niedziela, 17 stycznia 2016

Tydzień w zdjęciach (Week 44)

Witajcie

Nie mam pojęcia kiedy minął ostatni tydzień, tym bardziej, że całe 7 dni miałam się uczyć :D Wyszlo jak wyszło i zaczynam dopiero dzisiaj :) 10 dni do obrony, ale myślę, że nie ma się co przesadnie spinać.

 W poniedziałek czekała na mnie książka 2xME twórców strony No cardio, czekam na obronę i będę czytać :) Spodziewajcie się recenzji!

 Ostatnio ciężkie śniadania nie zawsze mi wchodzą, dlatego czasem jem jogurt z owocami

 Jajecznica z szyneczką i kanapka z pesto 

 W czwartek pojechałam po zdjęcia do dyplomu, nie jestem zachwycona :P

 A po południu przedtreningowe BCAA i ciężki trening < 3


 Sobotni stabilizacyjny, jakoś średnio mi wchodzi :(

Niedzielne śniadanko z sobotnich resztek :D

Miłego kolejnego tygodnia!

29 komentarzy:

  1. Życzymy powodzenia na obronie! Masz racje, bez spiny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję ;) nie ma się co zbytnio stresować bo w niczym to nie pomoże

      Usuń
  2. 10 dni to jeszcze sporo czasu :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myślę ;) chociaż sporo spraw musze jeszcze podopinać. Nie dziękuję :p

      Usuń
  3. Bardzo fajnie się ogląda Twoje Tygodnie w zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowity tydzień a zdjęcie przecudne, masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A moim zdaniem wyszłaś na zdjęciu bardzo korzystnie!Życzę powodzenia na obronie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co z tą stabilizacją nie tak?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę po prostu ciężary ;p poza tym moja równowaga jest średnia

      Usuń
  7. Powodzenia na obronie! :-) i czekam na recenzję książki w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję ;d recenzja będzie na pewno zwłaszcza, że od kilku osób słyszałam, że jest genialna ;)

      Usuń
  8. Na pewno ze wszystkim zdążysz :) Ja cieszę się, że mam już obronę za sobą, a za Ciebie mocno trzymam kciuki :) Jeśli chodzi o zdjęcia... Boję się mojego nowego legitymacyjnego na magisterkę. Ma być takie, jak dowodowe, więc to będzie tragedia...
    Daaawno mnie tu nie było, lecę więc poprzeglądać poprzednie posty, tym bardziej, że niżej widziałam smakowicie wyglądające burgery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to dobrze, że się nie wybieram w Polsce na magisterke ;p obrony zazdroszczę i gratuluję :* a kciuki na pewno się przydają ;)

      Usuń
  9. Pyszności na talerzach :)
    powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) zdjęcia niestety nie oddają efektu szkła, na żywo są jeszcze ładniejsze ;p

      Usuń
  11. Gdyby tak wyglądało moje zdjęcie do dyplomu, byłabym zachwycona! Niestety na każdym zdjęciu od fotografa wyglądam po prostu.. dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz radę! Obronisz to z palcem.. w nosie! :D
    A zdjęcie wygląda dobrze! W sumie to jestem ciekawa czy jakiś pracodawca chce zobaczyć dyplom. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Ma nadzieję, że żaden nie chce :D

      Usuń
  13. ale fajne pomysły na zdrowev przekaski i posiłki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa widziałam to foto na insta :) miło znów Cię odwiedzić. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie nie jest złe, a jajecznicę uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oho! Na recenzję książki czekam z niecierpliwością! :D
    Zdjęcie do dyplomu jest naprawdę fajne, co Ty chcesz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie ze inaczej zwykle wychodzę ;p

      Usuń
  17. świetne zdjecie , wyszlas slicznie :) i fajne masz paznokcie :D
    blog super :) podobamis ie tu, zostaje u Cb :) obserwuje ::)
    a moze wpsolna obserwacja? :)http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz