niedziela, 12 czerwca 2016

Tydzień w zdjęciach (Week 65)

Witajcie

Ostatnio mało mnie tutaj, ale niestety zaliczenia (bo sesja w zasadzie zaczyna się dopiero 20.06) ciągle trwają i końca nie widać. Prowadzący życia nie ułatwiają- z 7 kolokwiów mam na razie wyniki jednego... Jutro najgorszy chyba egzamin w całej sesji, a dokładnie termin zerowy, a moja motywacja odpowiada jak na razie numerowi terminu- jest zerowa :D Zapraszam was więc na skromny tydzień w zdjęciach, dla odmiany moja twarz zamiast jedzenia :D

No dobra, jednak będzie trochę zdjęć żarcia :D Jogurt naturalny i truskawki :)

 Ten jedyny dzień w tygodniu, kiedy chce Ci się umyć włosy i wyglądasz całkiem wyjściowo :D

 Zachody słońca na mojej wsi ostatnio zachwycają :)

To dalej ten dzień kiedy już chciało mi się umyć włosy :D 

 A kiedy trzeba się uczyć to zawsze znajduje się jakieś ważne zajęcie. Tutaj meczyk, tam foteczka, kto by się przejmował, że 7 zaliczeń jeszcze czeka na zdanie :D A tak poza tym, kto wymyślił Euro w czasie sesji?! Albo raczej sesję w czasie Euro...

Ulubiony omlet MUSIAŁ wjechać na niedzielne śniadanie :)

Miłego tygodnia, trzymajcie za mnie kciuki Kochani! :)

16 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś! :) Hah, przybijam Ci piątkę! Syndrom studenta! Mam tak samo. Też zamiast się uczyć, robię tysiąc innych rzeczy... film obejrzę, blogi, serial, artykuł w gazecie, zrobię z ochotą trening. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile jem! :) to ostatnio moje główne zajęcie

      Usuń
  2. Widzę, że truskawki królują!
    Powodzenia na sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak piękna, i tyle truskawekkkkkk, połączenie idealne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od wczoraj zaczęłam sesję, ale zaliczenia mam przez cały okrągły rok, więc jestem po prostu tylko bardziej zmęczona. Mam nadzieję, że Twoja wczorajsza zerówka poszła cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Głowa do góry! Sesja szybko minie i z pewnością wszystko pozaliczasz! Wtedy to już czekam na obszerne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas trzymam za Ciebie kciuki! Jestem pewna,że po tych wszystkich zaliczeniach i sesjach zdobędziesz 100x więcej siły co wpłynie nie tylko na efektywność Twojego treningu, ale także na Twoje samopoczucie. Marzę o zrobieniu ombre ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie martw się:) 7 egzaminów.. co to dla Ciebie? ;) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Truskawki pojawiają się dosłownie wszędzie i dobrze, bo trzeba sie nimi nacieszyć. U mojej mamy truskawki owocują dwa razy do roku, z tym, że ten drugi raz to już bardzo skromny plon :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ciacho, jak ja kocham sezon na truskawki :) najlepszy moment na odchudzanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja juz po sesji,ale czeka mnie jeszcze największy egzamin podsumowujący 3 lata harówki... :P PS. Kciuki zaciśnięte :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz