niedziela, 1 listopada 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 35)

Witajcie

Tydzień minął jak z bicza, czasu mało, a inżynierka jeszcze nie napisana :D Obiecuję w tym tygodniu ostro zabrać się do pracy!

 Owsianka z gruszką ;)

 Ostatnimi czasy moje jedzenie to jeden wielki cheat, czekolada lepsza od Oreo- warta grzechu!

 Bogdan taki wielki i gruby :D

 Zgadzam się!

 Gliwice takie kolorowe ;)

 Omlet i kawka na śniadanie ;)

Nowe paznokcie, piękne kolory :)

 Piątkowo, przed wyjściem :) Byłam z koleżanką na pizzy, której niestety zdjęcia nie zdążyłam już zrobić :D A po pizzy była niespodziewana impreza halloweenowa, a co! :D

Dajcie znać jak wam minął tydzień :)

29 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia. Super pazurki, cudny kolor :) Ostatnie zdjęcie bajeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oh...co za owsianka :) ! a Bogdan piękny i gustowny :) a tydzień minął nie wiadomo kiedy... :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia :) Muszę kiedyś wyszukać tą Milkę, bo wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedzenie.. ba cały mój poprzedni miesiąc, pod każdym względem, to był cheat ;-) .
    Bogdan taki piękny <3 .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to już chyba więcej niż miesiąc :P

      Usuń
  5. Owsianka z gruszką - uwielbiaaaam! <3
    U mnie październik to był cheatowy i brak ćwiczeń. </3 Ale w listopadzie musi być już lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Omlet wygląda przepysznie :D! Paznokcie boskie i jeszcze bardziej boski Bogdan! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek pazurków, też bardzo lubię turkusy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy takiego koloru nie widziałam u dziewczyn, które robiły mi paznokcie poprzednio, dlatego mega się ucieszyłam tym razem :) a mięta to już klasycznie :D

      Usuń
  8. Ale mi narobiłaś ochoty na gruuuszki!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To biegiem do sklepu, bo są teraz naprawdę pyszne ;)

      Usuń
  9. Milka jest przepyszna :) u mnie zeszły tydzień miał być bez słodyczy, ale zobaczyłam tą milkę w gazetce Fresh Market i nie mogłam się oprzeć, więc kupiłam najpierw taka jak twoja, a wieczorem na spacerku kupiłam z maliną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ta malinowa ? Ja tam jestem jednak fanką karmelu i ciastek :D

      Usuń
  10. Także mam plan w tym tygodniu zabrać się porządnie do pracy :) Przeraża mnie jednak, jak mało czasu nam zostało i jak mało mam zrobione. Ale kiedy mam usiąść i na spokojnie pisać, gdy trzeba nauczyć się na laboratoria i zrobić sprawozdania? Obawiam się, że na jakiś czas treningi będą musiały pójść w odstawke :( Ale cóż, są rzeczy ważne i ważniejsze, a na tą chwilę na pewno ważniejszy jest tytuł inżyniera niż płaski brzuch :)
    Bogdan wyrósł niesamowicie! A wczoraj byłam na piwie w Podwórku w Gliwicach. Oni tam mają barowego kota, który każdemu daje się miziac! To znajda, którą podobno ktoś wyrzucił z okna... Zrobilabym to samo takim ludziom...
    Pozdrowienia z autobusu wiazacego mnie po zajęciach do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaliczyłam dzisiaj już setną załamkę :P Co do płaskiego brzucha masz rację, ale z drugiej strony mnie niestety nosi jak nie ćwiczę i nadmiar energii zawsze jakoś muszę rozładować... Także mam nadzieję, że uda się chociaż 3 razy w tygodniu..

      Tak poza tym, jeździsz 33 ? :)

      Usuń
  11. Super pazurki !:) A czekolady tej jeszcze nie próbowałam ;) Muszę to zmienić koniecznie . Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tej czekolady!
    piękny ten Bogdan <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho tam, Ty masz Cadbury i Reeses na codzień to co Ci tam Milka :P

      Usuń
  13. u mnie tamten tydzień też był mocno zapracowany i ostatnie dni tak samo... szybki styl życia trochę męczy... ale co tam :D piękniutki kicio no i pazurki też :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie jem gruszkę. :-) A wcześniej uległam czekoladzie z bakaliami - taka pyszna była, że nie poprzestałam na 1 pasku - dawno nie jadłam takiej dobrej czekolady. Czasem trzeba! :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdzie nie widziałam tej czekolady. Gdzie swoją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz