjadłam całą i była całkiem ok (około 24 cm), zdarza się też na pół, wszystko zależy od wielkości pizzy i tego z kim jem, ale mam spust, nie ma co, potrafię zjeść sporo

      Usuń
    3. Haha... ja też na cheat'a wybieram pizzę :D i czasami frytki :/

      Usuń
    4. ja jakoś zazwyczaj przypadkiem mieszczę całą na raz... :D i byłam ciekawa czy ze mną jest coś nie tak :D

      Usuń
    5. Jak najbardziej wszystko z Tobą ok ;d chociaż mój chłopak czasem nie wierzy w to co widzi ;p

      Usuń
  3. U mnie też ostatnio była pizza, uwielbiam :D Tutaj niestety pochmurno i deszczowo i nici obecnie z opalania. Ale zawsze jest solarium :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, u mnie dzisiaj też deszczowo ;) ale troche słońca złapałam

      Usuń
  4. Mmm uwielbiam pizzę z pizzerni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z Grecji wróciłam blada, więc nie przejmuj się, większego bladziocha od siebie na pewno spotkasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj po południu byłam w Grecji, wróciłam po 10 dniach, a jestem blada jak ściana :/ Masakra :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz