niedziela, 7 lutego 2016

Tydzień w zdjęciach (Week 47)

Witajcie

Tydzień minął jak zawsze, czyli nie wiadomo kiedy :) Moje plany ostatnio nieco się zmieniły i zostaję na studia magisterskie w Polsce. Prawdopodobnie będę zmieniać specjalizację i jestem lekko przerażona, ale kto da radę jak nie ja? :)

 Owsianka z masłem orzechowym < 3

 Nowe paznokcie, nieco bardziej stonowane :)

 Treningi wchodzą regularnie :) teraz będzie trochę przerwy ze względu na wyjazdy :(

 "Pizza" z patelni, będzie przepis :)

 Owsianka z bananem i dmuchanym ryżem :D

 Czwartek był taki tłusty, że przesunięty na wcześniejszą godzinę trening był katorgą :P

 Walentynkowy JoyBOX :)

 Omlet bananowy


 W sobotę zaliczyłam pierwszy marszo-bieg, trzeba trenować!


Życzę wam miłego wieczoru Kochani! :)

17 komentarzy:

  1. piękna Ty, jak zawsze zresztą :D
    paznokcie urocze :) jeśli chodzi o pudełko to ja czekam na mój BeGlossy :)
    przypomnij na jakich jesteś studiach i na jaką specjalizację będziesz "przeskakiwać" :>
    pewnie, że dasz radę - kto, jak nie Ty :)
    miłego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na inżynierii środowiska i przeskakuję na wod-kan

      Usuń
  2. Śliczne legginsy :D omlet bananowy wygląda smakowicie :D powodzenia ze zmianami na uczelni! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie jestem w stanie przełknąć omleta na słodko... :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po powrocie z Malty znowu ostro trenuję. Widzę, że bicepsik masz już imponujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bicepsa w sumie nie narzekam, ale jeszcze sporo do poprawy ;d

      Usuń
  5. Legginsy mnie zauroczyły! :) Gdzie taki kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dziś wreszcie zjadłam owsiankę po długiej przerwie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok temu i teraz też powstrzymałam się od pączka, w sumie aż tak nie przepadam nawet za nimi, dlatego ta pizza z patelni bardziej mnie zaciekawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia jak zwykle bardzo apetyczne! Koniecznie daj znać na jaki kierunek się zdecydujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kierunek dalej inżynieria środowiska, ale specjalka wodociągi i kanalizacje

      Usuń
  9. AA! Legginsy serio świetne. :DDD
    Na przepis czekam, czekam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pazurki :). Ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz