niedziela, 2 sierpnia 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 25)

Witajcie

Tygodnie mijają jak szalone i mamy sierpień. Nie wiem gdzie podział się lipiec, ulubiony miesiąc w roku i to wcale nie ze względu na urodziny i wyprzedaże :P Mam nadzieję, że w końcu uda mi się spiąć i zrobić zapomnianych już ulubieńców miesiąca :) Zapraszam na zdjęcia z ostatniego tygodnia.

 Owsianka z bananem i słonecznikiem

 Poniedziałkowe całusy :*

 Bicek wchodzi zacnie !

 Kocham boróweczki 

 Owsianka na białku z borówkami

 "Zapieksy" ;d tuńczyk, ser, oliwki

 Omlecior klasyk

 Wychodzi na to, że chodzę na okrągło w tej samej koszuli :D

Dzisiaj doszło do skutku pierwsze bloggerskie spotkanie z Kamilą z bloga Moja FIT droga, wybrałyśmy się na Katowicki Przystanek Śniadanie :)

 Pyszności :) Nie mogło się obyć bez foteczek na blogaski przecież !

 Najedzone i szczęśliwe mordki :) dzięki za spotkanie Kochana :*

Dobroci z Essence, będę testować :D

Lipiec minął szybko i w sumie mnie to cieszy, bo tym bliżej do przyjazdu mojego chłopaka i wakacji :) A z drugiej strony wolałabym lato na dłużej !

15 komentarzy:

  1. Mam ten zestaw do brwi i uwielbiam go. Jest mega wydajny, a dzięki tym wzorom brwi nauczyłam się je dobrze regulować i malować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :) Ja miałam genialny z Catrice, ale komuś spadła w łazience moja kosmetyczka i poszedł ciemniejszy kolor, mój puder i ubił się podkład :/ Jedyne co mnie w tym z Essence wkurza to nieporęczne i wielkie opakowanie ...

      Usuń
  2. Widać że się dobrze bawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, co takiego było w tym toście, ale naprawdę baaaaardzo długo nie byłam po nim głodna. Obiad ledwo tknęłam :D Trzeba przyznać, że Przystanek Śniadanie to bardzo fajna sprawa, już ciągnę na niego mojego chłopaka, żeby tylko móc spróbować więcej pyszności!
    I ja także dziękuję za spotkanie :* Oby nie pierwsze i nie ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja chyba szybciej zgłodniałam :P też dzięki :*

      Usuń
  4. Zazdroszczę dziewczyny, też bym sobie z Wami pośniadaniowała ;) Zapieksy pierwsza klasa, aż zgłodniałam! No i koszula piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mam wrażenie, że jak lipiec mija to wakacje w mgnieniu oka się kończą. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie! Muszę sobie zrobić owsiankę z borówkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten puder z Essence i niby fajnie matował, ale bielił moją skórę, więc więcej go nie kupiłam. Teraz do moich ulubieńców należy puder z Catrice i Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bielenie w miarę nie przeszkadza, bo i tak często używam bronzera ;) Rimmela tez uwielbiam

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz