niedziela, 1 maja 2016

Tydzień w zdjęciach (Week 59)

Witajcie

Kolejny tydzień minął i przyszła wyczekiwana majówka :) Jestem obecnie w Lublinie i udało mi się zagospodarować chwilę na napisanie dla was kilku słów.

 Świeżo pieczone ciastka francuskie na śniadanko :)

 Omlet z masą witamin < 3


 Przyleciał mój chłopak i odwiedziliśmy Manana Bistro w Chorzowie. Klasyczny stek po treningu wszedł jak woda! O samej Manana napiszę wam osobnego posta :)

 I jazda na majówkę. Nasz cel: wschodnia Polska

 Zalewajka w Sandomierzu

 Zachwycający Zamość

 Pizza w Browar Zamość :)

 Przeludniony Kazimierz Dolny

Domowe pierogi we wsi Męćmierzu, wybraliśmy ruskie oraz z mięsem i soczewicą. Pierogi były pyszne, a wieś zachwycająco cicha i wyludniona, w porównaniu z przeludnionym Kazimierzem zrobiła na nas kolosalne wrażenie!

Życzę wam miłego tygodnia i lecę zwiedzać Lublin nocą :)

14 komentarzy:

  1. Ale bym zjadła takie pierogi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie pierogi :) Ale tylko jak zrobi moja mama :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieczone ciasta francuskie świetnie się prezentują - idealne na śniadanie. Też lubię konfitury z Rapsodii. Ależ bym zjadła te pierożki !
    Pięknego wypoczynku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskawkowa Rapsodia <3 Bardzo lubimy :P Omlecik też mega wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Sandomierz i Kazika nad Wisłą też mimo że stał się chyba za bardzo popularny- ja bylam w nim chyba z 15 lat temu kiedy jeszcze nie byl przeludniony:) za to Zamość znam tylko z pocztówek i zawsze chciałam zobaczyć to miasto! w tym roku raczej się nie uda bo obieramy kierunek Polska północna ale może kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do pysznych ciastek francuskich świetne Biedronkowe dżemy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią odwiedziłabym Zamość :) Zazdroszczę majówki, ja w tym roku stacjonarnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do SpisBlog


    jedna strona , wszystkie blogi

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa. :D Wiele pyszności. :D Ale, chyba najbardziej - narobiłaś mi ochotę na kiwi. :D Dzisiaj polecę kupić. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciastka francuskie <3 Zjadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To musiała być przemiła wycieczka :) A jedzonko wygląda tak apetycznie, że aż mi ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz