piątek, 28 sierpnia 2015

Pudełko Joy Box "Wakacyjne"

Witajcie

Jak wiecie niedawno był w Polsce mój chłopak, jestem więc po tyłach z blogiem, bo gapa nic nie przygotowałam do publikacji w czasie "nieobecności". Jako, że niedawno przyszedł wyczekiwany Joy Box w wersji wakacyjnej to wypadałoby wam w końcu pokazać co w nim było, bo w końcu wakacje mamy już u schyłku ;)

Joy Box jak zawsze zapakowany był w przepiękne, tym razem kojarzące się z dżunglą pudełko. W środku znajdowało się kilka kosmetyków pełnowymiarowych, kilka miniaturek i próbki oraz bony. Pudełko możecie nabyć tutaj za cenę 49 zł. O poprzednim, wiosennym pudełku możecie przeczytać tutaj.




1. Podład kryjąco-korygujący Cover AA, kolor 105 Sand, 30 ml, cena: 14,99 zł- bardzo mnie cieszy fakt, że podkład był w pudełku, gdyż mój akurat się skończył :D Ten jest dosyć tępy przy rozprowadzaniu i ma ciemny kolor, ale z tego akurat się cieszę, bo mam teraz opaloną skórę, a wakacje dopiero za miesiąc :) No i w pracy nie będą mi wpierać, że mam jasną karnację.
2. Lakier do paznokci Sensuale, Mistero Milano, kolor 8685, 11 ml, cena: 16,9 zł- piękny, jasny róż. Co prawda na paznokciach rąk mam zawsze żel, ale w stopach paznokcie zawsze maluję klasycznie. 
3. Świeczka Village Candle, zapach Tea Time, cena: 11 zł- kocham świeczki i świeczuszki :) Ta to "imitacja" Yankee, ale i tak jestem jej ciekawa. Zapach herbaty brzmi nieźle :)
4. Golarka Gilette Venus Snap, cena: 49,99 zł- jestem zachwycona jej wyglądem i miniaturowością ;) Szkoda, że pewnie nie mogę jej przewozić w walizce podręcznej, bo na lot na wakacje byłaby idealna ! Super, że ktoś w końcu wpadł na tak genialny pomysł, ciekawe jak będzie goliła :)
5. Multifunkcyjny mus CC 8 w 1 Venus, 200 ml, cena: 13,49 zł- trochę się boję, że będzie farbował ubrania, ale z chęcią go przetestuję ;) 


1. Miniaturki szampon Angel Wash i odżywka Rinse, Kevin Murphy, cena za pełny wymiar: 46 zł- różowe, minimalistyczne opakowania mnie urzekły! Poza tym te miniaturki baaardzo mnie ucieszyły, na wakacje mam tylko bagaż podręczny, a im mniej kosmetyków będę musiała kupić we francuskich cenach tym lepiej!
2. Odżywka do rzęs Realash, 1 ml, cena za pełny wymiar: 170 zł- jedynymi odżywkami do rzęs jakich używałam był olejek rycynowy i odżywka z Eveline, jestem więc ciekawa jak sprawdzi się ta mikstura na moich rzęsach, zwłaszcza, że jej cena za pełny wymiar jest niebotyczna!
3. Tusz do rzęs All day long Isadora, 4 ml, cena za pełny wymiar: 59,99 zł- tusz też na pewno przyda się w miniwersji na wakacje :) Nigdy nie używałam kosmetyków Isadory, a słyszałam o nich raczej dobre niż złe opinie.
4. Baza pod makijaż Purles, 15 ml, cena za pełny wymiar: 69,99 zł- mam bazę pod cienie, ale nigdy nie miałam bazy pod makijaż, tak jak i kosmetyków Purles, które gdzieś tam przewinęły mi się przed oczami. Ma filtr SPF50, więc jeżeli dobrze się sprawdzi to może także trafi do mojej wakacyjnej kosmetyczki :)

Dodatki: pilnik Mistero, chusteczki bronzujące, próbka kremu Mistero i podkładu AA. Ponadto była też karta rabatowa Answear i Purles.

Dajcie znać czy testowałyście to pudełko czy nie udało wam się dorwać. Wiem, że są one dosyć ciężko dostępne, ale moim zdaniem cena jest całkiem niezła jak na tę zawartość :) Poza tym zawsze można sobie dobrać produkty pod siebie, a ja jako blogger niestety tej możliwości nie mam :(

12 komentarzy:

  1. Daj koniecznie znać jak będzie się sprawdzał ten balsam z Venus bo mój z Bielendy się skończył i nie mam pojęcia jaki kupić następny ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będzie wart uwagi to dam znać ;)

      Usuń
  2. mam go i ja :)choc troszke w innym składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opłaca się zainwestować w takie pudełko, widząc jego zawartość. Wiele kosmetyków, z którymi nigdy nie miałam styczności, a które chętnie bym wypróbowała :) I ta malutka maszynka do golenia jest naprawdę tak droga?! :D Urzekła mnie, jak tylko po raz pierwszy zobaczyłam ją w jakiejś gazecie. Daj znać, jak się operuje tym małym cudem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też nie wierzyłam, że tyle kosztuje, ale wczoraj widziałam w Rossmanie :P I chociażby z tego powodu pudełko opłaca się bardziej, bo kosztuje tyle co sama maszynka :P

      Usuń
  4. Super zawartość i nie sądziłam,że zamiawiając boxa można zyskać tyle ciekawych produktów za stosunkowo niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę świeczki, lakieru i mini golarki. Ale jestem bardzo ciekawa tych miniaturowych szamponów. Daj znać jak się sprawdzą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe pudełko i muszę przyznać, że nigdy wcześniej o nim nie słyszałam... Dużo różnorodnych rzeczy i ceny. Muszę dowiedzieć się więcej na temat tych pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne opakowanie :) Nie testowałam ale widzę że fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo jaka fajna zawartość... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie ten mus multifunkcyjny, czekam na Twoją opinię po przetestowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz