niedziela, 24 stycznia 2016

Tydzień w zdjęciach (Week 45)

Witajcie

Ostatni tydzień minął pod znakiem nauki. Jeszcze tylko 3 dni i obrona.. Nie mam pojęcia kiedy to wszystko minęło :)

 Nauka, nauka 

 A do nauki witaminki :) 

 Owsianka z truskawkami < 3

 Całe dnie z notatkami w łóżku...


 Omlet jabłkowy z masłem orzechowym i miodem :)

Sobotnia impreza :) 

Dzisiaj odpoczywam po imprezie, a jutro i we wtorek będę się uczyć :) Oczywiście siłownia też wpadnie- nie umiem wysiedzieć na tyłku przez cały dzień. Pamiętajcie o kciukach w środę :)

26 komentarzy:

  1. Jeszcze tylko dwa dni nauki i będzie po wszystkim ;) Oczywiście będę trzymać kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie czas szybko leci! No ale w 2 dni jeszcze można się wiele nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, suuper zdjęcia, jakie pyszności!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki i zapowiadam że wpadam kiedyś na takiego omleciora :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie potrafiłabym uczyć się w łóżku - częściej pewnie bym zasypiała niż się uczyła :D A i tak lubię sobie uciąć drzemkę w trakcie nauki, więc uczenie się pod kołderką kompletnie odpada. Oczywiście mocno trzymam kciuki za obronę i niecierpliwie wyczekuję naszego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja umiem się uczyć tylko w łóżku :p ewentualnie na pół leżąco na kanapie :) dzięki wielkie :*

      Usuń
  6. Chętnie bym zjadła taki omlet :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dasz radę.
    Ten omlet wygląda świetnie. *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne aby dobrze sie odżywiać w sytuacjach intensywnej nauki :D
    Misja wypełniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia kochana i mamy nadzieje ze niedlugo sie zobaczymy :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Z radością zjadłabym owsiankę z truskawkami, ale owoce w nowej rozpisce przysługują mi tylko po treningu :( rozumiem, ze dzisiaj już powinnaś być po obronie, mam nadzieję, że jest czego gratulować! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiesz co u mnie? Również nauka, nauka i trochę nauki :D Ale Tobie się opłaciło Pani Inżynier! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nauka się opłaca :) a sesja szybko minie :*

      Usuń
  12. Nie umiem uczyć się w łóżku - od razu zasypiam :) a omlecik wyszedł pyszny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jest niewygodnie w każdym innym miejscu :p

      Usuń
  13. Najlepsza pora na naukę to godzina 5 rano. Kiedy się budzisz Twój mózg jest wypoczęty i lepiej chłonie wiedzę. Jak nauka to polecam wszelkie pestki, najlepiej tez orzechy oraz jaka, zawierają lecytynę.
    Pozdrowienia,
    I will keep my fingers crossed!

    OdpowiedzUsuń
  14. O 5 rano to ja wstać nie umiem, a co dopiero się uczyć :p przy nauce przyswajam praktycznie tylko słodycze i przestałam z tym walczyć :p

    Obroniłam wiec nie trzeba już trzymać kciuków
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz