środa, 18 maja 2016

Biszkoptowy omlet proteinowy

Witajcie

Całkiem niedawno, zupełnym przypadkiem wynalazłam kolejny, obłędny omlet :) Sprawa wyszła oczywiście z mojego lenistwa, miały być placki, ale po pierwsze nie było w domu banana, a cała reszta składników leżała już grzecznie w miseczce, a po drugie myśl o staniu przy patelni i produkowaniu placków mnie przerosła. Łatwiej było wywalić wszystko na patelnię i ta dam, wyszło cudo!

Składniki
Porcja odżywki białkowej (u mnie 1,5 miarki, około 30g) o dowolonym smaku (u mnie pyszna karmelowo-mleczna z KFD)
2 łyżki pełnoziarnistej mąki (u mnie żytnia)
3 jajka 
Dowolne dodatki (u mnie jedna brzoskwinia z puszki)
Łyżeczka oleju kokosowego


Sposób przygotowania
Jajka, mąkę i odżywkę wrzucamy do miski i blendujemy. Rozgrzewamy olej na patelni, wylewamy omleta i smażymy. Po kilku minutach odwracamy na drugą stronę i po minucie ściągamy z patelni.
Można całość oczywiście po Bożemu zmiksować, ale jak już wspominałam- jestem leniwa i wolę blendować całość :)

Prawdopodobnie dzięki karmelowo-mlecznemu białku mój omlet miał smak naprawdę podobny do klasycznych biszkoptów :)

15 komentarzy:

  1. Takie biszkoptowe wychodzą mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chryste, to musi być przepyszne! Nigdy nie jadłam omletów... Pora nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D omlety dobrze urozmaicają nudne śniadania :)

      Usuń
  3. widać że wyrośnięty i mięciutki omlet:) ja nie jestem ich fanką- jeśli jajka to w jajecznicy lub na miękko- ale te brzoskwinie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham jajka pod każdą postacią i zjadam ich naprawdę sporo :) ale taki omlet można potraktować trochę jak ciasto :P

      Usuń
  4. O mamo, jak ja kocham brzoskwinie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że obie kochamy brzoskwinie i jajka :D

      Usuń
  5. Ojejka, aż zgłodniałam! Wygląda mea. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Placki jadamy ale takiego omletu jeszcze nie miałyśmy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Very delicious food
    Come to visit me

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki pyszny tydzień :D Ja chce taki sam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz