wtorek, 12 kwietnia 2016

JoyBox "Loreal"

Witajcie

W piątek przyszło do mnie najbardziej wyczekiwane ze wszystkich pudełek do tej pory :) Pudełko to edycja specjalna "Loreal", zawiera mniej produktów niż zwykle, ale za to znacznie bardziej treściwych :) 



 1. Olejek w kremie, Loreal, 150 ml- skończyła mi się odżywka, więc taki krem bez spłukiwania to strzał w dziesiątkę. Nigdy wcześniej nie testowałam tego typu produktów i jestem ciekawa jak sprawdzi się na moich cienkich włosach, mam nadzieję, że nie będzie ich obciążał.
2. Eliksir odżywczy, Loreal, 100 ml- olejek do zabezpieczania końcówek to u mnie produkt, który stosuję codziennie zarówno przed, jak i po suszeniu włosów. I tutaj znowu mam szczęście, bo mam na wykończeniu olejek Isany, a o tych z Loreal słyszałam już wiele dobrego :) Wiem, że któryś z nich nakładała mi na włosy moja fryzjerka i przypadł mi do gustu.


1. Krem-maska na noc, Loreal, 50 ml- w którymś boxie była próbka podobnego produktu i pomysł na niezmywalną maskę na noc bardzo mi się podobał. Moja skóra po zimie nie może dojść do siebie i jest strasznie sucha, więc jak tylko skończę krem Babuszki Agafii to z chęcią przystąpię do testowania. 
2. Krem-olejek, Loreal, 50 ml- nie mam pomysłu za bardzo na zastosowanie tego kremu, potrzebowałabym czegoś na dzień, ale nie wiem czy przy tym olejku w składzie nie skończy się świecącą skórą. Któraś z was stosowała coś podobnego? Może macie jakieś rady? :) 
3. Olejek do twarzy, Loreal, 30 ml- jakoś póki co nigdy nie przekonałam się do olejków do twarzy, ale z chęcią się przełamię. Przypuszczam jednak, że będzie musiał trochę zaczekać, aż wykończę inne produkty na noc.

Box możecie kupić tutaj za 49 zł z wysyłką gratis :)

Od pewnego czasu wprowadziłam u siebie projekt denko, czyli grzecznie wykańczam dany produkt zanim otworzę kolejny tego samego typu :) Mam nadzieję, że szybko będę mogła przejść do testowania produktów z tego boxa!

Dajcie znać czy wpadł wam w oko, bo mi bardzo :) Wiem, że wszystkie produkty na pewno mi się przydają, a sam Loreal rzadko wpada w moje łapki ze względu na ceny.

14 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się te produkty do włosów, szczególnie ten na końcówki wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na te się najbardziej cieszę :)

      Usuń
    2. No właśnie po zimie końcówki są często bardzo zniszczone, choć może w tym roku takiej srogie zimy nie było. Wtedy są dwie opcje, albo obciąć, albo odżywić. Niestety, dobrych kosmetyków na włosy jest jak na lekarstwo. Tym bardziej niecierpliwie czekam na recenzje!

      Usuń
    3. Na zniszczone moim zdaniem nie pomaga nic poza Olaplexem. Ja kosmetyków używam w celu zabezpieczenia końcówek

      Usuń
  2. Ooo! Zastanawiałam się nad tym joyboxem! Koniecznie daj znać jak te produkty się u Ciebie spisują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mamy dużego doświadczenia z tą marką ale zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wiem, jakoś z Lorealem nie miałam dużo do czynienia ;)
    musiałabym przetestować i wtedy się wypowiedzieć ale wygląda zachęcająco ;)
    Mogę prosić o kliknięcie w dwa linki w ostatnim poście?:) Bardzo mi pomożesz ;)
    BUziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym eliksirze odżywczym już gdzieś chyba słyszałam, ale jeszcze nie miałam z nim do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. olejek do włosów jest genialny! używam od jakiegoś czasu, włosy są miękkie i gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznam, że produktów loreala nie używam ale kojarzą mi się z dobrą jakością więc na pewno ucieszyłabym się z takiego pudełka- tym bardziej, że 50 zł za te produkty to na pewno dużo niższa cena niż sklepowa:) nadal jednak obstaję przy swoim- kosmetyki ubię wybierać sama:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam tylko szamponów i odżywek Elseve :)

      Usuń
  8. Lubię Loreal, ale głównie kupuję z tej firmy podkład i świetnie się sprawdza. Reszty kosmetyków nie stosuję, ale chętnie przetestowałabym olejek na końcówki, bo u mnie to też stały punkt pielęgnacji i naprawdę świetnie działa na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tych kosmetyków do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz