niedziela, 22 maja 2016

Tydzień w zdjęciach (Week 62)

Witajcie

Minął kolejny tydzień i był to tydzień siedzenia w domu i klepania projektów. Sesja zbliża się wielkimi krokami, a roboty niestety nie ubywa. Na szczęście jako tako udaje mi się pogodzić to wszystko z treningami, ale pewnie przyjdą gorsze czasy :P

 Owsianka z kiwi

 Kolejny biszkoptowy omlet, tym razem z truskawkami :)


Omlet mocy :D

 Pudding z kaszki manny, będzie przepis! :)

 Płatki ryżowe z jogurtem i truskawkami :)

 Sobotę spędzałam w pracy, ale za to jedzonko miałam pyszne :)

Życzę wam miłego tygodnia i odpoczynku w długi weekend :) 

13 komentarzy:

  1. Projekty... skąd to znamy xD 2 już oddałyśmy, trzeci z filozofii napisany a kolejne czekają na deadline bo już siły nie mamy :P Ale taki pudding by nam na pewno w tym pomógł ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, ze szybko zrobisz te wszystkie projekty i zaliczenia i będziesz mieć wolną głowę:) czekam na pudding z manny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam kiedyś pudding z kaszy mannej, pyszny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przypomnienie mi o puddingach. Świetny pomysł na śniadania w ciepłe dni. Natłok pracy, skądś to znam. Dasz radę, dla chcącego nic trudnego :)Powodzenia!

    vanillaplan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze ze chyba nie zarabiasz na swoim blogu, a mozesz połączyć swoja pasje z zarobkiem, przy twojej pozycji w google mozesz niezle zarobic, jest sposob na spieniężenie bloga o niemal każdej tematyce, wygogluj sobie - jak zarobić na blogu drugą wypłatę

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne te słodkości! Aż chciałoby się zjeść zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję sesji :D Jak byłam studentką, to dla mnie akurat ten czas był najgorszym - na zewnątrz ciepło i ładnie, wszyscy grillują, a ty musisz się uczyć do sesji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :( dlatego chcę teraz posiedzieć i przeboleć, a potem odpocząć

      Usuń
    2. Dokładnie :( dlatego chcę teraz posiedzieć i przeboleć, a potem odpocząć

      Usuń
    3. Dołączam się, a do tego obrona pracy :(

      Usuń
  8. kiwi i truskawki to moja miłość :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz