niedziela, 9 sierpnia 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 26)

Witajcie :)

Kolejny tydzień za nami, już prawie połowa sierpnia, a upały nie ustają. I gdyby nie to, że muszę w końcu zabrać się za swoją inżynierkę i za naukę angielskiego to byłabym baaardzo zadowolona. A tak to tylko mam wyrzuty sumienia, że nic nie robię zamiast się uczyć :P Zostały jeszcze tylko 2 tygodnie do przyjazdu mojego chłopaka i 7 do wakacji, więc mam do czego odliczać :)

 Owsianeczka :) Wstaję z łóżka na tyle wcześnie, że mam ochotę jeść śniadania na ciepło

 W końcu kupiłam bikini, teraz czas zadbać o bikini body

 Tak o mnie dbają w pracy w upały ;) ktoś mówił, że to stażystki parzą kawę ? :D 

 Z czereśniami :)

 Trening w upały zaliczony :D

 Pyszności z rana

 Obowiązkowe pudełeczka w pracy

 Poćwiczone !

 Udało mi się obejrzeć końcówki aż 2 etapów :P coś słabo kibicowałam temu Aru skoro nie wygrał :P

 Bogdan nawet chce się miziać !

 Tyyyle dobra na jednym talerzu :)

Fit-ciacho, będzie przepis :)

Miłego kolejnego tygodnia Kochani :)

23 komentarze:

  1. Pyszności! Aż slinka cieknie, mniam ;)
    Uroczy kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na przepis fit ciasta przepysznie wygląda *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fit ciacho z kaszy jaglanej? ;) czekam na przepis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, to akurat z ciecierzycy :P

      Usuń
    2. Ooo to jeszcze bardziej nie mogę doczekać się przepisu! Jestem fanką ciecierzycy :D

      Usuń
  4. Śliczny masz ten strój :) Gdzie go w końcu dorwałaś? W czasie naszego spotkania chyba wspominałaś coś o Hous'ie? Ale jak to ja, mogłam coś pokręcić :D Sama musiałabym rozejrzeć się za nowym bikini, ale to już raczej na przyszłe wakacje, w te wykorzystam moje stare, o ile kiedyś ruszę się opalać - takim strasznym leniem się stałam.
    Mnie też zaczyna stresować myśl o inżynierce... Dzisiaj zajrzałam do materiałów i przeraziłam się ilością artykułów po angielsku, które będę musiała sobie ogarnąć, a że we wrześniu mam wpaść do laboratorium, to musiałabym pomału do tego usiąść :/
    A skoro zdjęcia owsianki, to niedawno do niej wróciłam, bo długi, długi czas jej nie jadłam, za to teraz nie wyobrażam sobie innego śniadania. I dobrze, wreszcie wracam do formy po sesji!
    Rozpisałam się, jak to już czasem mam w zwyczaju, będziesz miała do poczytać ^^ Czekam na przepis na fit ciacho, dzielnie staram się nie jeść słodyczy, więc mi się przyda! I tak, kończę już pisać ten komentarz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w New Yorkerze, przez przypadek w sumie tam wpadłam :P Pojechałam oddać papiery ze stażu i przeszłam się w Gliwicach, bo widziałam tam ładne koszulki, a dorwałam strój na wyprzedaży :P
      Ja nic jeszcze nie policzyłam, bo na samym początku mam problem i jak na razie go nie rozwiązałam :P Dzisiaj za to udało mi się, przemóc i napisałam aż 2 strony wstępu! Jak dobrze pójdzie to może dobiję dzisiaj do pięciu :P
      Owsianka jest super <3
      Przepis będzie niebawem, oby dobrze Ci szło z tymi słodyczami :P Trzeba się wzajemnie wspierać, ja jestem od 2 tygodni na odwyku <3
      No co Ty, ja tam lubię Twoje długie komentarze :D

      Usuń
  5. ja zajadam się owsiankami nawet w upały :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia, a kostium masz obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. dzisiaj nie ćwiczyłam, po prostu nie mam na to siły, ale jutro idę na rowery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny strój i kolorowe zdjęcia jak zawsze przyciągają wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bikini jest śliczne, a kotek taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pyszności! :) i piękny kolor stroju, będzie super wyglądał z lekko już opaloną skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kostium i smaczne jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poznaj 101 sposobów na zgubienie zbędnych kilogramów
    http://tiny.pl/gx54m

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet makijaż został po siłowni :D Podziwiam, że masz siłę w te upały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet się utrzymał tego dnia :P nie martw się, dzisiaj też spasowałam ;P

      Usuń
  15. u Ciebie jak zawsze świetne zdjęcia :)
    pozdrowienia dla Bogdana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądam Twoje zdjęcia i myślę: kocham lato!:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bogdan taki piękny! <3 Czadowy strój, czekam na przepis na ciacho ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz