czwartek, 7 lipca 2016

JoyBox "Kosmetyki naturalne"

Witajcie

Już jakiś czas temu dostałam JoyBoxa i uznałam, że przyciągam je chyba myślami. Zawsze kiedy przypomni mi się o pudełkach, wracam do domu i zastaję czekającego Boxa :) Niestety najpierw pochłonęła mnie sesja, a później pozbawiłam życia mój telefon i nie miałam możliwości zrobienia zdjęć i przygotowania posta. Na szczęście wrócili już moi rodzice i mam pod ręką aparat :)

Kiedy dowiedziałam się, że najnowszy JoyBox nosi nazwę "Kosmetki naturalne" byłam bardzo zadowolona. Zawsze lubiłam testować tego typu produkty, a że zazwyczaj nie kosztują mało to nie trafiały do mojego zakupowego koszyka. Pudełko jest bardzo trafione i praktycznie wszystkie znajdujące się w nim rzeczy wykorzystam jak tylko zużyję to co czeka w kolejce.


 1. Maseczka peeling do twarzy, Vianek, 75 ml- Vianek to siostrzana marka Sylveco, która jest na rynku już od dłuższego czasu. Mam balsam z tej samej serii i bardzo podoba mi się jego orzeźwiający, cytrusowy zapach. Jestem bardzo ciekawa tej maseczki, ale musi jeszcze poczekać na swoją kolej :) Ilość dobrych, naturalnych składników przyprawia o zawrót głowy- mamy w niej m. in olej z pestek moreli, rokitnikowy, masło avocado i wiele innych.
2. Mydło Migdałowe, Zapach Ciszy, 70g- na początku zastanawiałam się o co chodzi z mydłem o zapachu ciszy i jedyne co przyszło mi na myśl to tyle, że pewnie wsadzenie go komuś w usta powoduje ciszę :D dopiero później doszłam do wniosku, że Zapach Ciszy to nazwa firmy. Mydło ma oczywiście świetny skład i powędruje do mojej przyjaciółki, ja jak wiecie nie przepadam za mydłami :)
3. Hibiskusowy tonik do twarzy, Sylveco, 150 ml- Sylveco korciło mnie już od dawna, ale jakoś do tego czasu nic nie wpadło mi w łapy. Kończy się mój obecny płyn micelarny z Avonu, więc już niedługo pójdzie w ruch.
4. Bioaktywny balsam kojąco-ochronny, Oillan, 200 ml- mam nadzieję, że to będzie ten balsam, który przypadnie mi do gustu :) przetestowałam już chyba milion i jak nie lubiłam balsamowania tak nadal nie lubię, a moja skóra jest strasznie sucha.

1. Mleczko do demakijażu, Be organic, 200 ml- zużywanie płynu do demakijażu z Ziaji idzie mi bardzo szybko, więc pewnie już nie długo zacznę używać tego mleczka. Podobno nie podrażnia i nie szczypie w oczy :)
2. Gąbka do mycia i masażu, Yasumi- ten produkt bardzo mnie zaintrygował, ponieważ jest twardy jak kamień i jestem ciekawa jak będzie się sprawdzał do masażu.
3. Peeling do ciała, Vianek, 150 ml- na wykończeniu mam peeling z Perfecty, więc to kolejny produkt, który spadł mi z nieba :) Mam nadzieję, że będzie się go przyjemnie używało.
4. Krem do twarzy na dzień, Biolaven organic- dzięki JoyBoxowi mam już zapas kremów na najbliższy rok :D Ten niestety będzie musiał trochę zaczekać, ale na pewno dobrze się sprawdzi.

Niestety nie jestem pewna, czy ten Box jest jeszcze dostępny. Jeżeli tak to znajdziecie go tutaj w cenie 59 zł w którą wliczona jest przesyłka kurierska.

Dajcie znać czy byście się skusiły :)

16 komentarzy:

  1. O, ciekawią mnie te peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny ten box. Sama nie kupuję boxów, bo nie lubię robić zapasów kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opłaca się! :D Ta gąbka to pewnie konjac, a tonik z Sylveco u mnie sprawdził się świetnie, można go używać też jako serum, bo jest dość gęsty. :) Muszę wypróbować te vianki, jak tylko wrócę do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz lepsze wpisy zaczynają się u Ciebie pojawiać. Pozdrawiam :) Zaglądam w każdej wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem świetny JoyBox. Każdy z tych produktów mnie zainteresował. Nie miałam pojęcia o marce Vianek.

    ,,Na początku zastanawiałam się o co chodzi z mydłem o zapachu ciszy i jedyne co przyszło mi na myśl to tyle, że pewnie wsadzenie go komuś w usta powoduje ciszę :D '' poprawiłaś mi humor :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze pudełko zachwyca nadrukiem! Po drugie zawartością. Kosmetyki naturalne to coś, na co powinno się w dzisiejszych czasach stawiać. Słyszałam dużo dobrego o firmie Silveco :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny ten box, do tego jeszcze te kosmetyki naturalne - super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie bym się skusiła. Jednak jakoś nie jestem przekonana do zamawiania "pudełek". :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawartość naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki naturalne z chęcią bym przetestowała. Mydło migdałowe i gąbka budzą moją największą ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest kilka fajnych produktów w tych pudełkach, ale smuci mnie ilość firm podlegających pod sylveco w tym boxie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat bardzo to cieszy, bo zwykle jestem z kosmetyków marek podlegających pod Sylveco bardzo zadowolona :)

      Usuń
  12. Zawartość bardzo fajna :)
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Vianek i Sylveco też chętnie byśmy przygarnęły :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie super, chętnie bym się na taki box skusiła.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz