niedziela, 13 września 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 31)

Witajcie

Tygodnie mijają i mijają i mamy już 13ty wrzesień, zostało mi już tylko 2 tygodnie stażu i na wakacje. Przyznam szczerze, że ostatnio moje wyobrażenie o stażu znacznie się pogorszyło, spędziłam 4 dni w najgorszym dziale na świecie. Czułam się jak intruz, nikt się do mnie nie odzywał, nie miałam absolutnie nic do roboty i każdy był zachwycony jak mógł się mnie pozbyć po 3 godzinach. Na szczęście jutro zaliczam 5ty już z kolei dział i mam nadzieję, że uda mi się wrócić na ten na którym byłam na początku. Póki co żyję już wakacjami i staram się nie myśleć o nadchodzącej wielkimi krokami obronie czy egzaminie z angielskiego ;)

 Owsianka z nektarynką i konfiturą jagodową :)

 Omlet z konfiturą jagodową

 Selfie w zimny, słoneczny poranek

 Kiedy ktoś przychodzi do Twojego domu z wiadrem pełnym ostrężyn to wiedz, że to dobry człowiek :D

 Nowego KiF'a dorwałam i nie mam kiedy czytać, jak nie teraz to w samolocie do Dublina ;)

 Owsianka- banan, daktyle, słonecznik i cynamon

 Figi ;) mam nadzieję, że na Korsyce załapię się jeszcze na jakąś końcówkę sezonu

 Mają już prawie 3 lata na karku, a po generalnym praniu wyglądają jak nowe ! :) Na dobre obuwie biegowe naprawdę warto wydać trochę więcej

 Owsianka z gruszką

A z tym panem mija mi dzisiaj już 3 lata :*

W planach na dzisiaj mam biegowe interwały, no i próba podziubania przy inżynierce :P Trzymajcie kciuki, bo pogoda ładna, więc pewnie będzie mnie roznosić :D

29 komentarzy:

  1. Figi moje ulubione <3

    Ucz się ucz, angielskiego - to Ci się przyda! uwierz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze smacznie :D no i życzę jeszcze mnóstwa lat z tym panem :D wspaniale razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje halówki z reeboka mają już 10 lat, piorę je w pralce (niezliczoną ilość razy) i nic się nie dzieje. No może nie są już tak śnieżnobiałe jak na początku. Szczerze to już mam ich dosyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam swoje najeczki uwielbiam i ciszę się, że tyle wytrzymują ;)

      Usuń
  4. Przede wszystkim gratuluję 3 lat spędzonych z tym panem i życzę Wam jeszcze wielu takich rocznic :* I nie mów mi proszę o zbliżającej się wielkimi krokami obronie, gdyż ja cały czas powtarzam sobie, że do stycznia mam jeszcze mnóstwo czasu :D
    Chyba kiedyś będę musiała kupić sobie tą gazetę. I czekam niecierpliwie na zdjęcia z wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki ;) zaczekaj do końca miesiąca na nowy numer, teraz numer jest średni

      Usuń
  5. Nie no naprawdę dlaczego ja nie zrobiłam konfitury jagodowej tego lata? matko jakbym taką zjadła <3 No i przede wszystkim gratulacje z okazji 3 rocznicy związku! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze,że tym razem czytam Twojego posta po obiedzie, aż taki mi ślinka nie cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie dobre jedzonko u Ciebie i Figi!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te Twoje owsianki wyglądają tak pysznie, że chętnie jadłabym je przez cały czas ;D i zazdroszczę wkrótce wakacji, bo ja wracam na uczelnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pierzesz buty? W pralce normalnie? :D

    No i gratuluję wspólnie spędzonych lat. U mnie stuknęło w tym roku 6! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te miały generalne pranie, więc najpierw prałam je szczoteczką ręcznie, a potem w prace z w miarę czystymi rzeczami jak koce czy ręczniki. Ważne jest żeby temperatura była niska ok. 30 stopni ;)

      Usuń
    2. No i dziękuję, gratuluję 6ciu !

      Usuń
  10. ale pysznosci - hmmm zreszta jak zwykle u Ciebie ;)) u mnie tez dzis KiF hehe. Kinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Figi uwielbiam, ale nie znam tej gazety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra kulturystyczno-fitnessowa pozycja na naszym rynku :) same konkrety, żadnych pierdół. Reklam co prawda sporo, ale chyba wolę reklamy odżywek niż dupy maryny :D

      Usuń
  12. fajne migawki. życże szcześcia dużo:) Owsianki pychota

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam owsianeczki:D narobiłaś mi smaka;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ...aleeeee duuuużo pyyyyszności :)))) Gratulacje z okazji rocznicy związku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz