środa, 27 kwietnia 2016

Fitnessowa wish-lista part. 2

Witajcie

Jak widać moja wish-lista zrobiła się znacznie dłuższa niż powinna i chyba jedyne co mi zostało to pisać list do Mikołaja :D Pierwszą część znajdziecie tutaj.

#6 Koszulka superbohatera Under Armour- ostatnio opanowały internet i strasznie wpadły mi w oko :D Koszulka Batmana czy Supermana po prostu krążą mi po głowie i nie mogę jej sobie wybić. Słyszałam też już cuda na temat ich dobrej jakości, szkoda tylko, że są takie drogie i w zasadzie to nie wiem czy w ogóle produkują je w wersji dla kobiet :D


#7 Kubek GymHero- nie ma co ukrywać, że wiele produktów tej marki strasznie mi się spodobało, ale legginsów mam już pół szafy, a fit-kubka ani pół! :D



#8 Rozpinana bluza- chodzi mi po głowie od dawna, bo to dobra rzecz na bieganie w chłodniejsze dni, ale także często przydaje się w czasie rozgrzewki na siłowni. Ważne jest dla mnie, żeby była rozpinana, bo łatwo się ściąga, no i bez kaptura, bo robienie przysiadów w kapturze do przyjemnych moim zdaniem nie należy.




#9 Czarne buty- tu już tematy bardziej lifestylowe niż typowo fitnessowe, ale czarne buty w typie Roshe One bardzo by się przydały. Niestety roszki to dla mnie totalne szmaty, które rozwaliłabym pewnie po miesiącu, więc rozglądam się za czymś porządniejszym. W temacie butów- takie specjalne do ciężarów też bym przygarnęła :D


#10 Odżywki- lista odżywek jakie widziałabym u siebie jest cholernie długa :P Wskoczyłam ostatnio na wyższe białko, a WPC, które mam sięga dna. Na pewno białko w formie WPC lub WPI i kazeina bardzo by się przydały. Myślę też nad przedtreningówką i dodatkowymi witaminami. Tyle z podstaw, nie ma co za bardzo puszczać wodzy wyobraźni!


A wy macie taką listę zachciewajek czy raczej od nich stronicie? :D

13 komentarzy:

  1. Mi się zbiera na listy niezbędne do życia przeważnie raz w miesiącu, akurat przed okresem - choć nie wiem jaki to ma związek :P
    Na szczęście nie zawsze je realizuję bo bym zbankrutowała :) Bardzo mi się podoba ta bluza w pudrowym różu i kubek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bym zbankrutowała gdybym spełniała wszystkie swoje zachcianki :d

      Usuń
  2. U mnie w planach tez koszulka z punktu 1 :D Może w maju na urodziny dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka superbohatera w niektórych sytuacjach byłaby świetnym pomysłem - czuję jak bije od niej moc i energia :D świetny kubek, super się prezentuje.
    Osobiście na razie mam chyba wszystko, ale robienie takich list to fajna sprawa, bo od razu wie się na co zwrócić szczególną uwagę podczas zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo spodobał ten z kubków Gym Hero, chociaż przez grafikę nawiązuje do świąt, ale co tam ;) https://gymhero.eu/pl/home/81-termonevergiveup.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka świetna! I od razu czujesz się jak superbohater :D

    OdpowiedzUsuń
  6. koszulka z batmanem super, roshe też mi się podobają ale cena / jakość nie powala. Rzeczy z gym hero nie trafiają do mnie. Ogromne ich logo trochę zabija część ubrań :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zero jakości w takiej cenie, że głowa boli :(

      Usuń
  7. fitness ... koszulka z batmanem mega , zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W moich strojach biegowych też trochę różu ale z umiarem. Młodość może poszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę takie buty Nike :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka z Batmanem <3 jest boska!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz