niedziela, 13 grudnia 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 39)

Witajcie

Dzisiaj będę się chwalić, bo w sumie mam czym :D Inżynierka przyjęta na 4,5, muszę jeszcze tylko pojechać po raport z antyplagiatu i oddać kopię pracy do sekretarza katedry i mam z tym spokój :) Sesja już za mną, w środę obroniłam ostatni projekt, więc w zasadzie studia mam już z głowy. Na spokojnie miałam teraz czas żeby skupić się na siłowni, przygotowaniach do wyjazdu, prezentach i pójść trochę popracować :) W Dublinie mam zamiar opracować porządnie pytania do obrony, no i trochę odpocząć, bo całe 3,5 roku studiów dało mi się nieźle we znaki, więc czas na relaks :D Mam już prawie wszystkie prezenty świąteczne (a wam jak idzie?), muszę tylko jeszcze znaleźć dzień na ich spakowanie :)

 W poniedziałek byłam na paznokciach i po powrocie do żelu (tak, miałam całe dwa tygodnie przerwy) czuję, że moje ręce wróciły :P Gdyby ktoś pytał na paznokciach mam fioletowo-różową folię, a na serdecznych na folii Pani Sylwia namalowała kilka gwiazdek, żeby podbić efekt galaxy. Niestety zdjęcia nie oddają tego jak paznokcie pięknie się mienią :(

 Kiedy wróciłam od kosmetyczki zastałam w domu paczki od spóźnionego Mikołaja :) JoyBox o którym pisałam tutaj oraz paletkę I HEART MAKEUP, której pierwsze wrażenie będzie już niedługo na blogu

Paznokcie pod kolor legginsów (znowu) to przecież zupełny przypadek :D


 Owsianka z daktylami i masłem orzechowym :)

 Babcina pizza to przecież nie cheat meal :D

 No niech ktoś powie, że widać tego bicka :P

 Ciecierzyca z pomidorami i pieczarkami, mój brat wsunął talerz i uznał, że "nawet dobre". Będzie przepis!

 Moje ukochane placki twarogowe :)

Omlet owsiany z gruszką :)

Dzisiejszy kwiatek z siłowni, podryw na soczek:
"Kolega mi mówił, że to Ty podpijasz mój soczek"
Sory ziomek, to chyba nie byłam ja :D

Miłego kolejnego tygodnia Kochani :)

31 komentarzy:

  1. Właśnie odpaliłam kompa z myślą pisania inżynierki, ale przed tym trzeba obowiązkowo przejrzeć Twój tydzień w zdjęciach :) Przede wszystkim gratuluję, że masz już to wszystko za sobą i z głowy! Nieco zazdroszczę, ale niedługo Cię pod tym względem dogonię ;)
    Paznokcie cudowne, troszkę je podejrzałam z daleka na żywo i wyglądają obłędnie ;) Aż mi się za żelami zatęskniło, ale w laboratorium było mi z nimi nieco niewygodnie. Oczywiście, że bicka widać! Ja tam przynajmniej widzę, więc bicek jak najbardziej jest! :) Muszę zacząć chodzić na siłownię dla takich kwiatków ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zajrzałaś :) pewnie uporasz się z tym raz dwa :D

      Usuń
  2. oh...jaka pizza :) ! i te kosmiczne paznokcie :D !
    dobrze jest mieć wszystko za sobą. ja czekam dopiero na sesję, haha.
    joy box...wiele razy chciałam zamówić, ale z tego co kojarzę to można płacić jedynie za pośrednictwem paypala :(
    chyba, że znajdę jakiegoś pośrednika haha :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem w jaki sposób się płaci, u mnie jak trzeba to mój chłopak ogarnia za mnie opłaty inne niż z konta :)

      Usuń
  3. Gratuluję i oby tak dalej :)
    Znowu te pyszności - czekam na przepis z ciecierzycą, bo ostatnio zastanawiam się co z nią zrobić :)
    siłownia nie przestaje zaskakiwać :D
    Miłego tygodnia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik, gratulacje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję palety, bo już się na nią jakiś czas czaję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać jak trochę się z nią poznam :)

      Usuń
  6. Gratuluję napisania pracy i zaliczenia wszystkich egzaminów! Strasznie Ci tego zazdroszczę!
    Czekam na przepis, bo danie wygląda absolutnie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dobry musiał mieć ten soczek, że tak się o niego bał :D

      Usuń
  8. Whoaaa! :D Paznokcie super! :D
    Kwiatek z siłowni świetny. Buahah. :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. O Kochana! Co za śliczne pazurki. <3
    Jak robisz placuszki twarogowe? Bo mi za każdym podejściem nie wychodzą. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://theway-tohappiness.blogspot.com/2015/07/placuszki-twarogowe.html tu jest przepis, a od siebie polecam dodać trochę tej mąki, bo jak ciasto jest zbyt lejące to nie wychodzi :(

      Usuń
  10. jakie paznokcie! też takie chcę :) i gratuluję oddania inżynierki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Placki i omlet wyglądają pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę oglądać Twoich zdjęć jedzenia, bo zaraz się robię głodna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba pójść do kuchni i coś ugotować ;)

      Usuń
    2. To trzeba pójść do kuchni i coś ugotować ;)

      Usuń
  13. Paznokcie rewelacja :) a taką ciecierzycę bardzo chętnie sama bym przygotowała. Wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne paznokcie :) Jedzonko pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo dawno nie zaglądałam na bloggera;p ale u Ciebie niezmiennie pysznie ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz