środa, 24 lutego 2016

Przydatne strony internetowe

Witajcie

Ostatnio szukając w internetach ile czasu powinno się gotować brokuły wpadłam na stronę internetową, która zdecydowanie ułatwiła mi życie i podsunęła pomysł na tego posta :) Mam dla was zestawienie stron internetowych, które przydają się w życiu i dotyczą one głównie diety i treningu.

1. IleWaży.pl- nie raz nie dwa liczyłam sobie makro, a żeby dobrze je wyliczyć trzeba dokładnie wiedzieć ile co waży. Niestety nie mam w domu wagi kuchennej, a radzić sobie trzeba było. Strona ile waży.pl to jest dokładnie to czego potrzebowałam i często z niej korzystam. Z resztą patrząc prawdzie w oczy nie raz przydaje się w kuchni kiedy próbuję odtworzyć jakiś przepis, w końcu nie samymi makrosami żyje człowiek :)

2. IleGotować.pl- nasze mamy i babcie mają to wyczucie i oko, ja ułom kuchenny niestety go nie mam. Ta strona przychodzi z odsieczą wtedy kiedy nie mamy pojęcia ile czasu powinniśmy gotować dany produkt, a ponadto zawiera także podstawowe informacje na temat tego jak go przygotować, przyprawić itp.

3. PoTreningu.pl- najważniejszym dla mnie elementem tej strony jest możliwość założenia konta i prowadzenia dziennika diety, który pomaga mi w wyliczeniu makroskładników i kontrolowaniu diety. Ponadto na PoTreningu.pl znajdziemy też masę informacji na temat jedzenia, treningów, dzienniki innych osób i przepisy na smaczne fit-potrawy. Istnieje także opcja wykupienia u nich diety i treningu.


4. SFD.pl- ze stroną tą połączone partnersko jest PoTreningu.pl. SFD.pl to Sportowe Forum Dyskusyjne na którym znajdziemy ogromną ilość wiedzy, którą chętnie dzielą się inni użytkownicy. Do dyspozycji mamy także dodatkowe bajery takie jak sklep SFD.pl w którym możemy nabyć suplementy zarówno SFD, jak i innych producentów.

5. KFD.pl- strona równoznaczna z poprzednią, czyli forum o tematyce sportowej. Kolejna kopalnia wiedzy! Z tego forum zaczerpnęłam wiele wskazówek treningowych, a także całych planów treningowych, które dobrze się sprawdzają. Znajdziemy tam także sklep internetowy, jak i różne kalkulatory przydatne w kształtowaniu sylwetki.

6. Atlas ćwiczeń- wiem, że istnieje wiele podobnych stron internetowych, jednak ta jest jak dla mnie bezkonkurencyjna. Atlas był moją biblią wprowadzającą w świat przerośniętych koksów, zwanych czasem kulturystami. Z nim budowałam swoje pierwsze plany treningowe, uczyłam się podstawowych zasad, nazw mięśni oraz ćwiczeń i sposobu ich wykonywania. Co prawda atlas przedstawia raczej tę klasyczną, tradycyjną stronę kulturystyki, która powinna być bazą wiedzy na temat ćwiczeń, więc nie spodziewajcie się urwania dupy typu donkey kicks czy wypychanie bioder ze sztangą. Jak dla mnie jest to zbiór ćwiczeń podstawowych, które zdecydowanie każdy powinien znać i stosować (z okresowymi urozmaiceniami :)).

Dajcie znać czy macie w swoich zakładkach takie strony, które zdecydowanie ułatwiają życie :) 

32 komentarze:

  1. Atlas ćwiczeń zapisałam w swoich zakładkach. dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie! :D Niemal wszystkie te strony polecam dodatkowo znajomym, gdy proszą o jakieś rady itd. ;) No i bardzo fajny post, gdzie jest to wszystko w jednym miejscu. ;) U mnie szykuje się, ale to za jakiś czas, post o przydatnych - fit - aplikacjach na telefony. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat z aplikacjami jakoś jestem na bakier, jedynie endomondo mi spasowało. Resztę ogarniam z komputera

      Usuń
  3. Oprócz ile gotować, to korzystam z każdej strony i bardzo je sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile gotowac tez się przydaje, polecam ;d

      Usuń
  4. Uwielbiam ile waży! To chyba najbardziej przydatna strona na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam wszystkie strony i też polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i również polecam :D oprócz tej ile gotować (znaczy nie, że nie polecam tylko nie znam:D) zaraz ją obadam, bo na pewno mi się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się przydało :D takze polecam i to :D

      Usuń
  7. O, nie znałam stronki 'ilegotowac' :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś by się znalazło ;). Jak nie zapomnę i poszukam to mogę podrzucić, chociaż ostatnio jestem nieco w tyle z nowinkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jak większość osób znamy stronę ileważy :D Uwielbiamy ją :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyda się :) Większość znam :) Super !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazwyczaj jak czegoś szukam to trafiam na te strony, ale nie korzystałam z nich przez dłuższy czas. Myślę, że dobrze jest mieć je pod ręką, bo są bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo po prostu o nich pamiętać kiedy jesteśmy w potrzebie :)

      Usuń
  12. Ja często korzystam ze stron z różnego rodzaju przelicznikami wagi i temperatur. Muszę się jednak przyjrzeć stronie "Ile gotować", o której wspominasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Regularnie korzystam z ilewazy.pl i z kfd, bardzo przydatne stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Regularnie korzystam z ilewazy.pl i z kfd, bardzo przydatne stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też korzystam z tych stronek i jestem bardzo zadowolona :) w ogóle takie strony i aplikacje ułatwiające życie są super w dietkowaniu i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie bardzo dobrze znane! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś jak dodawałam białko do owsianki to też robiły mi się grudki, ale mi to nie przeszkadzało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w sumie też jakoś strasznie to nie przeszkadza, ale liczyłam, że masz patent :D

      Usuń
  18. PoTreningu oraz IleWaży to moje obowiązkowe pozycje, kiedy zapisuję moją dietę :) Teraz miałam przerwę od notowania tego, co jem, ale po pierwszym tygodniu aklimatyzacji na uczelni czas do tego wrócić i się pilnować, żeby przypadkiem w czerwcu nie okazało się, że jestem grubaskiem ;) Myślę też, czy nie przerzucić się na siłownię... Niestety crossfit średnio mi pasuje (gdzie muszę iść na salę na konkretną godzinę), natomiast na siłownię mogłabym stawiać w dni, kiedy mam na uczelni luźniej.
    No tak, wybacz, musiałam trochę popaplać o sobie, zamiast o tematyce posta ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię. Ja sama się zastanawiam co ze sobą zrobić. Mam w tygodniu trening ciezarow, będę chyba chodzić na jeden sekcji trojboju na polibudzie, a na 1-2 treningi nie opłaca się kupować całego karnetu za stówkę :(

      Usuń
  19. BARDZO przydatne linki. ja zawsze korzystam z różnych przeliczników np. teraz to już mam większośc w głowie, ale jak zaczynałam, to się posiłkowałam różnymi tabelami

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydatne linki zwłaszcza PoTreningu i atlas.

    U mnie trochę rad zakresu motywacji i dążenia do celu:

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie strony znam i często korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam te strony, faktycznie rewelacja, szczególnie ileważy. Odwiedzam ją naprawdę często :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz