poniedziałek, 9 maja 2016

Tydzień w zdjęciach (Week 60)

Witajcie

Tydzień w zdjęciach lekko spóźniony ze względu na komunię mojego brata. W czwartek wróciliśmy z majówki, więc możecie się spodziewać posta na temat lubelszczyzny :)

 Pierogi czosnkowe w lublińskiej Mandragorze

 Ogromny burger w Św. Michale w Lublinie :) jedzenie mają boskie!

Tatar w Św. Michale nie dość, że pięknie podany to jeszcze bardzo smaczny!

 Lublin


 Stylówka :D


 Pizza w DonPep w Katowicach < 3

Jest sobota i jest trening :) na treningi ciężarów czekam zawsze ze zniecierpliwieniem. Sobotni był wyjątkowo udany :)

Ja gniję dalej na uczelni, a wam życzę udanego i aktywnego tygodnia :)

10 komentarzy:

  1. Tatar z dodatkami wygląda świetnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedzenie obłędne. Chodzą za mną takie pierożki, a i pizzą bym nie pogardziła.
    Udanego tygodnia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pizzę mogę jeść bez końca :d

      Usuń
  3. wszystko pyszne poza tatarem- oj nie nie, to nie dla mnie:) mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane odwiedzić Lublin:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez kiedyś nie przepadałam, a teraz uwielbiam :)

      Usuń
  4. http://behealthy-fitness.blogspot.com/ Zapraszam do Siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jak Mada nie przepadama za tatarem, ogólnie nie mogę jeść czegoś, gdzie jest surowe mięso czy jajka, dlatego tiramisy robię bez jajek, a sushi jadłam może raz w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to szkoda :p ja to jestem coraz bardziej wszystkożerna, jeszcze tylko kilku rzeczy nie mogę przeskoczyć :p

      Usuń
  6. Tatar nie ale pierogi i pizza już bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na takiego hamburgera bym się skusiła!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz