czwartek, 31 grudnia 2015

Paletka I < 3 MAKE UP- I Heart Chocolate - pierwsze wrażenie

Witajcie

Moja paletka Sleek I-divine- Oh so specjal zaliczyła niestety kilka upadków. Opakowanie było rozwalone, a cienie się kruszyły brudząc całą kosmetyczkę. Z ciężkim sercem zdecydowałam, że już na nią czas i zaczęłam się powoli rozglądać za czymś nowym. Długi czas nie miałam pojęcia co kupić, wiedziałam, że potrzebuję zestaw brązów na co dzień i na wieczór oraz że nie chcę przepłacać. W dniu darmowej dostały skusiłam się w końcu na paletkę I < 3 MAKE UP- I heart chocolate :) Dzisiaj mam dla was pierwsze wrażenie.


W paletce znajdziemy 16 cieni w odcieniach brązu i beżu, zaplątał się w niej także fiolet i róż. Dwa jasne cienie są w większym rozmiarze to jak dla mnie jest to bardzo dobry pomysł, ponieważ z nich będę korzystać najczęściej. W paletce znajdziemy 6 cieni matowych, na których bardzo mi zależało, 6 perłowych oraz 4 cienie z drobinkami. Pigmentacja większości cieni jest całkiem w porządku, chociaż do kilku można by się przyczepić. Dodatkowo ma spore lusterko i pacynkę do nakładania cieni. Jeżeli ktoś twierdzi, że pachnie czekoladą to niestety nie mogę się zgodzić- jak dla mnie zapach jest sztuczny, ale nie jakoś strasznie intensywny. Pudełko imituje tabliczkę czekolady i wygląda na całkiem porządnie wykonane.
Paletkę zamówiłam na Cocolita.pl (klik) i zapłaciłam równe 40 zł, bo przesyłka tego dnia była darmowa :)



Niestety to moje pierwsze 'swatche' i nie wyszły tak jak bym chciała, niektóre cienie są słabo widoczne, ale mam nadzieję, że mniej więcej coś tam widać :)

Pierwszy rząd od góry: You Need Love, Piece Me Together, One More Piece, Love Torn, Stolen Chocolate

 Drugi rząd od góry: Thank Friday, More !, Pleasure Girl, Meet Chocolate, Unforgivable, Love Divine

Trzeci rząd od góry (mój ulubiony): Smooth Criminal, Chocolate Love, You need More, What A Way to Go, Endorphins Ready!

Dajcie znać czy miałyście ją już w łapkach i co myślicie :) Ja nie mogę sie doczekać okazji do dalszego testowania!

27 komentarzy:

  1. O rany, wygląd tej paletki jest świetny! :D
    Co prawda nie używam jeszcze cieni, co się pewnie kiedyś zmieni, no ale jeszcze aż tak mi nie pasują, ale pewnie skuszę się też na tego typu kolorystykę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również najbardziej podoba się ostatni rządek :) Może gdybym pomalowała się tymi cieniami, nie wyglądałabym, jakbym miała podbite oko ;) Niestety, ale cieni nie potrafię używać, mam nadzieję, że kiedyś zechce mi się tego nauczyć. I jestem bardzo ciekawa, jak te kolory prezentują się nie na ręce, a na powiece :)
    A tak przy okazji, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze ciągle pracuję nad swoimi umiejętnościami :P Dziękuję i nawzajem Kochana :)

      Usuń
  3. Czystych brązów nie lubię, ale widzę tutaj również odcienie wpadające w bordo i to już jest dobry powód, żeby ją kupić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu, ale oryginalna paletka. Uwielniam, bo czekolada ^^
    Cienie wyszły na zdjęciu intensywnie i różnorodnie. Do mnie brązy pasują, może podrzucę komuś pomysł na prezent dla mnie na urodziny ;)

    Nie mogę się doczekać, aż wrzucisz przykładowe makijaże z tą paletką! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaży raczej nie wrzucę, bo nie czuję się w tym najmocniej :) paletka nie jest droga, więc na prezent urodzinowy jak znalazł :)

      Usuń
    2. :( szkoda. Zastanów się jeszcze :D prooooszę :)

      Usuń
  5. p.S.
    Miałam się odezwać, jak będę podsumowywać rok. No to zapraszam na krótkie streszczenie 2015 roku :)

    http://nelainmotion.blogspot.com/2016/01/czytam-zycze-podsumowuje.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paletka! Gdy mój sleek się kiedyś wykończy to chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przeszłam ze Sleeka na nią :)

      Usuń
  7. Nie miałam tej paletki i ogólnie nie używam cieni :) ale widzę, że ciekawie się prezentuje - zwłaszcza z zewnątrz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. paletka przypomina mi moja z Urban Decay :) Wszystkiego Najlepszego W Nowym Roku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ta z Urban Decay to mi się marzyła! Mam nadzieję, że może kiedyś dorobię się oryginalnej czekoladki z Too Faced. Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  9. Ja przymierzam się zakupu paletki od W7 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ostatnio jakieś dwie nowe i wyglądały cudnie, niestety macałam opakowania w jakimś sklepie i trochę tandetne się wydawały :(

      Usuń
  10. Nie miałam tej paletki. Kolory bardzo ładne, najbardziej mi się podoba rządek dolny. :D
    Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolory! Wpasowują się w to, co lubię :D Miałam ją na oku, ale ostatecznie kupiłam MakeUp Revolution Iconic i jestem niesamowicie zadowolona. Ale jak się skończą to może skuszę się na tą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że raczej prędzej stłuczesz niż wykończysz :D mam wrażenie, że normalni ludzie nie są w stanie dotknąć w nich dna :P

      Usuń
  12. CzekoAda zachwyca się tak samo jak ChocoMonster! Chociaż (jeszcze!) nie jestem posiadaczką tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. CzekoAda zachwyca się tak samo jak ChocoMonster! Chociaż (jeszcze!) nie jestem posiadaczką tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się te kolory! Fajnie, że są cienie zarówno matowe, jak i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale apetycznie wyglądają :D My nie używamy cieni ale dla takiego opakowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam cieni na co dzień, ale te kolory bardzo mi się podobają i jak używam to właśnie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba sama sobie taką sprawię :D takie kolory akurat by mi się przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie wygląda ta paletka, odcienie całkiem trafiły w mój gust ;) moze się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale smakowite opakowanie mają te cienie :) ale chyba zawsze jakbym ich używała, miałabym potem ochotę na chociaż kosteczkę czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz