piątek, 7 sierpnia 2015

Przystanek śniadanie

Witajcie

Jak wiecie niedawno spotkałam się z Kamilą z bloga Moja FIT droga, a żeby spotkanie nie było nudne postanowiłyśmy zaliczyć cotygodniowy, katowicki event, czyli Przystanek Śniadanie.

Przystanek Śniadanie odbywa się w każdą niedzielę w godzinach 10-14:30 w parku Powstańców Śląskich (mały park tuż obok Ronda/Spodka/Pomnika Powstańców w Katowicach). W czasie imprezy możemy przysiąść na leżaczku lub ławce, kupić coś smacznego na stoiskach czy food trackach, obejrzeć różne pokazy, wziąć udział w zajęciach jogi, generalnie miło i przyjemnie spędzić niedzielny poranek :) Generalnie dla każdego coś dobrego, były zdrowe smoothie i lemoniady, burgery, tosty, sushi, a nawet stoisko z jedzeniem wschodnim (od Litwy aż po Rosję). W czasie Przystanku można także kupić eko-owoce i warzywa, a także znaleźć stoiska ze zdrową żywnością pakowaną. Świetnym stoiskiem, które mogę polecić było stoisko z pyszną kawą (ja piłam kawę Mekong, a Kamila kawę z piachu), ponadto można tam spróbować i kupić Yerba Mate, a także zjeść baklavę. Stoisko jest dosyć charakterystyczne, chyba nikt nie parzył tam takiej prawdziwej, pysznej kawy, więc powinniście bez problemu znaleźć :)

 Stoisko z baklavą, której się oparłyśmy. Kawa za to była wyśmienita :)

 Jak widać na zdjęciu Pan parzył kawę w specjalnym tygielku


 Smoothie niestety baardzo nas rozczarowało, smakowało jak woda! Nie polecamy pierwszego stoiska od strony przystanku na Korfantego

 Żałowałyśmy, że nie poszłyśmy tutaj, wyglądało o niebo smaczniej


 W Tost Manii dobrze karmią

 Mój tost: ciemne pieczywo, kurczak, camembert, ser kozi, rukola, gruszka i musztarda dijon

 Pomnik Powstańców Śląskich

Uśmiechnięte, bo najedzone :D

Za niedługo wpada mój chłopak, wybieramy się na Tauron Festival (nie, to, że idę na Taurona to akurat nie zboczenie "zawodowe" czy raczej stażowe :D), więc na pewno z rana po imprezie wpadniemy tam coś przekąsić :) Wam też polecam, bo to fajna forma spędzania niedzielnych poranków, zawsze to lepiej wyjść do ludzi :) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się załapać tam na zajęcia jogi.

23 komentarze:

  1. Prawdziwe, kuszące lato u ciebie i do tego pyszności! Świetny mix zdjęciowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. śniadanie to podstawa dnia dla mnie,nie ruszam sie bez niego ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mnie za serce ściska, gdy widzę zdjęcia z Polski... Byłam tylko raz kiedyś w Katowicach, Bytomie, Chorzowie, i chciałabym jescze kiedys tam wrócić. Pozdrawiam z UK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super event :) sama bym sie chetnie wybrala na takie pysznosci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam musiało być pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to opisałaś, mój chłopak mi marudził, żebym zrobiła relację, ale nie potrafiłam się zebrać :D W każdym bądź razie planuję go tam zaciągnąć, ale to chyba dopiero, kiedy będzie chłodniej - jeśli nie trafimy na autobus z klimatyzacją, ciężko będzie przetrwać podróż.
    I przypomniał mi się mój ulubiony pan z jogi :D Podejrzewam, że skończyłabym podobnie jak on :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak, chyba zacznę zaraz uprawiać taką jogę :P

      Usuń
    2. Przy tej temperaturze tylko taka, dzisiaj ją uskuteczniałam, polecam ^^

      Usuń
    3. Ja próbowałam uskutecznić moją inżynierkę, ale marnie wyszło :P

      Usuń
  7. Super pomysł na takie tosty. A baklave uwielbiam, ale ja już dawno chyba zeszłam z fit drogi. Nawrócę się przysięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż wstyd przyznać, ale baklavy nigdy nie jadłam :P haha mam nadzieję :*

      Usuń
  8. w Poznaniu to się nazywa targ śniadaniowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pyszny tost! też taki chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałuj, ze nie jadłaś baklawy :) przepyszna, a te soki w środku wyglądały o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie bliżej mi do redukcji, więc się nie pokuszę :P

      Usuń
  11. Ale wam zazdroszczę! Chciałabym żeby takie coś było w moim mieście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej różnych fajnych inicjatyw pojawia się też w małych miastach, więc może tuż tuż i będzie w Twojej okolicy :)

      Usuń
  12. bardzo smacznie to wygląda aż żałuje, że mnie tam nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna inicjatywa, chciałabym w moim mieście móc skorzystać z takiej "śniadaniowej niedzieli" :) poza tym uwielbiam sniadania :))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale smakołyki:) dobrze ze juz nie daleko do sniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś czuję że by mi posmakował twój tost! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz