niedziela, 8 listopada 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 36)

Witajcie

Kolejny tydzień za nami, pora więc na małe podsumowanie :)

 Faza na omlety z mrożonymi malinami :)

 Jajo sadzone na szyneczce ;)

 Owsianka 

 Z gruszką i żurawiną :)
W bibliotece nad inżynierką, ekonomia mnie pokonała...

 W drodze na uczelnię :)

 Przed szkoleniem z audytu obiad musi być ;)

W piątek wpadłam na urodziny mojej siłowni (sick, kiedy ostatnio byłam tam ćwiczyć?). Selfie w kibelku i bezcenne miny obowiązkowe!

Miłego tygodnia Kochani ! :)

14 komentarzy:

  1. tak dawno nie bylo mnie na blogu i fb, ze chociaz tym postem nadrobie ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że uruchomiłaś już świąteczny kubek z choinką? ^^ W tygodniu w zdjęciach jak zwykle jedzeniowo, aż naszła mnie ochota na takie dobre śniadanie :) I udało mi się nieco ruszyć z inżynierką, chociaż przykładowo ten weekend zleciał mi na nauce na laborki i jak tutaj cokolwiek napisać? Chciałam do końca listopada mieć ją z głowy, ale coś marnie to widzę ;c No ale co poradzić, w tygodniu znowu postaram się napisać chociaż tych parę stron, a za Ciebie trzymam kciuki, żebyś uporała się z nią zdecydowanie szybciej niż ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no kubek z choinką stoi po prostu z kubkami i jest użytkowany cały rok, a że był w tym momencie najładniejszy to uznałam, że będzie spoko do zdjęć :P No ja już mam część obliczeń zaliczona, więc muszę tyłek spiąć i skończyć :D też trzymam kciuki :D

      Usuń
    2. Takie buty z tym kubkiem ^^ Ja dziś obiecałam promotorowi, że jak dobije do 15 stron to mu wyśle ^^ Mam prawie 12, więc w tym tygodniu zamierzam mu się pochwalić, co napisałam ^^

      Usuń
    3. To ile wy tych stron macie mieć?! :D Ja mam na razie 7, co prawda z wykresami bedzie ze 20, ale ogólnie u nas to tak koło 30 chcą max :D

      Usuń
  3. haha, widzę już kubeczek w świątecznych klimatach :) a taki obiad też bym chętnie zjadła, chociaż u mnie ten weekend wyszedł bardzo "cheatowy" :D było i śniadanko w mcdonalds, i ciasto czekoladowe, a wczoraj na kolację kubełek z KFC. ale obiecałam sobie, że w tym tygodniu wszystko spalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w użytku cały rok, bo stoi ze wszystkimi kubkami ;) u mnie ostatnio cały czas cheatowo :P

      Usuń
  4. Absolutnie muszę zrobić sobie taki omlet! Wygląda przepięknie i domyślam się, że w smaku też musiał być cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie przepiękne kolory lakierów na paznokciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak patrząc na te malinki żałuję, że sobie nie nazbierałam z działki i nie zamroziłam. Na teraz byłby idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepysznie wszystko wygląda. Posiłki z pewnością na miarę sportowca :) Najbardziej mam ochotę na posiłek, który miałaś przed audytem ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz