piątek, 13 listopada 2015

Ulubieńcy października

Witajcie

Wyszło jak zawsze i ze względu na wakacje ominęłam ulubieńców września ;) Październik minął raz, dwa i postanowiłam w tym miesiącu już o tej notce pamiętać. Niestety z braku laku omijam kilka kategorii :D

Piosenka

Moje nastroje muzyczne bywały różne, sami z resztą zobaczycie :D

David Guetta & Showtek - Bad

Dr. Dre- The next epiosode

Przypomniałam sobie o niej po obejrzeniu kilku filmików z serii 'thug life' ;D

Krzysztof Antkowiak- Zakazany owoc

Całe życie byłam przekonana, że śpiewa to dziewczyna! :D No i się wkręciło...

Książka
Ilość przeczytanych na wakacjach książek jak na mnie słabiutka, "łyknęłam" tylko dwie. Jedna z nich "Dziewczyny z Danbury" Piper Kerman o rzeczywistości amerykańskiego więzienia dla kobiet jest godna uwagi. Może nie jest to mistrzostwo prozy, ale zdecydowanie interesująca i nieciężka książka. 

Jedzenie
Ostatnio ciężko wrócić mi do rzeczywistości, było to spowodowane dwutygodniowym choróbskiem. Miałam ochotę jeść niezdrowo i tak jadłam (moja wina, moja bardzo wielka wina). Nowa Milka Collage w karmelowej wersji podbiła moje serce! W tym miesiącu również na listę ulubieńców wpadają pizza (nie załapała się na zdjęcie) oraz sałatka gyros (również bezzdjęciowo)


Blog
Na Fabjulus trafiłam przypadkiem przez lajki lub reklamy na fb i jestem zachwycona :) Rzadko zdarza mi się czytać tego typu blogi z kategorii tzw. 'o dupie marynie', czyli rozmyślania autorki o wszystkim dookoła i o niczym, ale ten blog jest zdecydowanie NAJLEPSZY! Trafia idealnie w moje poczucie humoru, poza tym jest napisany świetnym i poprawnym językiem, a to nie zdarza się często :) Także jeżeli macie chwilę to wpadnijcie do Julki, bo warto.

20 komentarzy:

  1. Oooo, dzięki za polecenie Fabjulus, jest boska! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) jej blog powinien być zdecydowanie bardziej znany!

      Usuń
  2. O kurczę! Pierwszego kawałka Guetty chyba nawet ostatnio szukałam, ale nie mogłam znaleźć. Dziękuję! :D
    Książki, achh… jeju jak ja uwielbiam je czytać, a ostatnimi czasy praktycznie zero chwili na nie. Trzeba w końcu spiąć dupkę, bo chcieć to móc. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo, znałam i uwielbiałam beat, a nie miałam pojęcia jak się nazywa :) A książek wolę nie zaczynać, bo na razie inżynierka i egzamin z angielskiego, a ja jak zacznę to zwykle nie kończę... Mam nadzieję, że w grudniu będzie luźniej :)

      Usuń
  3. Muszę kupić tą Milkę jak będę w PL :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup, kup :) Oby to nie była limitowanka :D ja za to muszę zrobić zapas Reese's jak będę w Irlandii :D

      Usuń
  4. Oj, tęskno mi za wieczorkami z dobrą książką, ale jeszcze tylko trochę i będzie na to czas :) W tym roku jak na mnie przeczytałam bardzo malutko i mam nadzieję, że w przyszłym się to zmieni :)
    O, a na polecanego przez Ciebie bloga chętnie zajrzę w wolnej chwili, żeby nieco odpocząć chociażby od robienia sprawozdań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tęsknię za książkami, ale wolę nie zaczynać, bo się wciągnę, a kolosy tuż tuż :(

      Usuń
  5. Nie widziałam jeszcze tej Milki, a wygląda kusząco. Ja sobie dziś zafundowałam taką z Oreo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pyszna, Oreo z resztą też, ale trochę mi się znudziła :)

      Usuń
  6. Kusisz tą czekoladą :p Będę musiała spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem do tyłu z czeko-nowościami,ale moja siostra orientuje się aż za dobrze :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dobrze, że chociaż jedna osoba w rodzinie ogarnia tematy :D

      Usuń
  8. To w takim razie co zjadasz po treningu? Bardzo mnie to ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha serio jak włączyłam te piosenkę to też myślałam, że to dziewczyna :D ale mi narobiłaś ochoty na jakąś dobrą milkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie tylko ja jestem za młoda, żeby pamiętać tego łamacza kobiecych serc :D

      Usuń
  10. Piosenkę BAd lubię, a bloga nie znałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To warto zajrzeć, bo Fab jest obłędna :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz