wtorek, 1 września 2015

Ulubieńcy sierpnia

Witajcie

Nawet nie wiem kiedy minął sierpień! Nagle zorientowałam się, że to już koniec miesiąca i trzeba by się zabrać za ulubieńców :)

Serial/program
Nadal praktycznie nie oglądam telewizji, ale udało nam się z moim chłopakiem obejrzeć przez przypadek kilka odcinków "Świat z góry" i byłam zachwycona. Takie programy to jednak marzenie zwariowanego podróżnika, problem z tym, że chrapka na wyjazdy jest wtedy jeszcze większa ;) Upolowaliśmy odcinki na temat Montany w Stanach i byłam zachwycona, teraz Stany to już must visit na naszej liście :)

Trening
Jakoś nieszczególnie cokolwiek przypadło mi do gustu, ale już wiem, że biegowe interwały muszą wrócić na stałe!

Piosenka 
Lost Frequencies feat. Jenieck Devy- Reality
Nie wiem co takiego jest w tej piosence, że po prostu zachwyca ;) A do tego nie mam problemu z wychwyceniem i przetłumaczeniem większości tekstu, więc moge anglojęzyczne ego rośnie :P

Alvaro Soler- El Mismo Sol
Brakowało mi w te wakacje dobrych, latynoskich rytmów, a ten mimo, że nie jest bardzo skoczny to jednak porywa moje biodra do tańca (w głowie sobie tańczę, jakbym zaczęła tańczyć w czasie pracy to moi koledzy byliby chyba najszczęśliwsi na świecie)

Margaret- Heartbeat
Polski akcent w ulubieńcach, świetny beat Margaret i niezły teledysk

Feder- Goodbye
Ta piosenka ma w sobie nutę chillout'u ;) Przypomniał mi o niej mój chłopak i to jedyny pozytywny akcent jego wyjazdu na Ibizę :D

Wydarzenie
Zdecydowanie festiwal Tauron Nowa Muzyka, a w szczególności koncert Jeff'a Mills'a z NOSPR'em. Od Openera w 2012 nie byłam na żadnym festiwalu i zdecydowanie potrzebowałam takiej formy rozrywki. Muzyka elektroniczna nigdy nie była moim faworytem, ale jak się przekonałam każdy może dobrze się na takim festiwalu bawić! A co do Jeff'a to było po prostu genialnie, nie spodziewałam się, że połączenie elektroniki i muzyki klasycznej może mieć dobry skutek, a miało skutek po prostu cudowny!


Film
Ok, jestem słaba :P Zero filmów w sierpniu :P

Jedzenie 
Zeżarłam tyle pyszności w tym miesiącu, że aż wstyd się przyznać :D Na uwagę zasługuje boska włoska pizza z Len Arte w Katowicach oraz zapiekanki z Zapieksowni. Poza tym krokiety i barszczyk teściowej też zrobiły robotę :)


Książka 
Przeczytać też nic nie przeczytałam.. Panie, zabiegana byłam!

Miejsce
Muzeum Śląskie- wrócę tam na pewno w celu porządnego zwiedzania! Na festiwalu nie mieliśmy czasu, ale już z zewnątrz zrobiło takie wrażenie, że po prostu trzeba tam wrócić.

Nikiszowiec totalnie mnie zachwycił, tak blisko, a tak pięknie! Cafe Byfyj do odwiedzenia obowiązkowo :) Robotnicze, ceglane osiedle z początków XX wieku w Katowicach to miejsce, które warto mieć na mapie zwiedzania Kato, Śląsk jest piękny- mówię wam!



Kanał na yt

To tylko jeden z mądrych filmików Jacka, mądrze chłopak gada. Jestem zaskoczona, że dopiero teraz dotarłam do tak dobrego fitnessowego kanału na youtube, problem w tym, że trzeba mieć włączone wysokie obroty jak się słucha, bo on mówi tyle mądrości na raz, że ciężko to pojąć plebejskim umysłem :D Jacek Bilczyński na tak!

Mam nadzieję, że wrzesień będzie równie dobry ;) Był upał i pierwsza stażowa wypłata, więc musi być na propsie ;)

22 komentarze:

  1. ojj, ja ten miesiac tez sobie dogadzalam z jedzeniem;p ale-swiat sie nie zawalil!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajni ulubieńcy ;) tez musze zrobic na blogu!
    Ja w tym miesiącu tez podjadlam rożne pyszności i mega duzo włoskiego jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Ty to w szczególności :D ja mam nadzieję, że na Korsyce podjem jakiejś dobrej pizzy, wyspa co prawda francuska, ale sporo wpływów włoskich :)

      Usuń
  3. Tacy ulubieńcy mogą być co miesiąc :) Rzeczywiście sporo włoskich akcentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Puściłam sobie piosenki i teraz już wiem co leci na mojej playliście z pracy - Alvaro - piosenka sama w sobie spoko, ale jak się jej słucha codziennie to już mniej się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam się podoba :P a słucham w pracy i w domu

      Usuń
  5. Ja także marzę o prodróży do Stanów :) Ps. Dobry ten kanał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że się działo :) Oby kolejny miesiąc był taki bogaty :) Narobiłaś mi smaczka na pizzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wlasnie szukalam tytułów niektorych pisoenek!
    dzieki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadkowo się do czegoś przyczyniłam :D

      Usuń
  8. Ja też w sierpniu zero filmów ;P Jak tak patrze na tych wszystkich ulubieńców na różnych blogach to moje są za ubogie może dlatego,że pierwsze..mam nadzieję,że w następnych miesiącach będzie lepiej !

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę zerknąć na kanał tego Jacka. Zainteresowałaś mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lost Frequencies i Margaret to moi ulubieńcy. Pizza wygląda tak apetycznie, że muszę sobie zrobić taką lub jechać do Katowic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mieszkasz niedaleko to jedź do Kato, mi nie udało się nigdy zrobić chociaż podobnej :P

      Usuń
  11. Dla mnie telewizja już dawno przestała istnieć - szkoda czasu, a filmy można oglądać w necie ;) Ah i tą pizzą narobiłaś mi ochoty.. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piszę się na wycieczkę na Nikiszowiec z Tobą! ^^ Eh, też nie wiem, kiedy ten sierpień przeleciał. Pomyśleć, że jeszcze tylko wrzesień i trzeba będzie wrócić na uczelnię. Troszeczkę mi smutno, kiedy sobie o tym pomyślę ^^ Ciężko będzie znowu wbić się w uczelnianą rutynę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie wiem kiedy ten sierpień minął :O! Z tymi filmami to ma tak jak ty! Chociaż muszę przyznać, że w sierpniu to Harry wleciał :D!

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę koniecznie wrócić do takich postów bo czyta je się obłędnie, a piosenka Margaret też ciągle mi w głowie brzmi. :) I pizze też bym podskubała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam uwielbiam Twoje jadłospisowe!

      Usuń
    2. Ja tam uwielbiam Twoje jadłospisowe!

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz