niedziela, 10 kwietnia 2016

Tydzień w zdjęciach (Week 55 i 56)

Witajcie

Jak wiecie w zeszłym tygodniu byłam chora i zrobiłam całe 2 zdjęcia, więc dzisiaj dodaję podwójnego posta :)

 Kaczka mojej babci zrobiona w lany poniedziałek :D Obłęd!

 W środę po świętach złapała mnie grypa żołądkowa, nie miałam za dużo czasu na leżenie, ale jeśli mogłam się obijać w łóżku to zdecydowanie z tego korzystałam :)

 Owsianka kokosowa z gruszką 

Omlet mocy < 3

 Nowe wiosenne paznokcie < 3

 Czekając na autobus postanowiłam sprawdzić nową kawiarnię na dworcu :)

Babcia często robi mielone, a ja przerabiam je na burgery :D

Od kiedy doszłam do siebie jest ostro trenowane!

 W piątek przyszło wyczekiwane pudełko, co jest w środku już za kilka dni na blogu :)


 Było trenowane, żeby mogło być balowane :D Trochę niewyraźne z piątku :P

A w sobotę (nie taki) mały cheat z bratem :)

Niedzielna owsianka i świeży sok :)

Miłego kolejnego tygodnia Fighterzy!

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) moja kosmetyczka zawsze trafia z kolorem w mój humor!

      Usuń
  2. Kaczka prezentuje się genialnie. Nie ma to jak babcine mielone czyli przerobione burgery :D Bardzo podobają nam się Twoje leginsy i Twoja figura (żeby nie powiedzieć pupa XD) w nich :D Najlepsze są cheaty z rodzinką xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Burgery domowe uwielbiam, choć ostatnio jadłam takiego pysznego z wołowiną u mnie w mieście - niebo! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka pyszna kaczuszka :) A u mnie bez cheatu już od Świąt, nie wiem ile jeszcze wytrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie! <3 gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Domowe burgery - przepyszne! ^^ Świetny jest ten kolor na paznokciach, od razu cieplej i wiosenniej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm! Te Twoje omlety <3 Przez takie zdjęcia mogłabym je jeść codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym mogła je jeść codziennie, ale nie zawsze chce mi się robić :p

      Usuń
  8. Zjadłabym Twojego omleta :D
    Fajne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Legginsy- super! :D Nigdy, nigdzie takich nie widziałam w sklepach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie ciężko kupić, ale szukaj na internecie :) te są z Galaxy Active Wear

      Usuń
  10. Też muszę jakieś wiosenne paznokcie zrobić jak teraz będę szła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne kosmiczne legginsy! Śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. AAA, kolor paznokci to obłęd! No i ile pyszności!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz