środa, 21 października 2015

Seriale, które nadrobię po obronie dyplomu

Witajcie

Jak wiecie borykam się właśnie z ostatnim semestrem inżynierki, jest on niestety okropnie krótki, a obowiązków jest o wiele za dużo. Z tego powodu jakiś czas temu obiecałam sobie, że za nic w świecie nie wkręcę się w oglądanie nowego serialu (od czasu do czasu oglądam po angielsku Plotkarę jako przygotowanie do egzaminu CAE :D). Już nie mogę się doczekać kiedy stres minie i będę mogła z rozkoszą oddać się gapieniu w ekran komputera :)

1. Californication- tak wiem, widzieli to już wszyscy z moim chłopakiem włącznie. I pewnie w ogóle by mnie ten serial nie wkręcił, gdyby nie to, że ostatnio w Irlandii obejrzałam kilka odcinków i przepadłam (nie żebym była szczególną fanką urody Duchovnego, wręcz przeciwnie- zachwycam się postacią jego żony). Także już wiem co będę robić na irlandzkim bezrobociu :D



2. Narcos- serial opowiadający o Pablo Escobarze sprzedał mi mój chłopak, a że oboje interesujemy się wszystkimi mafijno-narkotykowymi produkcjami to jestem pewna, że tego serialu nie mogę przepuścić!



3. Zakazane imperium (ja znam ten serial pod oryginalną nazwą The Boardwalk Empire)- lata 20te w Stanach, prohibicja i "ten klimat", kolejny serial na punkcie którego bzika ma mój chłopak. Kolejne kilka sezonów do nadrobienia...


To jak na razie jedyne trzy seriale na które mam ochotę i mam nadzieję, że ta lista jakoś szczególnie się nie wydłuży, bo życia mi zabraknie :D Dajcie znać co jeszcze koniecznie powinnam obejrzeć :)

33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Przepraszam, oczywiście miało być, że nie widziałam tych seriali :)

      Usuń
  2. Peaky Blinders! Genialny klimat brytyjskiego Birmingham w okresie dwudziestolecia międzywojennego. Na razie są tylko dwa sezony, każdy po 6 odcinków, więc łatwo nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to może dobry pomysł, żeby podszkolić mój angielski- będę oglądać po angielsku z angielskimi napisami :) jak na razie też zostawię na "po inżynierce"

      Usuń
    2. Ja tak właśnie robiłam - bez napisów byłoby ciężko, bo mają mega brytolski akcent, który ja uwielbiam, ale jednak zrozumieć czasem ich nie idzie ;)
      My z chłopakiem oglądalismy serial w przerwach w jego pisaniu mgr ;)

      Usuń
  3. Ja też ostatnio nie mam czasu oglądać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się już staram nie wciągać w seriale, bo się potem oderwać nie mogę! :D Jedyne na co czekam to Gra o tron <3 uwielbiam ten serial *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie oglądałam i jakoś kompletnie mnie nie ciągnie :P ale ze wciąganiem się w seriale to tak jest !

      Usuń
  5. Nie jestem serialowa,ale "Dama w czarnym welonie" to mój hicior! :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo już tych waszych propozycji, dajcie żyć :D

      Usuń
  6. Mało jest ludzi, którzy nie oglądali Californication :D Ale za to zainteresowałaś mnie Narcos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ale ja już tak mam, że czasem przegapiam to co na czasie :) mój chłopak nie może się nachwalić, a sezon nie jest długi, więc warto nadrobić

      Usuń
  7. Żadnego z tych seriali nie oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem sama z Californication, uff

      Usuń
  8. Fajny post, chociaż seriale oprócz jednego nie w moim stylu niestety :) powodzenia z inżynierką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) a który w Twoim stylu ? :) daj znać co oglądasz!

      Usuń
  9. Żadnego z powyższych nie widziałam. :) Może w przyszłości ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Narcos jest wspaniały <3 Czekam w napięciu na drugi sezon :D
    Dwóch pozostałych niestety nie oglądałam, ale mam teraz straszną fazę na seriale i bardzo możliwe, że zabraknie mi życia, aby obejrzeć wszystkie z mojej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić pierwszy sezon Narcosa przed wyjściem drugiego :D

      Usuń
  11. z tej listy oglądałam tylko Zakazane Imperium i to tylko 1 sezon, sama teraz oglądam po raz drugi The Office, ostatni odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja kojarzę ten serial :) mam wrażenie, że nie jest on szczególnie popularny

      Usuń
  12. Nic się nie martw, ja też nie oglądałam Californication (dobrze to w ogóle napisałam?) :D Poza tym od jakiegoś czasu oglądam mało seriali, nigdy też nie byłam jakąś ich maniaczką, ale ulubiony Supernatural muszę nadrobić, tak bardzo jestem w plecy i już nie pamiętam zbytnio, co tam się działo, tyle było wątków xD Także razem z Tobą odkładam to na "po inżynierce" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Po inżynierce" to taka inna, magiczna czasoprzestrzeń :D

      Usuń
  13. Jak ja dawno nie oglądałam żadnego serialu - no nie licząc Wiesz. M jak miłość np hehe:) chodzi mi o coś bardziej yyy.. ambitnego:) a wgl nie jestem na bieżąco z tym co teraz popularne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba być na bieżąco z tym co popularne ;) Szał na Californication był dobre parę lat temu, ja wyszukuję to co po prostu odpowiada moim gustom :)

      Usuń
  14. Narcos jest też w moich planach :) Polecam Breaking Bad :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Breaking Bad też chciałam obejrzeć, za dużo tego !

      Usuń
  15. Nice blog!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałaś Suits? Albo The Walking Dead? Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walking Dead nie w moich klimatach, a o Suits nie słyszałam :D

      Usuń
    2. Oba są genialne! Z mojej strony mogę polecić jeszcze Black list :)

      Usuń
  17. Dla pocieszenia powiem, że nie jesteś z pewnością jedyną osoba, która nie obejrzała jeszcze Californication ;) Mimo, że lubię seriale to jakoś nigdy nie zabrałam się akurat za ten. Natomiast wiele razy słyszałam pozytywne opinie o nim i może w końcu kiedyś obejrzę! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz