niedziela, 19 czerwca 2016

Tydzień w zdjęciach (Week 66)

Witajcie

W przerwie od nauki mam dla was szybkiego posta ze zdjęciami z minionego tygodnia :) Liczyłam, że ten tydzień trochę się rozluźni, a do zdania zostało jeszcze 5 kolosów. Oby w kolejnym tygodniu było już lżej, bo ciężko jest ciągle się uczyć, zwłaszcza kiedy na naukę zazwyczaj przypada 1 dzień..

Owsianka z ananasem i truskawkami 

Nowe fioletowo-różowe ombree, w rzeczywistości kolory są bardziej zróżnicowane

Ostatnio moja dieta jest bardzo w lesie, ale przynajmniej nadrabiam treningami. Mam nadzieję, że waga się utrzyma do przyszło tygodniowych zawodów i w piątek obejdzie się bez paniki :D A McFlurry Hit może nie przebija Oreo, ale jest smaczny :)

 Wszystkie mecze Polaków muszę obejrzeć :D Studia niestety zmusiły mnie do wybiórczego oglądania Euro, ale liczę, że ćwierćfinały będę już oglądać w całości (tak, kiedyś byłam w stanie obejrzeć wszystkie niepokrywające się mecze Euro i Mundialu :P)

 Truskawki nadal królują, a ja już czekam na maliny i borówki :)

Miłego tygodnia Kochani! Trzymajcie kciuki :)

29 komentarzy:

  1. Pamiętaj, że wysiłek umysłowy pochłania nawet więcej kalorii, niż fizyczny. ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jem tyle ze tak czy tak jestem z bilansem na plusie :d

      Usuń
  2. Zjadłabym takie McFlurry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi McFlurry z ciastkami Hit smakuje najbardziej ze wszystkich wersji smakowych <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo! :D Zawody - trójbój znów? :DDD Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem już dwubój :) mam tremę, bo to pierwsze

      Usuń
  5. McFlurry są pyszne tu nie ma co ukrywać. Ogólnie u każdego bywa różnie z dietą. Osobiście dlatego polecam jak już odstępstwa w okolicach około treningowych. Wtedy wychodzimy jeszcze z obronną ręką :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj u mnie to niestety przekracza odstępstwa, dieta jest po prostu tragiczna. Ciężko mi już wkładać tyle serca w treningi kiedy na głowie mam egzaminy, a każdą wolną minutę spędzam na nauce albo śnie. Ale obiecuję, ze po sesji będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach te końcówki semestrów i ta sesja... Ja też od miesiąca nie robię prawie nic oprócz nauki. :P Oby do wakacji.
    Polska wyjdzie z grupy! Oh yeah! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pazurki, też chcę takie szpice :) a Euro też muszę oglądać wybiórczo, więc się nie martw, większość Polaków tak ogląda chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś już coraz bliżej końca walki z egzaminami! Daj z siebie wszystko, nie tylko w nauce ale i na treningach! ;) McFlurry to jeden z moich ulubionych ,,grzeszków" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na treningach zawsze muszę dawać z siebie max, bo trener mi nie odpuszcza :) o tak, McFlurry to obłęd <3 jak był oreo to jadłam co drugi dzień :p

      Usuń
  10. Truskawki to moja miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaraz napiszę jako znany kujon z czasów studiów - na naukę przypada nie 1 dzień, a cały semestr :P A tej wersji McFlurry jeszcze nie próbowałam i mam nadzieję nie spróbuję, bo mam już za duże 4 litery :D

    OdpowiedzUsuń
  12. truskawki mniam, mniam a owsianka z ananasem kusi podniebienie

    zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lody = i obśliniłam ekran, ah...

    OdpowiedzUsuń
  14. No niestety sesję trzeba zawsze przeżyć :P Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne pazurki :) uwielbiam ombre!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też tęsknię za Oreo McFlurry. Niezapomniane cheat daysy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spokojnie, moja dieta też jest w lesie...nie wiem kiedy wróci. Chyba się zgubiła :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozumiem Cię doskonale, bo moje studia też pochłaniały mi bardzo dużooo czasu, ale teraz już sesja za mną i więcej wolnego czasu. Jedzonko pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też w zeszłym tygodniu jadłam owsiankę z ananasem i truskawkami :D Trzymam kciuki, a zamiast myśleć ile jeszcze kolosów zostało - pomyśl ile już jest zaliczonych :) Mi zostało jeszcze 3 i też nie mogę się doczekać końca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe paznokcie! :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Równiez czekam na borówki ;) Mam tyle przepisów do wypróbowania :) Musi być zdrowo i pysznie ;) Pozdrawiam, http://przepisnamlodosc.pl/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz