niedziela, 30 sierpnia 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 29)

Witajcie

Kolejny tydzień w zdjęciach jednak się pojawił- po prostu nie mogę rozstać się z moim telefonem :P Dzisiaj będzie skromnie, bo tydzień jakoś strasznie szybko mi minął i nawet nie było czego na zdjęciach uwieczniać. Ciężko mi uwierzyć, że sierpień już za nami! Zwłaszcza dlatego, że jeszcze dzisiaj smażyłam tyłek nad jeziorem ;)

 Krokiet i barszcz teściowej, wyszło jej, nie powiem ;)

 Omlecior standardowo z boróweczkami, ogłaszam borówki faworytem minionego lata !

 Zupełnie inne jak na mnie śniadanie, jajecznica po prostu ostatnio za mną chodziła :D

 Nowe pazurki, uwielbiam ten kolor !

 Dobroci! Szampon Batiste o najładniejszym jak dotąd zapachu, płyn dwufazowy bez którego żyć nie mogę i ulubiony krem Nivea :)

Śniadanko na balkonie ;)

 Jezioro Balaton w Trzebinii, ostatnie powiewy lata ;)

Jutro po raz trzeci zmieniam dział na stażu, mam nadzieję, że będzie równie miło jak dotychczas :) Miłego tygodnia Kochani!

22 komentarze:

  1. Tak, powoli i dla mnie luz się kończy. Jeszcze tydzień i witaj praco. Ale przez tydzień mam jeszcze nieśpieszne śniadania i kawę w ogrodzie :-) Dzisiejszy dzień był idealny jak na lato, też spędziłam go nad jeziorem i wreszcie się opaliłam, bo wcześniej słońce zaganiało mnie w cień, a dzisiaj nareszcie było to przyjemne słońce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat kupiłam batiste :D ale zostawia na moich włosach ślady niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba dobrze wmasować i wyczesać, wtedy nie zostawia :)

      Usuń
  3. Śliczne paznokcie ;) i jedzonko pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. przez Ciebie mam ochotę na krokiety!!! uwielbiam *,* piękne paznokcie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham krokiety :) i teraz jestem głodna

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet mi nie przypominaj, że to już koniec sierpnia... Czas odezwać się do promotora i zjawić się w laboratorium, czas pomalutku zacząć pisać pracę. O rany...!
    Świetnie paznokcie, sama mam teraz podobny kolor :) Ja zaliczyłam dziś długi spacer, trzeba korzystać z ostatnich tak słonecznych i ciepłych dni :) Muszę nazbierać odpowiednio dużo ciepła na nadchodzącą zimę, mam więc nadzieję, że taka temperatura utrzyma się jeszcze przez jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem przerażona tą inżynierką ;d po ciepłe ubrania wybieram się ciągle do lumpeksu i jakoś nadal nie mogę tam dotrzeć ;p

      Usuń
  7. Ale bym zjadła taki barszcz z krokietem :D !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pazurki prześliczne, jajka uwielbiam, ale barszczu i krokietów nie znoszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia :) nie wiedziałam, że w Polsce mamy jakiś Balaton, słyszałam tylko o węgierskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nazwa jest inspirowana ;)

      Usuń
    2. no, mamy jeszcze Kaszubską Szwajcarię :)

      Usuń
  10. Też mam ten płyn z ziajki (7buteleczka) dlatego szukam jakiegoś innego może masz jakiś godny polecenia? Ps moim hitem wakacji również stały sie borówki *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała to pewnie używałabym innego ;p jak na razie ten jest nie do przebicia

      Usuń
  11. Popieram- borówki hitem lata!!:) Matulu jak ja dawno omletów nie jadłam- chyba pora do nich wrócić- nie ma to jak porządna porcja białka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę oderwać wzroku od omleta z borówkami :D wygląda bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te zdjęcia jedzenia od razu powodują uczucie głodu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Borówki to także mój owocowy hicior :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ziaja! Uwielbiam. :D
    Ale jedzonko to robisz pyszne, mniami!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym jedzeniem to zrobiłaś mi mega smaka :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz