wtorek, 9 lutego 2016

"Pizza" z patelni

Witajcie

Dzisiaj Międzynarodowy Dzień Pizzy i z tej okazji mam dla was przepis na szybką, fit pizzę z patelni :) Nie ma co prawda przekonywać, że smakuje jak tradycyjna, ale od czasu do czasu na pewno się sprawdzi. Ja co prawda dzisiaj świętowałam normalną wersją :D


Składniki

Spód
2-3 jajka (w zależności od wielkości patelni i grubości jaką chcemy osiągnąć)
2 łyżki płatków owsianych na każde jajko
łyżeczka oleju kokosowego lub masła klarowanego

Moje dodatki (możesz użyć dowolnych)
2 plasterki szynki drobiowej
pół ogórka kiszonego
5 czarnych oliwek
4 plasterki serka pleśniowego
ketchup, sos czosnkowy (domowy)
opcjonalnie oregano


Sposób wykonania
Jajka i płatki roztrzepujemy w miseczce (można zmiksować). Rozgrzewamy olej na patelni i wylewamy masę, przykrywamy patelnię talerzem/pokrywką. W czasie smażenia kroimy dodatki. Kiedy góra lekko się zetnie wyrzucamy pizzę na talerz, nakrywamy patelnią, odwracamy do góry nogami (tak aby surowa część pizzy znalazła się na gorącej stronie patelni), wrzucamy dodatki na wierzch i przykrywamy talerzem, smażymy aż do momentu rozpuszczenia się sera.

Nie będę nikomu wmawiać, że taka fit-wersja jest super pyszna i lepsza od zwyczajnej, ale na pewno od czasu do czasu może zapokoić apetyt na tę niezdrową wersję, a jest tańsza i szybsza niż pizza z pizzerii :) Pamiętajcie, że cheat meal od czasu do czasu to nie zbrodnia.

27 komentarzy:

  1. Też lubię takie pizze z patelni :) uwielbiam dodawać do nich pieczarki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy takiej pizzy nie jadłam, muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam uwielbiam taką fit pizzę :D ale zwykłą również!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam bardzo smakuje taką wersja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak na szybko to całkiem niezły pomysł.:) ale ja jednak wole taką z piekarnika.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najlepiej taka z pieca kamiennego ;)

      Usuń
  6. Przepysznie wygląda i na pewno tak smakowała:
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że powoli ta pizza robi się popularna, bo już gdzieś o niej słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z patelni pizzy jeszcze nie jadłam, ale specjalizuję się w pizzy na drożdżowym z piekarnika i wszyscy u mnie za nią szaleją :D
    Może przemycę im kiedyś tą lżejszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dość, że pysznie to i jeszcze ekspresowo, a z dodatkami można szaleć. :D Niech ktoś tylko powie, że zdrowe odżywianie jest nudne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :d dzisiaj robilam fit Bounty i juz tylko czekam żeby je pożrec <3

      Usuń
  10. Nie sądziłam, że coś takiego pysznego jak pizza da się wyczarować na patelni. I nie zdrowe odżywianie nie jest nudne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne rzeczy można czarować :) w 100% się z Tobą zgadzam, fit to nie tylko ryż i kurczak :)

      Usuń
  11. Też uwielbiam robić takie pizzowe omlety, zwłaszcza jeśli mam dzień na niższych węglach, sprawdza się idealnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie jadłam takiej fit pizzy, a ostatnio co raz częściej za mną chodzi, nawet zwykła Margarita... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki troszkę pizzowy omlet ^^ Myślę, że ta pizza z patelni mogłaby się sprawdzić dobrze nawet w ramach obfitego śniadania - tak, czasem mam ochotę porządnie się nawpierdzielać już z samego rana ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. stwierdzam- chce <3 Musze na jutro przygotować <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszła :D Nie szalejemy za pizzą, nawet nie wiemy kiedy jadłyśmy ją po raz ostatni ale taka z patelni bardziej nas przyciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś w sam raz na szybkie danie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pizze! :D Świetny pomysł na coś na szybko. Tylko bez tego sera pleśniowego, bo nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz