niedziela, 26 lipca 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 24)

Witajcie

I znowu minęło nie wiadomo kiedy ! W pracy mam co robić, po pracy trening, no i czas leci jak szalony :) Trzeba w końcu zabrać się za jakieś konkretne obcinanie tłuszczyku, bo na Korsyce będę wyglądać jak mały baleronik :P

 Dla takich widoków warto wychodzić z domu przed 6tą rano :)

 Morning selfie !

Nowe paznokcie

We wtorek miałam urodziny, a jak urodziny to trening ! :)

 22, więc i torty miałam 2 :P

 Uwielbiam je ! 

Płatki z jogurtem i malinami 

 Piątkowe oblewanie urodzin w Drzwi Zwane Koniem

 Niedzielny omlet z nektarynką :)

Bogdan bardzo się nudził kiedy czytałam książkę :)

Dajcie znać jak wam minął ten tydzień :) Udanego kolejnego Kochani :)

16 komentarzy:

  1. jeszcze raz wszystkiego najjj... i znow ten tort bezowy ahhhhh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki ;) biedna, środek redukcji a ja tu kuszę :p

      Usuń
  2. tydzien był super ale za to niedziela tragiczna

    OdpowiedzUsuń
  3. co dostałaś na urodziny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Korsyki ♥ Sama chętnie wygrzałabym pupę w ciepłych krajach, ale niestety w tym roku raczej nic z tego wyjdzie, za to może przyszły uda się jakoś konkretniej zaplanować. Bogdan jest śliczny, chętnie bym go wymiziała no i świetne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, chętnie zjadłabym kawałek takiej bezy. Mgiełkę z Avonu uwielbiam, a przy nazwie restauracji się uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam teraz poranki bo mamy różowe niebo :) Bogdan chyba mści Cię w myślach, że nie miziasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa to jest kot który wpija we mnie zębiska kiedy próbuję go miziać ;d chyba pachnę mięchem

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz