niedziela, 20 grudnia 2015

Tydzień w zdjęciach (Week 40)

Witajcie

Kolejny tydzień za nami, święta tuż tuż, a ja jestem już w Dublinie. Dzisiaj kilka zdjęć z minionego tygodnia :)
W niedzielę wybrałam się ze znajomą na drinka, a tutaj selfie przed :D

A wieczór skończył się tak :)

 Omlecik z kiwi ;)

 KiF w samolocie i na lotnisku to zawsze dobry pomysł :)

 Kolacja już w Dublinie: pieczony indyk, romanesco i szpinak z czosnkiem i orzeszkami

 Jajecznica z boczkiem, chlebek i pomidor :)

 Omlet z porem, szpinakiem i boczkiem  

Zakupy przed świętami nie należą do moich ulubionych, ale musieliśmy kupić jedzenie na kilka następnych dni

Dajcie znać czy chcielibyście posta z moimi zakupami w Irlandii :) Jeżeli chcecie to mogę wam napisać także kilka słów o nawykach żywieniowych irlandczyków.


22 komentarze:

  1. Ale mi narobiłaś smaka tymi pysznościami :)
    Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jakie nawyki żywieniowe mają irlandczycy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zrobić jeszcze mały research w tym temacie, więc nie wiem czy te dwie części pojawią się w jednym poście :)

      Usuń
  3. Pyszne fotki! Jasne, podziel się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio miałam okazję zjeść dobrą pizzę we włoskiej restauracji.. Ach! Pyszna była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta niestety była średnio włoska, bo ciasto mega grube, ale zła nie była :P

      Usuń
  5. Już któryś raz widzę omlet z kiwi. Do tej pory zawsze jadałam omlet na słodko z truskawkami, bananem lub borówkami. Ale chyba najwyższy czas wypróbować również połączenie z kiwi, skoro ma ono tylu fanów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiwi fajnie przełamuje słodycz, jeżeli słodzimy omlet miodem :)

      Usuń
  6. Oczywiście, że chcemy :) a fotki są mega smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zdałam sobie sprawę, że naprawdę daaawno nie jadłam kiwi! Muszę to nadrobić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz chyba jest na nie sezon, więc warto się rozejrzeć, bo jest pyszne :)

      Usuń
  8. Jak zawsze Twoje zdjęcia z jedzeniem pobudzają mój apetyt :D chętnie poczytam o nawykach żywieniowych Irlandczyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad samymi nawykami jeszcze się zastanawiam, bo to sprawa wymagająca researchu, a póki co jeszcze tu nie mieszkam i nie wiem wszystkiego :)

      Usuń
  9. Gdyby Twoje zdjęcia były równie smaczne i kaloryczne jak te potrawy na nich, to nie jadłabym nic innego. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, myślałam że ten omlet to tatar :D i sobie myślę... tatar z kiwi o.O ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Magda Gessler dostałaby chyba zawału :D a swoją drogą to jakaś telepatia, bo na tatar mam ochotę już od kilku dni :D

      Usuń
  11. Chętnie bym poczytała o nawykach żywieniowych irlandczyków, ja o jedzeniu zawsze mogę, czytać, pisać, mówić i jeść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zdobędę więcej informacji to napiszę na pewno :)

      Usuń
  12. Hehe wieczór z przyjaciolka plus pizzaa to nie moze sie nie udac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcemy! A przynajmniej ja na pewno chcę poczytać o nawykach żywieniowych Irlandczyków oraz o Twoich zakupach :) I piękna jest ta choinka w centrum handlowym! Moja sztuczna już została wyciągnięta i teraz kot namiętnie ją podgryza, mimo że z żywym drzewkiem nie ma ona nic wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz