niedziela, 5 czerwca 2016

Tydzień w zdjęciach (Week 64)

Witajcie

Kolejny tydzień studenckiej batalii za mną. Był to tydzień luźniejszy, bo musiałam jedynie oddać projekt w poniedziałek i machnąć kolokwium we wtorek. Z tego względu udało się zaliczyć wszystkie planowe treningi ciężarów i mój organizm nie ogarnia co się dzieje :D Teraz nadchodzi tydzień 0, czyli prawdopodobnie najgorszy w obecnej sesji (która de facto zaczyna się dopiero 20tego). 5 kolosów do ogarnięcia i projekty do oddania. Muszę zrezygnować z 2 treningów, ale odbiję sobie w piątek z nadwyżką :)
Ostatni tydzień nie był może ciężki na uczelni, ale był dosyć stresowy prywatnie. Mój młodszy brat od czwartku leży w szpitalu, więc wszyscy żyjemy w nerwach. Trzeba być dobrej myśli i liczyć na szybki powrót Młodego do domu :)

 Truskawkiiii < 3

 Jak widać truskawki ostatnio królują, z masłem orzechowym jest sztos!


W piątek dostałam swój pierwszy wełniak, czyli strój do podnoszenia ciężarów. Już nie mogę się doczekać pierwszych zawodów, będzie trzeba szykować formę pomimo sesji :)

 Naleśniki z nutellą i truskawkami, pyszności :)

 Niedzielnie i na lekko- truskawki i jogurt naturalny

A tak ostatnio wyglądają całe dnie- piżama, łóżko i notatki. Tak, jestem jedną z tych osób, które lubią uczyć się w łóżku :)

Trzymajcie kciuki, bo zapowiada się ciężki tydzień. Miłej niedzieli :*

16 komentarzy:

  1. Truskawki z masłem orzechowym - sztos <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z czekolada jeszcze większy sztos <3

      Usuń
  2. Tez lubię się uczyć w łóżku i też z kolorowymi pisakami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhmm truskawki :)) Powiem Ci, że w tym stroju, to już pełen profesjonalizm - super! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz trzeba profesjonalnie podnosić :p

      Usuń
  4. 'wełniak' omg, ja bym powiedziała - trykot :D Pasuje Ci! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tez nie miałam pojęcia wcześniej o tej nazwie :) dzięki! Chociaż czuje się w nim jeszcze średnio :p

      Usuń
  5. Truskawki i masło teraz rządzą zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam się, że z każdym Twoim postem coraz bardziej boję się studiowania :D Trzymam kciuki za Ciebie i życzę zdrowia bratu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo zależy od kierunku :) a nawet samej specjalności. Te kilka tygodni w roku da się przeżyć, a satysfakcja jest potem przeogromna :) dziękuję bardzo :*

      Usuń
  7. A u mnie masło i banany przejęły władze :D Powodzenia z nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że nie tylko ja żyję na truskawkach:) Już prawie lato. Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Cię rozumiem, jeżeli chodzi o sesję...Trzymam kciuki za zdrowie brata !
    Truskawki i masło orzechowe u mnie też na 1. miejscu ostatnio. Świetny strój, na zawody idealny. Powodzenia ! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Truskawki chyba wszyscy uwielbiamy i masło wiadomo :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Truskawki Cię zdominowały xD Też uczymy sie zawsze w łóżku! My już po udanej sesji! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz