niedziela, 18 października 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 33)

Witajcie

Ostatnich tygodni w zdjęciach nie było ze względu na to, że byłam na wakacjach. Najwyższa więc pora wrócić z serią, którą wydaje mi się, że lubicie :) Co prawda wpadłam w wir uczelniany i nadrabiam oraz staram się ogarniać jak najwięcej do inżynierki, a z tego powodu niestety nie robię zbyt wielu zdjęć :( A dwa, że jestem od kilku dni chora i bliższy mi kocyk i herbatka od jakichkolwiek szaleństw.

Już wam pisałam o niespodziance, która czekała na mnie po przyjeździe ;)

Zbyt długo bez owsianki, musiałam zjeść od razu następnego dnia po wylądowaniu w Polsce ;)

 Omlecior był na drugim miejscu zaraz po owsiance :D

 Owsianka z gruszką, żurawiną i chipsem jabłkowym

 Ten omlet nie wygląda może zachwycająco, ale domowy dżemor babci z brzoskwiń jest super!

Wspominałam już, że jestem chora- zamiast kawy do śniadania herbatka owocowa. A cały nawyk picia kawy po śniadaniu, a nie do śniadania wyrobiłam sobie na stażu, niestety na uczelni nie czeka na mnie ekspres i mleczko w lodówce :(

Po nieprzespanej nocy (męczy mnie kaszel) miałam mętlik w głowie i wyszło jakoś tak, że zrobiłam grzanki z jajkiem i szyneczką (takie proste śniadanie zajęło mi 20 minut :P), a do tego herbata z miodem i cytryną :)

Dzisiaj o godzinie 8 zaczęłam szkolenie z AutoCada i tkwiłam na nim do 15, ale nie mam co narzekać kiedy uczelnia za nie płaci ;)

Dajcie znać jak wam minął tydzień :) 

34 komentarze:

  1. Smakowicie u Ciebie. A jak szkolenie? Warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak ;) chociażby dlatego, że jak zdam egzamin to będę miała przydatny papierek do cv, a sam kurs kosztuje 400-600 zł, więc są profity

      Usuń
  2. Owsianka i omlet na śniadanie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam teraz AutoCad na fakultecie i choć jestem dopiero po pierwszych zajęciach, to mega mi się podoba ^^ Co prawda to dopiero podstawy i nie wyobrażam sobie, bym mogła nagle narysować wymiennik ciepła czy inne cudo. Aż żałuję, że w poprzednim semestrze się nie zapisałam na to samo.
    Wracaj szybko do zdrowia :* Ja herbatę z miodem i cytryną piję już teraz zapobiegawczo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No AutoCad jest fajny, ja już od pierwszego roku mam z nim styk :) na 5tym semestrze dużo w nim robiłam, ale to takie kali jeść, kali pić, instalacja była, ale nikt nie pytał jak zrobiona :D a teraz właśnie bardziej technicznie musimy na tym kursie, a z podstaw był tylko jeden dzień (egzamin mam z samych podstaw), więc boję się, że nie zdam egzaminu :P

      Macie coś takiego jak fakultety? :D nasze chyba obowiązkowo przydziela nam dziekan hahaha :D jak będziesz chora to dorzuć do tego jeszcze czosnek- pomaga!

      Usuń
  4. Przez cały tydzień byłam chora, więc h5 ;)
    U mnie tydzień bez owsianki, to tydzień stracony, więc nie wiem, jak bym długo bez niej wytrzymała. A robienie kanapek zawsze zajmuje mi dłużej, niż przygotowywanie miseczkowych śniadań :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, mozemy sobie przybić piątkę :D ale dobry sposób- herbata z miodem, cytryną i czosnkiem, niedobre, ale pomaga!

      Mi kanapki też długo schodzą, ale nie powiem, że nie marudziłam na wakacjach na brak owsianki- bagietki i croissanty mi to wynagradzały :)

      Usuń
  5. Owsianka, owsianka, moja miłość największa <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zgłodniałam przez te wszystkie "pyszne zdjęcia"!
    Mam nadzieję, że herbatki pomogły i czujesz się już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie herbatki pomagają :) dzięki !

      Usuń
  7. Owsianka najlepsza na śniadanie <3 Zdrowia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia, szkolenie na pewno się przyda, a jedzenie przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, świetny ten kubek jest - serio. :D Dania prezentują się super, taką mam ochotę na śliwki…
    Hmm, a AutoCad - szybko sobie wygooglowałam. Wygląda to świetnie, to znaczy - podziwiam każdą osobę, która potrafi w takich rzeczach dziergać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kubek od mamy dostałam, pochodzi chyba z Pepco :) Sam AutoCad nie jest aż taki straszny, a przydaje się w pewnych zawodach :)

      Usuń
  10. Omlet z babcinym dżemorem na pierwszy rzut oka wyglądał jak pomidorowa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Omlet na słodko? Czy tylko ja jem omlet na słono :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jem na słono, ale rzadko, bo na słodko znacznie bardziej mi smakuje :) jestem takim typem, że mogłabym jeść słodkie na okrągło

      Usuń
  12. Świetny masz ten kubek z jęzorem :D
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki- prezent od mamy :)
      A za zdrówko dziękuję, przyda się!

      Usuń
  13. Tydzień minął mi dość intensywnie, ale także i na chorobie... :)

    Widzę, że świetna niespodzianka na Ciebie czekała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki okres chorowity teraz, zdrówka i Tobie :)
      Oj tak, niespodzianka była super!

      Usuń
  14. Duuużo zdrówka życzę :) Zdjęcia świetne! Spodobał mi się Twój kubeczek - bardzo zabawny! :) A mój tydzień? Okej! Jednak końcówka tygodnia (sobota) okropna! Mój pies został zaatakowany przez dwa razy większego psa :( Przeżył szok, zresztą ja też..na szczęście szybko go uwolniłam spod "szponów" i "kłów" husky'ego, zawiozłam mojego bidulka do weterynarza...dostał zastrzyki...dzisiaj kolejne...i...jestem dobrej myśli..chociaż z mojego pieska..już jest dziadek (ma 15 lat) to nie daje się...i walczy pięknie! :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, ja to bym tego drugiego chyba sama pogryzła, wiem jak jest z moją staruszką (ok. 10 lat), jak tylko sobie wyobrażę, że coś by jej się mogło stać to mam ciarki. Lepszego kolejnego tygodnia życzę :)

      Usuń
  15. Zdrówka! a zdjęcia są takie smaczne, że zaraz pójdę do kuchni :D super, że macie takie szkolenia, u nas pamiętam za wszystko trzeba było płacić, a niby najlepsza uczelnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) u mnie te szkolenia są dlatego, że to kierunek zamawiany i za wszystko płaci Unia, na każdej uczelni takie kierunki mogą występować

      Usuń
  16. pewnie, że uwielbiamy tą serię :) ! powiem Ci, że miałam zamówić JOY box'a, ale jakoś do tego nie doszłam no i tak, jakoś wyszło...u Ciebie, jak zawsze pysznie mm :) ! może chcesz ze mną zamieszkać i serwować mi takie pyszności, haha :) ? przede wszystkim szybkiego powrotu do zdrowia Kochana :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha caly problem polega na tym, że ja gotuję głównie śniadania, bo potem nie ma czasu ;d dzięki ;*

      Usuń
  17. Owsianka ♥ Omlet - te na o NAJLEPSZE! a zdjęcia cudowne :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz