niedziela, 19 lipca 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 23)

Witajcie

Dzisiaj post pełny zdjęć, bo i w tygodniu działo się dużo :)

 Wyskoczyłam w niedzielny wieczór z koleżanką nad jezioro ;) Był relaks i pyszne lody :)

 Jezioro Paprocańskie

 Siema koksie !

 Spacer

 Kaszka manna z malinami i masłem orzechowym

 Bogdan rośnie jak na drożdżach

 Owsianka z wiśniami 

Placki twarogowe

 Robienie zdjęć kominów, zwracanie uwagę na każdą rurę, odwodnienie, nie taki klimatyzator, izolację budynku to znak, że studia i praca ostro spaczyły mi mózg :D

 Środowy wypad na zakupy zaliczam do udanych

 Wory pod oczami to efekt wstawania o 5 :P

Na szczęście w piątek zakończyłam tydzień w pracy i wybrałam się z przyjaciółką na weekend do Wisły, zaczęłyśmy grzesznie :D

 Barania zdobyta, mamo jak ja dawno nie byłam w Beskidach !

 Najki dostały po tyłku, chyba czas dorobić się treków :D a na zdjęciu nowe spodenki :)

Obiad w restauracji "Pod Gołębiem", polecam :) Dobre, niedrogie i dużo !

 Grzechów ciąg dalszy...

 Nie mogło by się obyć bez dancingu !

 Typ człowieka: gdzie my tam impreza, niekoniecznie na odwrót :D


 W upalną niedzielę wybrałyśmy się na Stożek

 I gdzie tu iść ?

Nadrobiłam ostatnie braki zdjęciowe, a teraz zmykam do łóżka, bo od rana praca ;) W tym tygodniu będzie się działo, bo we wtorek mam urodziny :) moja metryka zaczyna mnie już lekko przerażać, 21 brzmiało dobrze, a tu 22 ! 


22 komentarze:

  1. To galeria we Wrocławiu, a lody to jakie smaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galeria Katowicka, chyba czekoladowe i wanilia z wiśniami, ale pewna nie jestem ;)

      Usuń
  2. jak zwykle pysznosci... aahhhh lody <3 noo siema koksiaro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać naszą piękną wodę w Paprocanach <3 W piątek byłam z koleżankami na rowerku, rany, gdyby można było się kąpać, byłoby idealnie. Szkoda tylko, że nawet kiedy nie ma zakazu kąpieli, woda do tego nie zachęca.
    W dzisiejszym tygodniu rzeczywiście dużo zdjęć, dużo się działo, ale to dobrze, od tego są wakacje, żeby nie siedzieć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Paprocany :). Piąteczka, też mam urodziny we wtorek :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jesteś z okolicy? ;) piąteczka <3

      Usuń
    2. No Mani to mój ziomek z gimnazjum :D A raczej ziomalka :D

      Usuń
  5. czasami można pozwolić sobie na drobne grzeszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ten Bogdan ❤ ps czasami trzeba zjeść cos spoza diety, żeby nie zwariować 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację skoro zwracasz uwagę na takie rzeczy "mózk" do wymiany :D Booogdan <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Zygmunt przesyła Bogdanowi pozdrowienia :D

    Jak robisz placki twarogowe, bo wyglądają tak bardzo pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;d Bogdan odsyła pozdrowienia ;) kilka postów niżej był przepis, a do tych nie dodałam mąki ;)

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :) Przede wszystkim spełnienia marzeń i życzliwych ludzi dookoła! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny aktywny tydzień! Mam takie same spodenki w zeberkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. O Mamo, Bogdan to jakiś cud natury <3 !
    Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że tydzień udany ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz