czwartek, 23 lipca 2015

Ulubione śniadania

Witajcie

Dzisiaj przychodzę do was z postem na temat moich ukochanych śniadań :)

1. Owsianka- uwielbiam w każdej postaci, czekoladowa, z masłem orzechowym, z masą owoców, zawsze na tak ! Królowa śniadań ;)




2. Omlet- u mnie koniecznie na słodko, z kaszką manną, z płatkami owsianymi, z bananem. Omlet to zawsze dobry pomysł!




3. Placki- z twarogiem, z otrębami, bananowe, placki zawsze pyszne :) O ile wychodzą bez problemów ;P



4. Naleśniki- koniecznie na słodko :) z syropem daktylowym, owocami i twarogiem są moją ulubioną śniadaniową opcją, ale nie jedyną oczywiście :)


5. Pudding z kaszki manny- idealny na gorące dni, bo na zimno :)


6. Tosty francuskie- jak widać to jedyne śniadanie na słono, które baardzo lubię :) Od czasu do czasu przydaje się odmiana od słodkiego


Dajcie znać co wy z chęcią pochłaniacie z rana :) Pierwszy posiłek to bardzo ważna rzecz!

24 komentarze:

  1. Uwielbiam śniadania <3 pyycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio króluje u mnie połączenie omlet (z samego banana i jajka) plus boczek. :D Ogólnie unikam węglowodanowych śniadań, ale to sprawdza się perfekcyjnie od dwóch dni. :) Chociaż chłopak omal dziś nie zszedł na zawał, jak zobaczył, co je ta co się niby odchudza. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A banana blendujesz czy w całości wrzucasz tak jak ja ? :D nie dziwię się biedakowi haha :D a co do węgli na śniadanie- ja nie mogę bez nich żyć <3

      Usuń
    2. Zależy, dzisiaj się nad nim znęcałam z widelcem, bo byłam na wsi, ale blenderem nie wzgardzę. ^-^

      Usuń
  3. owsianki, tosty francuskie i naleśniki - te 3 śniadania uwielbiam! nie jem nic innego rano <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś leniwa jestem żeby naleśniki robić codziennie, także u mnie to rarytas :D

      Usuń
  4. Ja bardzo lubię jogurt naturalny z owocami pewnie dlatego że wystarcz wrzucić pokrojone owoce do jogurtu i tyle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bym się nienajadła :P po godzinie musiałabym coś przekąsić, jadłam jogurt z płatkami na wypadzie w góry i byłam głodna :P

      Usuń
  5. Ja uwielbiam placki z bananem (blęduję go bo córka tak woli), mało dietetyczne i omlet z oliwkami i serem feta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu mało dietetyczne ? :P Placki z bananem też robię blendowane, do omletu daję całe ;)

      Usuń
  6. Mniam, to również jedne z moich ulubionych!
    Jak robisz tosty francuskie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemne pieczywko obmaczam w jajku z dwóch stron i wrzucam na patelnię z rozgrzaną odrobiną tłuszczu, z góry solę i pieprzę, jak się zetnie z jednego strony to obracam i na górę kładę szynkę i ser, przykrywam na kilka minut talerzem żeby się ładnie ścięło i rozpuściło :) i gotowe <3

      Usuń
  7. U mnie króluje owsianka, placuszki owsiane, tosty francuskie, czasem kolorowe kanapki z twarogiem i duuużo jajek - na twardo, na miękko, jajecznica, omlety... :) Pięknie wyglądają te Twoje śniadania.

    OdpowiedzUsuń
  8. same pysznosci... kurcze musze te racuchy w koncu sprobowac.. kiedy bedziesz w IE wpadam na sniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dopiero w listopadzie ;p chyba ze w pazdzierniku uda mi się urwac kilka dni ;p zapraszam :)

      Usuń
  9. Plaaacki! Jutro robię, przekonałaś mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie śniadania są też moimi ulubionymi :) A Twoje wyglądają tak pysznie! To co, następnym razem robimy ulubione obiady?:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zazwyczaj jem płatki z rana czy to owsiane, żytnie albo orkiszowe :) I koktajle różne często z dodatkiem szejków proteinowych bo same nie są takie dobre do picia. Naleśniki albo pacanki robię często na śniadanie w weekend kiedy mam więcej czasu i wstajemy później. A tak w tygodniu również często pancake ale te proteinowe :)
    Teraz na blogu zamieściłam przykład mojej diety, zapraszam może cię coś zainspiruje!
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem tradycjonalistką. Na śniadanie muszą być kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dziecka jadłam płatki, kanapki jem tylko w Dublinie, w domu jakoś z rana nie przechodzą przez gardło ;p a dwa, że na drugie często kanapki, więc za dużo byłoby tego chleba

      Usuń
  13. obojętnie co, byle na słodko :D tak się nauczyłam i nie umiem zjeść innego śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie codziennie owsianka. Najczęściej banan + cynamon, banan + kokos, lub banan + brzoskwinia. Od czasu, do czasu robię sobie od niej jednodniowy urlop i wtedy wjeżdżają grahamki z twarogiem,szczypiorem i pomidorem, ewentualnie z jajem i szczypiorem lub sałatą, wędliną drobiową i hmm... szczypiorkiem? :D Lubię omlety i nie wiem dlaczego,ale w ogóle u mnie nie goszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Owsianki, omlety, naleśniki, placki uwielbiam. :D Wszystko, co słodkie - to dla mnie raj. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam jesc na sniadania jajka w roznej postaci i bialy twarozek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz