piątek, 4 grudnia 2015

Liebster blogger award

Witajcie

Nie liczę już nawet która to już nominacja :D Tym razem "przywędrowała" z bloga eM. Bez zbędnego gadania odpowiadam na pytania :)

1. Ulubiona książka i dlaczego ją lubisz?
Niewiele jest książek, które przeczytałam dwa razy i dlatego miano 'ulubionej' wędruje do książki "On the road" Jack'a Kerouacka. Książka opowiada o amerykańskim 'beat generation', jest napisana w taki sposób, że w zasadzie ciężko znaleźć w niej jakąkolwiek fabułę. W liceum bardzo fascynowali mnie beatnicy i jakoś od tego się zaczęło, poza tym podróżowanie po Stanach na "dziko" to coś co zdecydowanie mi się marzy! A dzięki tej książce mogę podróżować stopem po Route 66 - "palcem po mapie".

2. Do jakiego miasta/państwa chciałabyś podróżować i dlaczego?
Jestem typem niespokojnego podróżnika, więc lista miejsc do odwiedzenia nigdy się nie kończy. Wiem na pewno, że wrócę kiedyś do Dubaju, bo jest to miasto, które zwala z nóg i ciężko ogarnąć po jednym spotkaniu z nim :)

3. Czym się zajmujesz/gdzie pracujesz?
Kończę właśnie studia na kierunku inżynieria środowiska (mam na myśli koniec I stopnia).

4. Ulubiony sport i dlaczego?
Zdecydowanie snowboard. Nie mam pojęcia co w tym sporcie jest takiego, ale każdy kto spróbuje nie może skończyć i nawet 20 stopniowy mróz nie jest przeszkodą w wypadzie na deskę!

5. Ulubione ciasto i dlaczego?
Uwielbiam tartę cytrynową, bo łączy słodycz i kwaskowatość, ale nie jestem pewna czy to moje ulubione ciasto. Po prostu każde ciasto to moje ulubione ciasto :D

6. Miłe wspomnienie z dzieciństwa i dlaczego akurat te?
Nie mam pojęcia czy jest ono jakieś szczególnie miłe, ale pamiętam, że kiedy byłam mała wstawałam skoro świt, żeby oglądać Teletubisie na odkodowanym przez godzinę Canal+. Przypomniało mi się, bo ostatnio koleżanka na studiach przyznała, że robiła to samo :D

7. Ulubiona bajka
Pingwiny z Madagaskaru :D Oglądam od kilku lat z młodszym bratem i jestem bardziej niż pewna, że to nie do końca jest bajka dla dzieci :D

8. Twoje ulubione perfumy, opisz ich zapach.
La vie es belle od Lancome- słodki do porzygu mówiąc krótko ;p

9. Czym jest dla Ciebie wygoda?
Posiadanie telefonu w którym mam wszystko czego potrzebuję- niedawno jakiś czas byłam bez smartfona i miałam wrażenie, że brakuje mi jednej ręki :D

10. Twój przepis na szczęście
Nie mam :)

11. Za co siebie kochasz/lubisz?
Nie lubię takich pytań :D

Z chęcią przeczytam wasze odpowiedzi na te same pytania :) Ja swoich nie zadam, ponieważ ilość nominacji w moim przypadku przekroczyła już wszelkie granice :D

7 komentarzy:

  1. Każde ciasto brzmi jak prawidłowa odpowiedź :D a jak perfumy takie słodkie to muszę je obczaić, bo lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha! To że tyle osób Cię nominuje jest fantastyczne i podziwiam :)
    Też uwielbiałam Teletubisie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym chciała do Dubaju :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "La vie es belle od Lancome- słodki do porzygu mówiąc krótko" Przypomniałaś mi o akcji jednej z perfumerii, dla której pracowałam jako hostessa i promowałam właśnie ten zapach - do dzisiaj mi cuchną, choć przyznam,ze nie obraziłabym się dostając je w prezencie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam słodkie zapachy :) a tartej cytrynowej jeszcze nie jadłam, muszę wykombinować wersję light!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu można sobie pozwolić na wersję nie light :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz