czwartek, 21 kwietnia 2016

JoyBox 'Wiosna'

Witajcie

Ostatnio częstotliwość docierania JoyBoxów totalnie mnie zaskakuje :) Na stronie głównej jeszcze wisi post o boxie z edycji specjalnej, a tutaj do mojego domu zawitał box o nazwie 'Wiosna'. Dzięki boxom udało mi się poznać kilka ciekawych marek, a w tym pudełku jest ich istny wysyp!

 Pudełko prezentuje się jak zawsze pięknie :) Wygląd boxów to zdecydowanie ich mocna strona!


1. Krem do rąk intensywnie odżywiający, AA, 75 ml- dzięki JoyBoxowi mam krem do rąk dosłownie w każdej torebce :) Póki co muszę zdenkować stare, ale produkt z olejkiem arganowym na pewno nie przejdzie u mnie obojętnie. 
2. Szampon do włosów i ciała, Bio IQ, 200 ml- nigdy nie miałam takiego produktu, ani nie kojarzę tej marki, ale zdecydowanie dobrze działa na mnie informacja, że jest to produkt bez chemii. W domu kończą mi się szampony, ale zabiorę go chyba na siłownię, bo tam taki wielofunkcyjny produkt na pewno o wiele bardziej się sprawdzi.
3. Glinka żółta, CosmoSPA, 100 g- w okresie kiedy interesowałam się bardziej kosmetykami naturalnymi na pewno sama zakupiłabym tego typu produkt. Na razie poleży i poczeka aż wykończę całą masę zalegających mi maseczek :D
4. Krem pod oczy, Oeparol Essence, 15 ml- ten produkt pójdzie w ruch od zaraz :) Nigdy nie miałam kremu pod oczy i od pewnego czasu zastanawiałam się nad jego zakupem, ale zawsze były jakieś ważniejsze wydatki. 
5. Krem do stóp, Eveline, 100 ml- kremów do stóp też póki co mam zapas, ale wina jest tu tylko i wyłącznie moja- nie cierpię ich używać :D Mam nadzieję, że uda mi się podgonić zużycie i zadbać o stópki przed latem :)


1. Balsam do ciała, Vianek, 300 ml- balsamów również mam już cały zapas, ale nie za sprawą boxów, a własnego lenistwa. Ze smarowaniem się balsamami mam podobnie, jak ze smarowaniem stóp- unikam jak ognia. Podoba mi się, że produkt ma pompkę :) Balsam jest chyba jakoś "spokrewniony" z chwaloną marką Sylveco, więc tym bardziej nie mogę się doczekać używania!
2. Krem CC, Delia, 30 ml- nie używałam jeszcze kremu BB, ani też CC, ponieważ moja skóra jest dość problematyczna i potrzebuje większego krycia. Liczyłam, że ten będzie fajny pod względem wakacji, ale wydaje mi się za ciemny, więc pewnie przejmie go moja mama :)
3. Błyszczyk do ust, La Luxe, 7,5 ml, kolor 25- tę markę poznałam właśnie dzięki pudełkom i miałam o niej całkiem niezłe zdanie. Niestety błyszczyki, zwłaszcza w jasnych kolorach to zupełnie nie moja bajka i będzie trzeba poszukać mu właściciela. 
4. Puder prasowany, Cosmepick, 12 g, kolor: 3 ivory- niestety jak na kolor ivory to wydaje mi się masakrycznie ciemny i liczę, że może dam radę używać go w wakacje.

Dodatki: gazeta Joy, peeling Marc Inbane, różowa kabelkowa gumka, spinka do włosów, rabat do answear.com i ulotka z Vianek

Mam dla was 10% kod rabatowy na markę Bio IQ na zakupy w sklepie www.bioiq.eu, który możecie zrealizować do 30 kwietnia
kod: BIOIQnaturalnie

JoyBox 'Wiosna' możecie zamówić tutaj za 49 zł z przesyłką gratis!

Dajcie znać czy skusiłybyście się na zawartość tego boxa :)

16 komentarzy:

  1. Całkiem fajna zawartość choć ja nie jestem przekonana do tych pudełek ;) a Cospepic coraz popularniejsze się robi wszędzie je wciskają ;p sama mam 3 produkty jednak jeszcze ich nie używałam ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w ostatnim poście w linki? Bardzo mi pomożesz. Buziaiki ;):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej firmy nigdzie jeszcze właśnie nie widziałam, ciekawe czy spoko :)

      Usuń
  2. Faktycznie pudełka są przepiękne :) Zazdrościmy Vianka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też mega się podobają te pudełka!
    Czekam na jakąś relację/recenzję tego kremu pod oczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze- myślałam, że box zawiera tylko produkty z pierwszego zdjęcia i mówię sobie- eee co tak mało- a tu roszę! na prawdę sporo produktów- sama glinka kosztuje 8-10 zł plus przesyłka (choć żółta nic pozytywnego u mnie nie zdziałała)
    Na pewno fajne jest odkrywanie co też dostaliśmy w pudełku ale ja jednak pozostanę przy własnym dobieraniu kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, sporo tego w tej cenie :) ja z jednej strony Lubie wybierać, a z drugiej na wiele rzeczy mi zawsze szkoda pieniedzy ;)

      Usuń
  5. Koniecznie daj znać jak sprawdzi się krem CC, jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty, zaintrygowały mnie balsam, glinka oraz krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście wygląd tego pudełka jest bardzo fajny :) nie mam żadnego z tych kosmetyków, ale wybrałabym krem do rąk, krem pod oczy i chętnie przeczytałabym tę gazetę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawy zestaw, wszystkiego po trochu :) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow super! Jeśli chodzi o kremy do stóp,to nie mogę znaleźć odpowiedniego.:D Odżywczy, ale nie za tłusty. Szkoda, że nie używasz, bo miałam nadzieję, że doradzisz. :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z biedronki miałam kiedyś taki, który był naprawdę fajny i nie był tłusty właśnie :)

      Usuń
  10. no, no. ciekawa zawartość :) ja zamawiałam boxy z BeGlossy. styczeń, jako mój "pierwszy raz" z okazji urodziny. w boxie z lutego się zakochałam, za to marcowy box trochę mnie zawiódł. póki co jestem na pudełkowym "detoksie", ale mam nadzieję, że jeszcze do nich wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że istnieją takie blogi, bo ja jestem kompletnie ciemna jeżeli chodzi o kosmetyki i co warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz