niedziela, 6 września 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 30)

Witajcie

Tygodnie lecą jak z bicza strzelił, a mi zostały już tylko jakieś trzy tygodnie do wakacji ;) Dzień dzisiaj mamy bury, a ja od rana siedzę w komisji referendalnej i niewyspana jestem jak nigdy. Udało mi się jakimś cudem znaleźć chwilę na opublikowanie niedzielnego rutyniaka :) Po tym poście to już na pewno uznacie mnie za maksymalnego żarłoka :D

 Owsianka cynamonowa z daktylami i bananem

 Uśmiechnięta mordka przed treningiem

 Omlet

 Jajeczniczka, bułka i pomidorki

 W środę zaliczyłyśmy boks ;) Dałyśmy z siebie 110 %, ale liczyłam na coś więcej 

 I znowu omlet- z konfiturą jagodową i jabłkiem

Kakałko :)

 Klasyczna owsianka z bananem

 Czekoladowa z winogronami i żurawiną
 Babcine buraczki i ogórki są naj

Niedzielna- z nektarynką i winogronami, a do tego kakałko ;)

Miłego tygodnia wam życzę !

27 komentarzy:

  1. Genialne jedzenie i za każdym razem tak pięknie podane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda mega smacznie :D Ale mi narobiłaś ochoty tą konfiturą jagodową :O :D Zjadłabym taką, a jagody się chyba pokończyły, a zrobiłabym taką :(

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście - prawdziwy żarłok, haha. na zdrowie :) !
    muszę w końcu spróbować owsianki na śniadanie. wstyd przyznać, ale jeszcze nigdy nie jadłam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko uwierzyć! Z rodzynkami i cukrem mama robiła mi w dzieciństwie i wtedy jej nie lubiłam. Muszę wypróbować w wersji z jajkiem ;p

      Usuń
  4. A ja mam do Ciebie inne pytanie - dają Ci coś te reklamy adsense? Bo mi to średnio :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie, ale o nich zapominam haha ;d

      Usuń
  5. Podoba mi się talerz przy omlecie. gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie tu u Ciebie :D Też lubię kakałko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ...i takie powinno być odżywianie!

    OdpowiedzUsuń
  8. twoje śniadania są takie smaczne! chyba muszę Ciebie zatrudnić na stanowisko Senior Manager do spraw śniadaniowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no, ja mogłabym jeść śniadania przez cały dzień ;D

      Usuń
  9. Ostatnio zajadam się owsianką z bananem i orzechami - pycha! :D
    Te Twoje omleciki też bym wciągnęła. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ narobiłaś mi smaka, zwłaszcza na owsiankę :D też bym chciała poboksować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężko ogląda się takie zdjęcia na głodnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze bardzo smacznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa same pyszności:)jak przyżądzasz omlety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszam ze 3 jajka w misce, dodaję ok. 2-3 łyżki płatków owsianych lub kaszki mannej, ewentualnie kakao do smaku i mieszam wszystko tak, żeby lekko się spieniło. Wylewam na rozgrzany olej kokosowy, a potem przykrywam talerzem i czekam aż się zetnie :)

      Usuń
  14. Apetyczne to twoje jedzonko:) A czemu boks Cię rozczarował? Trenuję tajski boks i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo trening trwał tylko godzinę i liczyłam, że wyjdę na czworaka, a wyszłam lekko zmęczona :P także teraz spróbuję z tym tajskim, faceci raczej nie dostają taryfy ulgowej, a do męskiej grupy się wybieram właśnie ;)

      Usuń
  15. Mam tak samo jak Ty ;) hahha apropo tego, że niektórzy mają mnie za mały odkurzacz. To norma, ze co chwilę coś jem. Wszyscy sie dziwią gdzie to mieszczę. Jedzenie jest super, pod warunkiem, że robi się to mądrze ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio tylko jem i jem...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz